Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 15241 til 15260 af 60879
-
Como Greenwich - eksamen
ForumindlægHej jeg står og skal op i mundtlig spansk her snart og skal lave et oplæg om Como Greenwich, så jeg ville høre om der var nogen her som måske sad inde med den perfekte analyse eller en vildt god vinkel som jeg kunne tage op - et eller andet. Jeg tror jeg har meget godt fat i hovedtemaet m.m., men... -
hvordan foregår mundtlig tysk eksame?
ForumindlægHej..ja som det lyder er jeg lidt i tvivl om hvordan mundtlig tysk eksame foregår..det er 2-årigt fortsætter tysk, som jeg skal afslutte..jeg får først en ekstemporaltekst, som jeg skal oversætte..så kommer jeg op i en kendt tekst på ca. halvside..skal jeg så først fortælle hvad der sker i den op... -
international politik (eksamen hjælp)
Forumindlæghej... jeg sidder nu og skal til eksamen i morgen. jeg har trukket emnet international politik med teksterne: A: 60 år: en fødselar på udkig efter nye missioner. information 04.04.2009. B: Demokratijihad. Nato ved at miste pusten. politiken 01.04.2009. C: PET: Kampen mod terror kræver takt og ton... -
Eksamen 2012- Tyngde ?
ForumindlægHej Hvem skrev en litterær artikel om novellen Tyngde ? 1. Har I skrevet at slutningen er åben eller lukket? 2. Er fortællen alvidende eller personsbundne? 3. Hvad har I skrevet om realismebrud i novellen? -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
Hjælp til mundtlige eksame!!! plzzzz
ForumindlægHej:-) er der egentlig nogen der gider at rette en tekst for mig som jeg virkelig har bruge for? Den er altså MEGET vigtig for mig. Skal simpelthen bruge den til min mundtlige prøve i tyskk:-( Jeg vil bare blive MEGET glad hvis der er nogen der gad at rette den for mig:-) Teksten ser sådan her ... -
Engelsk mundtlig prøve.UNDEREMNE-FORSLAG til overemnet YOUNG PEOPLE!
ForumindlægHej mennesker... Håber virkelig, at I kan hjælpe mig med det her. Jeg har været så "heldig" at trække 'Young People' som mit overemne i engelsk. Har været over flere forskellige underemner, men synes ikke rigtig, at jeg har fundet noget, der virkelig fanger min interesse... Såh ... -
Hjælp dansk
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne øve mig, på analysering af udrag fra romaner, samt artikler. Nogen der kan komme med eksempler på tekster? Kan simphelthen ikke finde nogle! Tak på forhånd! -
A fag
ForumindlægJeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette? -
Dansk skr. eksamen 2011
ForumindlægJeg valgte opgave 3 "Krimiens popularitet" Skriv et essay om krimiens aktuelle popularitet. I dit essay skal du tage udgangspunkt i Krimifascisme? (tekst 3) og Den sidste gode genre (tekst 4) og overveje krimigenrens muligheder og begrænsninger. Du kan inddrage eksempler fra film og li... -
MDT. DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle!Jeg skal op i dansk i næste uge, og jeg vil lige høre om der er nogen derude der har en god idé til, hvordan strukturen skal være når man er inde til selve eksiminationen? Hvad starter man med, og hvad er vigtigt at have med undervejs?Hvad gjorde I og hvordan gik det? -
Haster!! 24 timers bio eksamen imorgen
ForumindlægHey søger en person som kan hjælpe mig i 4-5 timer, her imorgen til min 24 timers Bio B eksamen. Bor i Roskilde. tilbyder 110 i timen. Mvh.Michael -
Mundtlig Eksamen - Avis artikkel
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op til termins prøver her om en 14 dages tid. I mundtlig dansk trak jeg ''Det står i Avisen'', og skal altså op i en avisartikkel. Det er ikke lige min stærke side - jeg er mest til noveller, eventyr og lignende. Jeg tænkte på, om nogle af jer ... -
Biologi C Eksamen?!
ForumindlægHvordan forgår biologi c-eksamen på HTX :) ? -
Hvordan foregår eksamen på B niveau?
ForumindlægHvordan foregår mundtlig eksamen på B niveau? -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Antal eksamener, hvilke puljer osv.
ForumindlægHej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for... -
Gode råd til Geografi eksamen? :-o
ForumindlægHej "studies" Jeg skal snart til Geografi eksamen, så er der nogle der kan give mig nogle gode råd?? - Tak på forhånd!! :-) -
komma foran "as" på engelsk
ForumindlægHej alle :) Jeg har meget brug for hjælp.. Er der nogen der kan svare på om man sætter komma foran "as" he told me a joke as we were walking down the street. Er i tvivl da begge sætninger godt kan stå alene. og hvis man gør hvad gør man så når man også har en indskud... -
Hvad gjorde masseproduktionen i den engelske industrialisering for samfundet??
ForumindlægJa det hele står vidst i overskriften... Det ville virkelig være lækkert, hvis der var nogle der kunne hjælpe med det!
