Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15241 til 15260 af 119027
-
Hjælp?
ForumindlægNogen som vil hjælpe med biologi-rapport. Personen skal havde en meget god baggrundsviden evt. B eller A-niveau på gymnasiet. -
link til gamle engelsk eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen der kender nogle links til gamle eksamensopg. i engelsk til STX (b eller a niveau opg.) på forhånd taaak -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
Journalist og matematik?
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af om man skal have matematik på b-niveau på en gymnasiel uddannelse for at kunne komme på journalist skole. Er der nogen der ved det? -
Karakter
ForumindlægHej:) Er der nogen der ved om man både skal bestå skriftlig, og mundtlig matematik på B- niveau på HF, for at have bestået matematik? -
Karakter udregning?
ForumindlægHejsa er der nogen der ved hvordan man regner det her ud: Et gennemsnit på 3.8, men har fået et 7-tal i drama på B-niveau, som tæller for 1,5. Nogen der ved hvad gennemsnittet så bliver?:) -
Dumper til VUC mat hva så?
ForumindlægHey jeg skulle spørge hvis man dumper ti VUC i mat niveau B kan man så tage det om igen? -
Matematik Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, er der nogen herinde der kan skaffe mig facitlisten til Matematik eksamenssæt B-niveau fra 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Hjælp til termins
ForumindlægHej! Jeg har matematik tilvalgsfag (B-niveau) og søger hjælp inden terminsprøven. Jeg bor i Hillerød, nogen der kan hjælpe? -
hjælp? :D
Forumindlægjeg skal skrive en stil om ansvar .. nogen der har nogle ideer der kunne løfte niveauet? :b kunne være herligt. haha. -
SOS! Projekt i Billedkunst
ForumindlægHej hej! Jeg skal i gang med et projekt i billedkunst.... ja! og jeg aner ikke hvad det skal være om.... ARGH!!! HJÆÆÆLP! Har det på B-niveau, så hvis der er nogen derude som har nogle forslag, så spyt gerne ud:) -
Beregninger til opgavesæt ønskes!
ForumindlægHejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger... -
Over msn
ForumindlægHejsa.. jeg skal have hjælp til 2 matematik opgaver.. det kunne være dejligt hvis det var over msn da det er nemmere der :) Har matematik på B niveau.. og det handler om figure og finde forskrifter osv.. -
eksamensopgave fra september 2006
Forumindlæghej :) jeg er i gang med matematik afleveringen, der var eksamensopgave i september 2006. (B-niveau handelsskole) nogen der kan hjælpe? -
Lektiehjælp til skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har matematik på b-niveau og skal til skriftlig eksamen d. 1/6. Jeg søger en der kan hjælpe mig inden. Vh Line -
differentialkvotient
Forumindlæggod aften:) er der nogle der kan give mig en overskuelig definition på differentialkvotient? det er til mundtlig eksamen b-niveau... -
Teori om differentiabilitet!
ForumindlægHej! Kan jeg få lidt hjælp til teorien om differentiabilitet - hvad den helt specifikt er - hvad jeg præcis skal kunne sige! (Matematik B-niveau!) Evt. Regneregler for differentialkvotient.. På forhånd tak -
1½ side
ForumindlægNogen som har tid til at se 1½ side igennem for gramma-fejl? (3 års elev, B-niveau)
