Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15281 til 15300 af 24890
  • Hjæælp tysk stil rettelse

    Forumindlæg
    Er der nogen som har lyst til at rette min tyske stil for grammatik fejl? Nivueau svarer til b på matematisk linie.. Hvis der er nogen eksperter som vil hjælpe så skriv hurtigst muligt, den fylder halvanden side på com.. Så sender jeg til din mail adresse, det er nemmest.
  • Huntington og korstog

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver AT-talepapir og vil meget gerne have Huntingtons teori til at passe til korstogene til Jerusalem. Er der nogen der ved noget om dette?
  • 13 i kemi- eller fysikrapporter

    Forumindlæg
    Er det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en.
  • Noter

    Forumindlæg
    Hey alle jer derude...\n\nJeg sidder her og prøver at få orden i mine noter, og hvis jeg skal være ærlig, gør det mig lidt stresset :S\n\nJeg er 1.g'er og kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer (og gode råd) om organiseringen af noter (ogaver m.m).\n\n;)
  • Det døde hav

    Forumindlæg
    Hvordan kan det være, at der er så meget salt i det døde hav?
  • Hall of shame

    Forumindlæg
    På trods af, at det kan være ganske morsomt at side og læse om hvordan perter888 mener det næsten er hans demokratiske pligt at snyde (https://www.studieportalen.dk/forum/viewtopic.php?t=155939 , #102) så høre den slags vel ikke hjemme på SP!?\n\nProblemet er blvet vendt her på siden før, men jeg...
  • Hans og grethe

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig... Jeg skal sætte aktantmodellen ind i Hans og Grethe. Jeg synes dog det er svært at angive hvem "giveren/afsenderen" er...? Kan I hjælpe mig ? På forhånd tak
  • trekantsmodellen

    Forumindlæg
    min datter skal lave et forfatterpræsentation efter trekantsmodellen, hvad er det ?? trekantsmodellen?? er der en venlig sjæl der kan give et eks på eks HC Andersen
  • 2. årsopgave

    Forumindlæg
    Heisa..Jeg skal have valgt emne til 2. årsopgave inden i morgen.. Vi må skrive om alt inden 1914. Jeg har valgt at jeg godt kunne tænke mig noget om det gamle grækenland. Men der er så mange muligheder inde for det emne. Nogen der har idéer til et godt emne, med fyld.. eller bare et godt og spænd...
  • Gamle æreboger

    Forumindlæg
    Jeg er interesseret i at fidne nogle gale lærebøger i niveauet 7. klasse De skal være rimelig gamle, måske fra før 1960.Jeg vil undersøge om niveauet virkelig var højere dengang, som alle går rundt og siger.Jeg har søgt på bibliotek.dk, men selvom jeg indstiller søgningen til at være bøger fra fø...
  • børnemishandling

    Forumindlæg
    Her på mandag skal min gruppe og jeg lave en projektopgave om børnemishandling. Så vi havde tænkt os at interviewe nogle børn som er blevet udsat for vold, seksual misbrug eller noget i den stil. Er der nogle der ved noget om hvor man kan få en tid til det? Eller måske bare over nettet, hvor ma...
  • AT - Rejsen til rummet

    Forumindlæg
    Hey Alle Sammen! Skal snart op til AT-eksamen, men er ikke helt sikker på min synopsis og mit talepapir, så ville høre om der var andre der havde valgt samme emne som mig, og om jeg muligvis kunne få lov til at se deres synopsis. Emne: Rejsen til rummet. Fag: Bio A & His A Rumkapløbet ml. U...
  • Analyse af tysk tekst?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg står og skal til skriftlig tysk eksamen imorgen (STX A), Jeg er virkelig dårlig til tysk og tænkte om der var nogen der vidste hvad der var godt at få med i eksamensopgaven (Opgave 2) og hvilke analyse punkter der er best at fokusere på? Håber i kan hjælpe lidt :) Go' søndag
  • Opgave om 11 september

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave den indivuelle opgave i engelsk på HHX, 2 år og har overvejet at skrive om 11 september. Men i dette tilfælde, hvad skal jeg så have med i min opgave? Det er jo et ret stort emne.Håber på lidt hjælp :)Hilsen Louise
  • Er det mugligt ?

    Forumindlæg
    Dansk AHistorie ATysk fortsætter AEngelsk ASpansk AMusik AJeg tænkte på, om det er mugligt at have alle disse fag på a-niveau i gym. Er det mugligt?
  • TALEMÅDER

    Forumindlæg
    HEY..kunne godt tænke mig at høre, hvad i kender af talemåder på englesk...ALtså dem, som man også sagtens kan få med i en stil ( HVIS DER ER SAMMENHÆNG)..Så bare smid alt dem, som i kender ..
  • integrering

    Forumindlæg
    Hejsa.Jeg skal integrere denne funktion1/(e^(2x)-1)og få1/2ln(e^(2x)-1)-xJeg ved godt hvor 1/2 kommer fra, nemlig fra S e^(kx) dx = 1/k*e^(kx)og at S 1/x dx = ln|x|, og at -x nok kommer fra S -1 dx = -xMen jeg kan altså ikke helt finde ud af, at lave mellemregninerne.. Nogen der kan hjælpe?
  • Mobning

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som ved om mobning er lige så udbredt i USA som her hjemme?
  • Hvad betyder...

    Forumindlæg
    Hej...Jeg vil gerne spørge, om hvad betyder ordet plot og hvilken sammenhænge har det med spændingsmomenter ?? Takker på forhånd
  • bedst til perspektivering?

    Forumindlæg
    Er ved at lave en skriftlig opgave om Stalin. Så kunne jeg godt tænke mig at vide hvem i synes ville være mest relevant til en perspektivering? Pol Pot eller Hitler?