Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15321 til 15340 af 52987
-
Det nemme og det ensomme
ForumindlægHej, hvad mener Asta olivia med ”og fordi alle i det daglige og altså gennemgribende virke er identisk med det de gør” ? Plss hjælp, aner simpelthen ikke hvad det betyder. -
Htx matematik eksamensæt!
ForumindlægHej venner Er der nogen der har "Besvarelse" til htx eksamensæt matematik fra 2010, 2009, eller 2008!! Kunne jeg virkelige godt bruge, helst en som indeholder de korrkte svar! :-) -
differentialregning
ForumindlægHej, Bare et afklarende spørgsmål omkring differentialregning. Hvad bruger man det til? Altså i det virkelige liv? Håber nogen kan svare mig på dette? VH og god dag. -
Tautologi
ForumindlægHalløj! Er der nogen som måske kan hjælpe med den her opgave om tautologi? Jeg forstår virkelig ikke hvordan den skal gribes an :D -
Redegørelse for tekst
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en redegørelse for et bilag ( sættes ind herunder) og ved virkelig ikke hvordan jeg skal starte. Håber der er en der kan hjælpe mig Bilag A -
Jeg kan intet matematik
ForumindlægHeeej jeg har virkelig problemer i matematik.. Har i haft det , hvordan kan man gøre sig bedre når man ikke kan forstå det.. -
Opgave, hjælp
ForumindlægHej, Er der en der vil læse min opgave og give respons til den? Og evt. rette den for mig mht. til grammatiske fejl osv. Det haster virkelig!!! Tusind tak på forhånd. -
hjælp til matematik :)
ForumindlægHej :). Har jeg lige et spørgsmål til jer, håber virkelige at I vil hjælp? Hvis I skulle undervise sandsynlighedsregning i 2 klasse, hvordan ville i opstarte forløbet for klassen? :) -
Hjælp til mediefag!
ForumindlægHej alle! I mediefag skal jeg sætte filmen Die Hard in i berettermodellen, men har virkelig problemer med det! Please hjælp, tak! -
Beregning
ForumindlægHej. Har virkelig brug for hjælp. Hvorfor er det at man skal beregne n. N betyder antallet, men hvorfor skal man bruge b Tak på forhånd -
IØ niveau A opgave 2.6
ForumindlægHej er der nogen der har lavet opgave 2.6 i IØ på niveau a? er virkeligt i knibe! På forhånd tak! :') -
Cirkel diagram i excel
ForumindlægHvordan laver man et cirkel diagram i Excel? :) Alle de andre steder jeg har ledt har jeg gjort som de har sagt/gjort men det har ikke virket -
Desparat hjælp til rettelse af stil
ForumindlægJeg er i en desparat nød. Har virkeligt brug for en til at rette min tyske stil. EN venlig person der vil hjælpe? Forsat god aften:-) -
I en model kan længden af en bestemt type grønne leguaner som funktion af deres alder beskrives ved
ForumindlægForstår ikke helt opgaven: a) Hvordan skriver man det ind på maple, fordi når jeg gør så virker det ikke. b) Forstår ikke hvordan man løser den. c) Forstår heller ikke hvordan man løser den. -
HJÆLP!
ForumindlægHej jeg sidder med denne opgave, og jeg har virkelig svært, ved binomialfordeling. Er der en der vil hjælpe mig godt på vej? (Opgave ses nedenunder) -
Gennemsnitsfart
ForumindlægHej, hvis et skib sejler 65,7km, og det tager 1t og 55min hvad er gennemsnitsfarten så? Jeg fik det til 57,1 men det virker helt forkert? -
kemi organisk kemi
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp! vis ved et reaktionsskema, hvorledes 2-chlor.3-methylhexan kan dannes ud fra 3-methylhex-1-en håber på noget hurtigt hjælp på forhånd tak -
HJÆLP teori
Forumindlæghej allesammen jeg har virkelig brug for hjælp. jeg laver en fysik rapport om svingningstiden, men er dert for noget teori jeg skal have med? på forhånd Tak :) -
blodtype...haster
Forumindlægjeg har skrevet min bio rapport om blodtyper, er der nogen herinde der kan lige kigge på det sprogelige og indholdsmæssige. haster virkelig meget...please somebody help. -
Hjælp til blodtyper!
ForumindlægHej! er der nogle af jer kloge hoveder som kan forklare mig AB0-systemet og rhesus-systemet? det haster virkelig! på forhånd TUSIND tak! :D
