Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15321 til 15340 af 52987
  • Det nemme og det ensomme

    Forumindlæg
    Hej, hvad mener Asta olivia med ”og fordi alle i det daglige og altså gennemgribende virke er identisk med det de gør” ? Plss hjælp, aner simpelthen ikke hvad det betyder.
  • Htx matematik eksamensæt!

    Forumindlæg
    Hej venner Er der nogen der har "Besvarelse" til htx eksamensæt matematik fra 2010, 2009, eller 2008!! Kunne jeg virkelige godt bruge, helst en som indeholder de korrkte svar! :-)
  • differentialregning

    Forumindlæg
    Hej, Bare et afklarende spørgsmål omkring differentialregning. Hvad bruger man det til? Altså i det virkelige liv? Håber nogen kan svare mig på dette? VH og god dag.
  • Tautologi

    Forumindlæg
    Halløj! Er der nogen som måske kan hjælpe med den her opgave om tautologi? Jeg forstår virkelig ikke hvordan den skal gribes an :D
  • Redegørelse for tekst

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal skrive en redegørelse for et bilag ( sættes ind herunder) og ved virkelig ikke hvordan jeg skal starte. Håber der er en der kan hjælpe mig Bilag A
  • Jeg kan intet matematik

    Forumindlæg
    Heeej jeg har virkelig problemer i matematik.. Har i haft det , hvordan kan man gøre sig bedre når man ikke kan forstå det..
  • Opgave, hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der en der vil læse min opgave og give respons til den? Og evt. rette den for mig mht. til grammatiske fejl osv. Det haster virkelig!!! Tusind tak på forhånd.
  • hjælp til matematik :)

    Forumindlæg
    Hej :). Har jeg lige et spørgsmål til jer, håber virkelige at I vil hjælp? Hvis I skulle undervise sandsynlighedsregning i 2 klasse, hvordan ville i opstarte forløbet for klassen? :)
  • Hjælp til mediefag!

    Forumindlæg
    Hej alle! I mediefag skal jeg sætte filmen Die Hard in i berettermodellen, men har virkelig problemer med det! Please hjælp, tak!
  • Beregning

    Forumindlæg
    Hej. Har virkelig brug for hjælp. Hvorfor er det at man skal beregne n. N betyder antallet, men hvorfor skal man bruge b Tak på forhånd
  • IØ niveau A opgave 2.6

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lavet opgave 2.6 i IØ på niveau a? er virkeligt i knibe! På forhånd tak! :')
  • Cirkel diagram i excel

    Forumindlæg
    Hvordan laver man et cirkel diagram i Excel? :) Alle de andre steder jeg har ledt har jeg gjort som de har sagt/gjort men det har ikke virket
  • Desparat hjælp til rettelse af stil

    Forumindlæg
    Jeg er i en desparat nød. Har virkeligt brug for en til at rette min tyske stil. EN venlig person der vil hjælpe? Forsat god aften:-)
  • I en model kan længden af en bestemt type grønne leguaner som funktion af deres alder beskrives ved

    Forumindlæg
    Forstår ikke helt opgaven: a) Hvordan skriver man det ind på maple, fordi når jeg gør så virker det ikke. b) Forstår ikke hvordan man løser den. c) Forstår heller ikke hvordan man løser den.
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med denne opgave, og jeg har virkelig svært, ved binomialfordeling. Er der en der vil hjælpe mig godt på vej? (Opgave ses nedenunder)
  • Gennemsnitsfart

    Forumindlæg
    Hej, hvis et skib sejler 65,7km, og det tager 1t og 55min hvad er gennemsnitsfarten så? Jeg fik det til 57,1 men det virker helt forkert?
  • kemi organisk kemi

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for hjælp! vis ved et reaktionsskema, hvorledes 2-chlor.3-methylhexan kan dannes ud fra 3-methylhex-1-en håber på noget hurtigt hjælp på forhånd tak
  • HJÆLP teori

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg har virkelig brug for hjælp. jeg laver en fysik rapport om svingningstiden, men er dert for noget teori jeg skal have med? på forhånd Tak :)
  • blodtype...haster

    Forumindlæg
    jeg har skrevet min bio rapport om blodtyper, er der nogen herinde der kan lige kigge på det sprogelige og indholdsmæssige. haster virkelig meget...please somebody help.
  • Hjælp til blodtyper!

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle af jer kloge hoveder som kan forklare mig AB0-systemet og rhesus-systemet? det haster virkelig! på forhånd TUSIND tak! :D