Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15441 til 15460 af 65601
-
10klasse matematik terminsprøver 2012
Forumindlæger der nogen der ved, i hvilken opgavesæt 10 klasserne skal oppe i, til terminsprøverne i matematik.? det vil være en stor hjælp, hvis nogen af jer fortalte det. :) hvis i også lige tilføjer, i hvilken opgavesæt i gik oppe i iår ? så vil det også være en stor hjælp. -
Fysik kemi HJÆLP eksamen på mandag!
Forumindlæghej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h... -
Psykologi 24-timers eksamen - kulturpsykologi
ForumindlægJeg har trukket kulturpsykologi til 24-timers eksamen i psykologi. Jeg skal selv udarbejde en problemformulering/synopsis ud fra de udleverede bilags materialer. Mit problem er så, at jeg ikke kan koble de tre bilagsmaterialer til nogen 'fælles problemstilling'. Jeg synes at de er m... -
Engelsk eksamen 2013
ForumindlægHej studieportalsbrugere! :) Jeg var, som så mange andre oppe i Engelsk skriflig eksamen i går.. Og efterfølgende snakkede jeg selvfølgelig med en masse andre om det. Og stort set alle var enige i, at det virkelig var nogle møg tekster, der skulle analyseres. Alle jeg snakkede med, der havd... -
Eksamen 2013 - Problemstillinger
ForumindlægHej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine... -
10 klasse matematik opgave
Forumindlægjeg har brug for hjælp til matematik jeg har et spær, de har brugt 3 træ, og i alt har de en længde på 6070mm.. endefladen på et træ er 140 mm.. spæreter bygget som en trkant på vinklerne 110 grader 25 grader og 45 grader spørgsmålet er : hvor lang er spærfodens overkant.. ?? -
Længde på opgave - Matematik
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i samfundsfag og matematik om national økonomi. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal tælle matematiske formler med i de 2600 tegn der skal være på en normal side, eller hvordan de skal gøres op. En udredning af det ville jeg sætte stor pris på. Mvh Gustav, ps. kan ikke få fa... -
1. matematik opgave
ForumindlægHej intelligente matematikere. Jeg har lidt svært ved denne opgave. Er der nogen der ville hjælpe mig med den? så ville jeg være rigtig glad. På forhånd tak. Jeg regner med at jeg skal bruge noget al-la (x-r)*(x-s) a) Bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2, og faktoris... -
matematik find f¨ mærke
ForumindlægHej jeg håber i kan hjælpe mig med matematik og forklaring tak på forhånd ... hvordan laver man den første f1 -
At få top karakter når det virkelig gælder
ForumindlægHejsa.. Jeg ved at jeg kan score et 12 tal i matematik uanset om det er skriftlig eller mundtlig, men jeg har den tendens at jeg ved ikke om jeg skal tage herfra (studieportalen.dk) noter ligsom alle mulige andre gør/ eller jeg bare skal læse min bog grundigt og forstå sammenhængen. Eller om jeg ... -
Biologi skr. eksam 2005?
Forumindlæger der nogen herinde der ved hvorn studentereksams opg. for biologi ser ud både maj og sygeeksams opg... -
EKSAMEN OM 4 TIMER!
ForumindlægJeg tænkte på om der var nogle her inde, der ved om Karen Blixen, har lavet sig selv som falken i skibsdrengens fortælling. Fordi at hun jo altid har sig selv med i historien på en eller anden måde. Og hvis hun ikke er falken, hvad er hun så? Håber i kan nå og hjælpe og vil hjælpe :) -
Fysik eksamen på mandag
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier? -
Kristendoms eksamen - 9. klasse
ForumindlægHejsa! :-) jeg skal op i kristendomseksamen på torsdag, og det ikke fordi det bugner af notater til emnerne... Er der nogen som har været oppe i de samme som mig, eller bare har nogle notater som passer til emnerne? Emnerne er: Kristendom Fristelse (Lad dig friste og...) Det hellige (Er... -
1 højnivaeu fag Eksamen!?
ForumindlægHey derude.. Er rigtig forvirret. Skal op i Idræt, Old, Mat, Rel... Dvs. kun 1 høj nivaeu fag.. Så vidt jeg kan huske skal man op i mindst 2 ? Eller WHAT ? -
NVG Eksamen / Begreber
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i NV på mandag og jeg ville lige høre om nogen af jer kunne nogen gode Naturvidenskabelige begreber, som kunne score mig nogen ekstra point? Tak på forhånd / Jens -
ENERGI!! EKSAM I MORGEN!!!
ForumindlægHej.. Jeg har lidt svært ved at huske de her forsøg , så det vil være rart hvis nogen lige kunne fortælle lidt om dem? ( -hvad der sker , og hvorfor det sker? JEG SKAL BRUGE DEM TIL AFGANGSPRØVEN I MORGEN, SÅ DE ER MEGET VIGTIGE!!) -OBS! De handler alle sammen om magnetisme og energi. Forsøg: - D... -
Radioaktivitet - eksamen i morgen
ForumindlægJeg har en opgave haver jeg skal finde ud af, hvor lang tid der går, før aktiviteten er faldet til 1% af aktiviteten til tiden t0. Jeg har brugt en formel der ser sådan ud: delta t=(halveringstiden/ln(2))xln(A1/A2), hvor A1/A2 er lig med den given procent (så vidt jeg har forstået). Problemet er ... -
Figurer i AT-eksamen
ForumindlægJeg skal op til AT mandag. Jeg skriver i biologi og samfundsfag om genteknologiens konsekvenser for fremtidens samfund. Jeg vil i begyndelsen af fremlæggelsen kort fortælle hvor langt man er ift genteknologien o. lign. Jeg er dog i tvivl om jeg skal inddrage en figur(fordi man jo ofte bruger figu... -
Buddhisme. hjælp - skal til eksamen imorgen!
Forumindlægskal bare lige høre, om jeg har forstået det rigtigt. mennesket består af 5 skandhaer. de tre første skandhaer er begæret, og den 4. får os til at handle efter begæret. den 5. skandha er bevidstheden som skal lære at styre. karma er en handlig der føder en ny handling. handlingerne er enten go...
