Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 15541 til 15560 af 29671
-
akut!!! billedanalyse
Forumindlæghar akut brug for at vide hvordan redegøre man for billedets fakta? på forhånd tak -
Atombomben, manhattanprojektet
ForumindlægHej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak! -
12 - SRP
ForumindlægHej vil spørge om hvad der skal til for at få 12 i SRP? -
Hjææææææææælp! (:
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-70'erne samt skal sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvinderne i dag.. Jeg ville hø... -
probemiksroskoper - metode?
ForumindlægHvilken naturvidenskablig metode rabejder man med når man arbejer med overfladeanalysering på atmoareniveau?? ALtså når man vha et STM tager billeder af overfladen på et given materiale? -
Historeopgave-hjælp
ForumindlægSkal der ikke nærmest være fodnoter ved alt undtagen ens egen meninger.. Eller hvad?Er meget i tvivl...Synes bare det virker lidt som om man bare skal skrive lidt om på det der står i bogen.. det er jo ikke særlig selvstændigt...Hvad skal man gøre?Og hvad så hvis man kun har en rigtig god bog? er... -
isis b. opgaver
Forumindlæghej.skal aflevere nogle af opgaverne fra isis b, det er opg. 21,2 + 22,2 + 23,1 + 23,3..(de er side 60)tænkte på om der var nogle der ville hjælpe lidt..Trolle... -
Primær vs sekundær kilde
ForumindlægHej :) Jeg er igang med at foretage en kildeanalyse på Plinius den Yngres 2 breve fra år 79. Jeg er kommet i tvivl om det er en primær eller sekundær kilde, fordi oprindeligt var sproget jo latin, men det er blevet oversat til dansk i bogen som jeg har. ER der derfor nogen som ... -
Bevægelsesanalyse
ForumindlægJeg sidder med en bevægelsesanaæyse af 2 faser: en person der vil udføre et kast mod kurv i basket. Er der nogen der herinde har lavet en sådan aflevering før? jeg er nemlig meget i tvivl om hvor mange muskler og led jeg skal inddrgae, altså sortere og bestemme de "primære" muskler.På f... -
Længde af en litterær artikel.
ForumindlægHej.. Jeg sidder og skriver en litterær artikkel om novellen "søndag" and Camilla Christensen.. Jeg kom i den forbindelse til at tænke på hvor lang den skal være?? Nogen der har et godt bud? -
Kunst er fantastisk --> Billedkunst
ForumindlægJeg elsker kunst og bruger min fritid på det. Jeg laver ikke andet end at læse om forskellige kunstværker... Jeg skal snart op i billedkunst, er der nogen, der kan hjælpe mig med det? Jeg har nogle undrende spørgsmål.. -
Bevis
ForumindlægHvis jeg får givet, en forskrift for en parabel funktion, samt et graf der beskriver denne funktion i et givet interval; hvordan kan jeg så a) Vise at grafen tilnærmelsesvis er en parabel med forskriften -0,005388x^2 - 0,1106x+19 -
Problemformulering og disposition??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til at skrive dan/his opg. og ville derfor høre (da jeg virkelig er elendig til at skrive problemformulering og dispositioner) om der er nogen herinde, som ville være en stjerne og hjælpe mig - give mig lidt gode råd, evt. henvise mig til et rigtig godt eks. på begge dele... -
Optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd. -
Essay, citater?
ForumindlægHej..Nu er jeg så heldig at jeg har fået lov til at skrive en lille dansk stil. og nu har jeg valgt at skrive et essay, men så kom jeg helt i tvivl. Skal man sætte citater ind der eller er det ikke nødvendigt? -
klassisk musik - hjælp
ForumindlægJeg skal lave et historie-musik projekt om wiener klassisk musik... Kunsk munsik fra før 1900. Er der nogen der kender noget til dette, eller har nogle gode links eller andet jeg kunne gøre brug af? -
Hjælp herinde -> kilder?
ForumindlægHvis jeg får hjælp herinde til en opgave i fx fysik/kemi, skal jeg så skrive det i opgaven under kildefortegnelse? Hvordan skal man så skrive det?Svarer det ikke bare til hvis jeg får hjælp af mine forældre/søskende, for det gør jeg nogen gange, og der skriver jeg ikke nogen kilder. -
Noter søges
ForumindlægJeg skal op i tysk/Mundtlig her til Juni og er meget usikker da jeg mildt sagt ikke er den skarpeste til tysk.... :PDerfor ville det hjælpe mig meget hvis der var nogle der kunne give mig nogle noter til følgende tekster: - "Oma und Opa"- "Interview zum T"- "FAQ - Häufig ... -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægJa, hvordan foregår eksamen i old? -
Hjælp
ForumindlæghejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak
