Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15561 til 15580 af 65601
-
Mangler fysik forsøg til eksamen
ForumindlægHej jeg har fysik eksamen i morgen. Og pga nogle omstændigheder står jeg og mangler næsten alle de forsøg ark vi har fået gennem året. Jeg tænkte på om der var nogle hjemmesider hvor man kan printe 10.klasse fysik forsøg ud? Alle emner, lys, lyd radioaktivitet, syrer baser og salte, alkohol og su... -
Skriftlig Dansk Eksamen - Klage?
ForumindlægHej Studieportalen & brugere Har lige fået karakterer for afsluttende skriftlig eksamen STX 2019, hvor jeg har fået 4 i dansk for mit essay om "Meningsdannelse på de sociale medier". Jeg overvejer derfor, om jeg skal klage, men vil lige høre jer først. Er der nogen, som vil tage e... -
Dansk eksamen :O
ForumindlægHej:) Jeg har trukket selviscenesættesle i dansk til niende klasse eksamen - og jeg er helt lost:'( Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal søge efter? Vi har fået opgivet 2 tekster i pensum (plastik af Mette Thomsen og Medinas lyrik til ensom) Novellen, art... -
Angående viderebygning på HF-eksamen.
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at læse fag op efter min HF-eksamen, da det er et krav at have et hvis "antal timer" på en række fag for at kunne komme på universitetet. Mit spørgsmål er, hvad vil der ske, hvis jeg dumpede en af mine fag, vil de timer jeg har haft så stadigvæk være gyldige elle... -
Spørgsmål til oplægget (eksamen)
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i mediefag c - og skal derfor op og forsvare min produktion af en kortfilm. Jeg tænkte pp, om der var nogen, der af erfaring ved, hvad jeg kunne tage op og snakke om ift produktion. Jeg ved, man kan snakke om filmiske virkemidler, dramaturgien, genre etc, men er der nog... -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
sværeste bevis i matematikkens historie
Forumindlæghey derude, er der nogen der ved, hvilke bevis, der har været det sværeste bevis i matematikkens historie er ? - hvem har lavet det ? på forhån taaak xx_gal_xx -
Grækenland og matematik SRP
ForumindlægHej jeg har fået min opgaveformulering til min SRP, så ville spørge nogen om de kunne hjælpe mig med at forstå præcis hvad opgaven går ud på. Opgaveformuleringen lyder således : Redegør for den samfundsmæssige udvinkling i Antikkens Grækenland med særlig henblik på en analyse af samspillet mellem... -
Hvordan bliver jeg bedre til tysk og matematik
ForumindlægHej, Jeg skal have tysk og matematik på sidste år nu her. Er der ikke nogle steder hvor jeg kan lære fagene? Jeg vil gerne al pensum igennem. -
Eksamen istedet for årskarakter
ForumindlægHej Jeg forventer at få 4 i årskarakter i religion, som jeg afslutter i år. (2.g, STX - C-niveau) Måske ikke en videre uretfærdig karakter, da faget aldrig rigtigt har været velsignet med den store interesse fra min side af. Jeg er dog overbevist om, at jeg til en eksamen kan snakke mig til minds... -
Fysik eksamen - gode råd?
ForumindlægHey med jer :-) Jeg skal til fysik eksamen imorgen og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd, lige inden dagen derpå? -
eksamen a niveau
Forumindlægnogen der har det rigtige svar på spørgsmål 6 (første del uden hjælpemidler) var det funktion h eller g der var den afledte til funktion f????? har lige været til eksamen :) -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
Dansk Skriftlig Eksamen 2003
ForumindlægEr der andre end mig der synes at det var en røvhæfte, med abeemner? hehe.. især pia tafdrups rødstrømpedigt, som jeg modvilligt valgte.. lad mig høre hva' I andre 3.g'er synes..p.s gud forbande opgavekommisionen.. -
Skriftlig dansk eksamen 2006
ForumindlægKender i til nogle af de emner der vil blive taget op? -
matematik kursus i køge eller i nærheden?
ForumindlægHej alle .. Jeg er 1.g'er på Køge gym og er ikke den skarpeste til matematik. Jeg har mat på b niv. i samfundsfaglig linje. Jeg er total lost i matematikken her, og har viiiiirkelig brug for hjælp. Betaler gerne, men så må det også være godt ;) Er der nogle der kender et mate... -
3.årsopgave i matematik, hjælp til oversættelse
Forumindlæghejjeg sidder og laver 3 årsopgave i matematik, hvor jeg bruger en bog på engelsk. Desværre er der en, for min opgave, central sætning som jeg simplethen ikke forstår meningen af...Den lyder: "For xHåber at nogen kan hjælpe.. -
Matematik på A niveau
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning her i februar, og jeg har virkelig overvejet Mat-Fysik-Kemi linjen. Er matematik på A niveau meget svært i 1.g, og hvordan er niveauet lige når man starter? Mine nuværende karakterere ligger på 7, 7 og 10. -
SOS! Græsk matematik
ForumindlægSkal skrive opgave om græsk matematik og har brug for noget hjælp. Nogen der kan henvise til nogle bøger eller hjemmesider hvor emner som Terningens fordobling, Vinklens tredeling, Cirklens kvadratur osv. Skal helst være let at forstå.. Nogen der kan hjælpe? -
matematik terminsprøve 1.time - HJÆLP
ForumindlægJeg har virkelig brug for at vide, hvilke opgaver det sådan ca. er som der bliver stillet i den 1. time til terminsprøven i matematik på B-niveau, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal læse op på. På forhånd tak.
