Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 15621 til 15640 af 104934
-
Stil
ForumindlægHej vil nogle se på mit engelsk stil og kommentere det, at hvad jeg kan gøre bedre i min stil. -
ideer til kendte fra hamburg
Forumindlæghej alle har i nogle idder til kendte fra hamburg? mange tak (har brugt beatles) -
Besættelse og efterkrigstiden
ForumindlægHey Så jeg har haft det svært med, at besvare disse spørgsmål til historie, da der ikke står så meget om det i i min historie tekster. Håber der er nogen af jer der kan hjælpe! Og på forhånd tak! - Hvad var årsagerne til Danmarks kapitulation uden modstand? - Hvordan var forholdet mellem da... -
er de to sætninger rigtie?
Forumindlæger det korrekt oversæt, fokusere på substantiv og relativepronomner! Der Traum, som handlede om alt det jeg ikke havde. Der Traum, som handlede om det jeg aldrig fik. Der Traum, handlet um alles ich nicht gehabt Der Traum, handlet um alles ich nimeals bekam -
Opgave besvarelser
ForumindlægNOGLE DER KAN LÆSE OG GIVE FEEDBAG, HVIS I HAR LYST TIL AT RETTE ER DET PERFEKT. 1: hvilke feriebilled vælger du? 2: Fortæl om en rejse du har været på. A: Ich finde die Fahrradreise sehr spanned, weil ich liebe bei mein Fahrrad fahren. Wenn das Wetter ist schon liebe ich gern Aktivität mac... -
Kildekritik over kilde
ForumindlægHej er der nogle herinde som har et par min. til at hjælpe med en kilde fra 2. Verdenskrig . Kilden : Hitler om livsrum 1925. Det er et uddrag fra hans bog : “Min kamp”. Hvad er det Hitler egentlig siger ? Det han referer til når han siger : vi begynder der hvor man sluttede for 6. Hundrede år si... -
Lønnet hjælpelærer søges. Indre København.
ForumindlægHej, jeg søger desparet en hjælpelærer i dansk, engelsk, matematik, fysik. Evt flere fag. Jeg går i 9 klasse, og har virkelig brug for hjælp lige her det sidste år. Måske en lærer der kan være med mig her indtil 9 klasse afgangseksamen. Vil gerne aftale nogle faste dage evt på et biblotek, hjemm... -
Abstract?
ForumindlægJeg kan se at der er nogle der har skrevet at der ligger en vedjledning til at skrive abstract herinde. Jeg kan simpelthen ikke finde det. er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg finder det? :D -
Notater med til eksamen?
ForumindlægEn af mine kammerater hævder at man må have sine notater og ordbøger med til 2g's mundlig eksamen, men det må man da ikke vel? I hvertfald ikke notater...Ville lige høre herinde før jeg ringer og spørger læreren ;) -
Hvordan siger man "Jeg havde spist?"
ForumindlægHvordan siger man jeg havde spist morgenmad sammen med Peter?mit forslag:Ich hatte Frühstuck zusammen mit Peter gegessen -
Angst essen Seele auf
ForumindlægEr der nogen der ved hvorfor Fasstbinders Film/bog har denne titel "Angst essen Seele auf" ? -
er der nogen der gider rette en meget kort opgave???!!!
ForumindlægIch glaube dass, der Vorschlag sind ein gute Initiative weil da in Dänemark sind so viele Jungeleute wie fährt mit ein zu hoch Alkohol Promille und fahren zu schnell auf der Autobahn. Wann die Führerschein nur auf Probezeit ist, sind man vielleicht mehr sorgfältig in dem Verkehr. Ich glaube auch ... -
Infinitivmarkør
ForumindlægHejsa :-) Hvad vil infinitivmarkør sige? Jo lettere og mere enkelt det bliver forklare, jo bedre :-) På forhånd, tak :-) -
en sætning...
ForumindlægVor fünf Jahren trafen sie sich das erste Mal. på dansk hedder det:for 5 år siden mødte hun for første gang.kan virkelig ikke forstå sætningen -
Virksomhedsanalyse - hvilket firma?
ForumindlægStår foran en projektopgave, hvor jeg skal lave en virksomhedsanalyse af en selvvalgt virksomhed. Jeg leder dog efter nogle potentielle virksomheder, som det er muligt at finde noget stof omkring. Har regnet med at inddrage:\n\n• SWOT\n• Marketingmix\n• Detaljeret beskrivelse af målgruppen\n• Reg... -
Uddannelsesparet
ForumindlægHej jeg har et spørgmål til jer her inde om Uddannelsesparet fordi jeg går i 8 klasse og har fået af vide af jeg ikke er Uddannelsesparet og så ville jeg bare lige hører om man får en ny vuderning i 9 klasse -
Eksamen og ordbøger
ForumindlægMå man have ordbøger med til dansk STX eksamen?::2835:: -
Michael Strunge
ForumindlægHeyEr igang med at skrive en kommentaropgave til Michael Strunges digt: "Helligt, helligt."Nogen der vil rette den? Jeg vil være evig taknemmelig :)PÅ forhånd tak... -
Spuck vor ihr aus
ForumindlægHejsa! Jeg sidder med en tekst skrevet af Günter Görlich med titlen "Spuck vor ihr aus" - Vil smadder gerne blive meddelt, hvis nogen kender til forfatteren & evt. har læst teksten før ? Tak på forhånd (: -
SSO - Fibonaccital
ForumindlægJeg sidder og skriver SSO om Fibonaccital, men er kommet i tvivl om, hvorvidt der er nogle regler for, om man skal skrive henholdsvis "f_n" eller "F_n". Er det ligegyldigt om det er med stort eller lille f?
