Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15661 til 15680 af 42938
-
Noter på synopsis?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til mundtlig dansk eksamen, men jeg har dog en kortfilm. Dvs når jeg skal skrive noter til analysen har jeg ikke mulighed for at gøre det, ligesom hvis jeg havde en novelle. Hvorhenne skal mine noter så stå? Bare på min synopsis? Mange tak på forhånd. -
Hvad er aminer?
ForumindlægHej Jeg snakker til den mundtlige naturfags eksamen om nitrit i kroppen. I dét jeg en formel, hvor der bliver brugt aminer. Jeg ville bare høre om jeg kunne få en 9. Klasses venlig forklaring på hvad det helt præcist er :) Tak -
Bestået fag.
ForumindlægHvis man har fået 4 mundtlig og 4 i skriftlig Spansk i årskarakteren. Og man får -3 til eksamen skriftligt. Tæller det som bestået eller dumpet? Hvornår kan man få -3? Er er der hvis man slet ikke har besvaret nogle opgaver? Tak på forhånd. -
Bestået eller dumpet
ForumindlægHej! Jeg sider her med en ven, som desværre er dumpet i sin dansk skriftlig eksamen. Der spørg vi om han, så er dumpet i faget selvom hans årskarakter siger 4 mundlig og 4 skriftlig ?? -
renteformlen er en eksponentiel funktion
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal til mundtlig matematik eksamen på mandag. Jeg har lavet en disposition til alle spørgsmålene men mangler ligde dette ene jeg ikke kan svare på håber der er nogen der kan hjælpe mig:) Gør rede for, hvorfor renteformlen er en eksponentiel funktion?? -
Hjælp. : ) gør rede for... betydning?
ForumindlægHej jeg står og skal til eksamen snart i mundtlig matematik, og jeg er i tvil hvad det vil sige at:" gøre rede" eksempelvis : gør rede for den ekspontielle vækstmodel : y= b * ax Kan i hjælpe mig. jeg er total på bar bund -
Energi
ForumindlægHej :) Jeg skal snart op til fysik eksamen mundtlig, og er i tvivl om, hvordan jeg skal svarer på dette spørgesmål: Lav en præsentation af ca. 8 min. varighed, der omhandler emnet: Omsætning af energi ved opvarmning, smeltning og størkning. Håber nogen kan hjælpe :) -
Karakter
ForumindlægHej derude. Jeg har et spg. angående karakter. Hvis jeg har fået 02 i mundtlig og 4 i skriftlig fysik og får 00 til eksamen består jeg ? 4+2+0/3 = 2 ? -
har virkelig brug for hjælp!!
ForumindlægHej alle. Jeg har til opgave, på til mandag, at finde en tekst/bog/reklame mm, som har hovedtemaerne ensomhed og fremmedhed. Er der nogle her indefra, der kan komme med nogle ekslemplar, hvor de har læst/set noget med temaet ensomhed eller fremmedhed. Det er til dansk mundtlig eksamen :) -
Er jeg bestået spansk?
ForumindlægHej, Jeg ville høre om jeg har bestået spansk A med karakterne: 4 mundtligt 02 skriftligt -- 00 skriftlig eksamen. Er jeg bestået spansk? Og vil jeg opfylde de optagelseskrav, der bliver stillet med bestået fremmedsporg, på en eventuel vidergående uddannelse? -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHej jeg går i 9'ende klasse og Jeg skal til eksamen i mundtlig dank (prøveform) jeg har trukket emnet "krig" så jeg ville høre om der var nogle der havde en god tekst jeg kunne bruge :D.. -
HJÆLP TIL VALG AF TEKST
ForumindlægJeg har trukket fordybelsesområdet "det anderledes" til min mundtlige dansk eksamen i 9. klasse. Det må gerne være enten en tekst, et billede, en reklamer eller noget helt andet. Hvis det er en tekst må, det gerne være en tekst fra 2000 - 2011 :) På forhånd tak. -
haster!
ForumindlægHej mennesker Jeg skal snart op til fysik eksamen mundtlig, og er i tvivl om, hvordan jeg skal svarer på dette spørgesmål: Lav en præsentation af ca. 8 min. varighed, der omhandler emnet: Omsætning af energi ved opvarmning, smeltning og størkning. -
HJÆLP
ForumindlægMangler en novelle eller en reklame, til mundtlig dansk eksamen under emnet "det anderledes". Nogen ideer? Det kan f.eks. være noget om at være anderledes eller noget med, sort/hvid, homosekualitet, mobning eller lignende. Kom med alle forslag. Mange tak -
Hjælpelærer i historie
ForumindlægJeg er en pige i 3.g som skal op til historie A mundt. 24 timers eksamen d. 20/6 Jeg ville derfor høre om der var en som ville hjælpe mig i nogle af timerne Hvis du er interesseret er min mail [email protected] Mvh Laura -
Integralregning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe. -
mat A
ForumindlægNår man skal til mat A mundtlig eksamen, " SKAL" man så bruge de beviser der står i bogen, eller må man godt bruge et bevis, fundet et andet sted, som giver bedre mening? og et andet spørgsmål. Når man skal bevise noget, skal alle detaljer så med? -
udledning vs bevise?
ForumindlægJeg har dette spørgesmål til min mundtlig STX B eksamen: Redegørelsen skal omfatte udledning af formlerne for cosinus, sinus og tangens i retvinklede trekanter ved brug af enhedscirklen. Hvad menes der med udledning i den samhæng? -
"ond i sulet" Hvilken type novelle er det?
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med min synopsis i den danske mundtlige eksamen. jeg vil gerne vide hvad for en slags novelle det er. Hvis der er nogle har nogen ide'er, til hvad jeg mere kan skrive i min synopsis er de velkommen til at skrive det. Tak ! :) -
f(x) = b*a^x løsning til y' = k*y
ForumindlægHejsa Har et eksamensspørgsmål til mundtlig eksamen, hvor jeg skal redegøre for, at f(x)=b*ax er løsning til differentialligningen y' = k*y. Synes dog ikke jeg kan finde noget om det på nettet. Nogen der kan hjælpe mig frem med det?? På forhånd tak!
