Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 15701 til 15720 af 27879
-
Gamle 10. klasseelever
ForumindlægHvordan gik det til afgangseksamen i matematik? Hvilket emne kom i op i? Var det svært? Ellers andet du/I vil tilføje? P.S Jeg går selv i 10. klasse og skal snart til terminsprøven og kunne godt tænke mig at øve mig, inden terminsprøven indtræder til januar, så et par påhits ville være til sto... -
Ti 89 - Titanium søges!
ForumindlægJa som emnet indikere, så drjer det sig om en Ti 89 lommerregner af modellen Titanium. Er lige startet på naturvidenskablig retning og har derfor behov for sådan en, hels på fyn! Skriv hvad i har så ser vi på det. Fortsat god dag! Alkymisten -
hjælp. lineær programmering
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder med en kæmpe matematik aflevering, om lineær programmering. og en af opgaverne lyder at jeg skal skrive en indledning omkring emnet. er der nogle af jer der har nogle idéer om, hvad jeg kan skrive`? tak for hjælpen. Hilsen Mig. (: -
Radikalisme
ForumindlægHej derude Er der nogen, der kan anbefale noget materiale til emnet radikalisme. Gerne en novelle/roman, hvor der evt. er en person, der er radikaliseret eller kommer ud i en form for radikalisme? Det må både være på dansk og engelsk. Er åben overfor alt -
Flere ideer til studieretningsprojekt
Forumindlæghej allesammen Jeg ha lidt en problem da jeg snart skal vælge et emne til min studieretningsprojekt. Jeg har en studieretning hvor jeg har MAT A, FYS A og KEMI B Hvis du har nogle gode ideer er du velkommen til at skrive dem.. :) -
Studieretningsopgaven
ForumindlægSkal snart vælge fag til studieretningsopgaven og jeg kan vælge mellem matematik - dansk eller matematik - historie. Er endnu ik helt sikker på hvad jeg vælger endnu så ville spørge om der var nogen der kendte til nogle gode emner hvor man kunne kombinere de fag. -
studieretningsopgave
ForumindlægHej Med Jer:) Jeg skal til at skrive studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :) -
Studieretningsopgave
ForumindlægJeg skal snart til at vælge et emne til mit studieretninsprojekt, og jeg mangler lidt inspiration, eller gode forslag? Projektet skal indebære Bio plus et andet fag... KOm med nogle gode forslag og ideer... -
Kilder omkring Taliban
ForumindlægHej Jeg skal skrive en synopse om taliban (terrorisme) i fagene Historie og Engelsk. Er der nogen der har nogle kilder om emnet liggende eller er der nogen der kender en side hvor man evt. kan finde nogle kilder. På forhånd tak :) -
2 ligninger med ubekendte
ForumindlægHej, Jeg har om emnet der hedder 2 ligninger og 2 ubekendte. Har fået en opgave der ser sådan ud: 7x-5y=27 4x+y=27 Er der nogen der eventuelt kan lære mig, hvordan man regner det ud? -
SRP Dansk-Tysk
ForumindlægSkal vælge hvilke fag jeg vil skrive mit studieretningsprojekt i på fredag. Men er stadig lidt på bar bund. Regner med at vælge tysk og dansk, men har ingen ideer til emner jeg kan skrive om. Så er der nogen der evt. har nogle forslag? -
Differentialligninger og Reynoldstal
ForumindlægDifferentialligningen her er udtrykt som hastigheden som funktion af positoonen. Der er tale om emnet, "Luftmodstand ved høje Reynoldstal" Hvorledes kan denne ligning forklares og løses? - Kunne den anvendes i forhold til at være en model for praktiske data med en faldende genstand... -
Mat A, Kemi A og Fysik B
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogen, som har et rigtig godt forslag til et emne til studieretningsprojekt? Skal være Mat eller Kemi sammen med enten His, Dansk eller Fysik.. Jeg ved godt jeg har skrevet før, men er fuldstændig blank.. Hvis der er andre indlæg om det samme, må i gerne sende mig linke... -
Dansk og fysik!
ForumindlægJah, så kommer der endnu et indlæg om studieretningsopgaven. Jeg har efterhånden søgt nettet rundt adskillige gange for at finde et relevant emne, hvor jeg kan kombinere fysik og dansk. Men der er ikke noget, der går helt rent ind. Sidder nogle af jer med en genial idé?! -
Aztekerriget; en kliché-opgave?
ForumindlægJeg skal snart til at vælge et emne til min historieopgave... Så ville høre om der var nogle der ved om "Spaniernes erobring af aztekerriget" er blevet en kliché-opgave som fx. Cubakrisen og 2. Verdenskrig. Hvis i kan forstå hvad jeg mener... ? Mvh. Mads -
Jan sonnergaard (kimono mit hus?)
ForumindlægJeg har svært ved at finde ud af hvad Sonnergaard's mening er med novellen.. Er der nogen der har en bud på hvad tekstens konkrete emne er? Jeg kan ikke finde nogen opgaver her der vedrører det her, så hvis der er nogen der har arbejdet med det.. -
perspektivering af oplysningstiden?
Forumindlæghej, jeg er igang med at skrive SRP, og jeg vil derfor perspektivere min emne, oplysningstiden... hvis I kan komme med nogle ideer som jeg kan perspektivere med?? vil renæssancen ikke være en god ide eller?? -
Finanskrisen
ForumindlægJeg sidder og skal til at skrive DIO, og min emne er Finanskrisen. Men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om.. nogen som var en forslag, til en problemstilling eller noget, eller en opgave man kan få inspiration fra? -
Projektopgave - produkt
ForumindlægHej Jeg har projektuge, og jeg er tom for ideer til mit produkt. Jeg har emnet "de unges udvikling siden 50`erne", håber I har nogle gode ideer til et produkt - tak på forhånd :)) -
Studieretningsopgaven i 3.g
ForumindlægJeg skal snart til at skrive studieretningsopgaven (3.g) og vil gerne skrive i fagene historie/musik. Men hvilke emner ville virke oplagt at vælge hertil? Er helt på bar bund, så håber i kan hjælpe. :-)
