Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 15701 til 15720 af 25465
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der gider og kigge min engelsk disposition igennem for grammatiske fejl, og stave fejl ? Jeg skal aflevere den imorgen, og vil gerne være sikker på at alt er rigtigt.
  • Hvilke emner i optagelsesprøven

    Forumindlæg
    Hvis man f.eks skal op i matematik/Dansk og Engelsk til optagelsesprøven og det er mundligt, hvilke ting kan man så lige øve på inden, man tager ind? Altså, hvilke emner tror i man kan komme op i under fagene ?
  • Læse stil igennem :-)

    Forumindlæg
    Hej, tænkte på om der ikke er nogen her inde, som ville være søde at læse min engelsk stil igennem, og evt. rette et par fejl? Mvh Malene :D
  • Metafor eller andet? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe
  • en enkelt sætning!!

    Forumindlæg
    Well, if it is not food or a place to stay you came for, what is it then?ER det her en rigtigt engelsk sætnig?? er forvirret...
  • fantasy historie

    Forumindlæg
    oorrhh hvis der er nogen der ligger inde med en gammmel fantasy historie på engelsk ville jeg flyve af glæde! men vil meget gerne have en inden mandag..skriv et svar så får i bare min mail.
  • hej! jeg skal bruge en oversættelse af "i have a dream" talen!!!!!

    Forumindlæg
    jeg er midt i forberedelsen til eksamen i engelsk og jeg skal bruge en oversættelse a talen "i have a dream" af Martin Luther King... har selv prøvet på google men uden held.
  • Hvad er et essay?

    Forumindlæg
    Hejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er?
  • The Yes Men Fix the World?

    Forumindlæg
    Hej. Er i krise m.h.t min engelsk film analyse. Skriv endelig hvis en af jer har arbejdet med dokumentar filmen The Yes Men Fix the World. Har meget brug for hjælp :)
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hej folkens Ville høre om der er nogle derude som er ekstra gode til engelsk der vil rette min stil. Den er ikke ret lang, den fylder præcis 1 side. Mvh. Niklas :)
  • Er i tvivl om 1 sætning

    Forumindlæg
    Hvad har jeg gjort, siden jeg skal tie stille? Hvordan skal ovenstående sætning skrives på engelsk? Det er "siden jeg skal", jeg har svært ved. På forhånd tak
  • hjælp med eksamen

    Forumindlæg
    jeg snart op i engelsk men ved ikke hvad jeg skal sige, jeg har valgt homeless(hjemmeløse) men ved ikke lige hvad jeg skal sige håber der er nogen der kan hjælpe mig
  • Sygeeksamen 2005

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunnet finde noget brugbart. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen, som ved hvad stilhæftet til skriftlig engelsk august 2005 hed?
  • rette stil

    Forumindlæg
    hejsaalle sammen...er der ikke nogle af jer der lige ville rette min stil på engelsk som er på ce.200 ord....hvis i har lyst...så giv lige jeres e-mail...så sender jeg den til jer...på forhånd tak
  • Partikel i en endelig potentialbrønd

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inde med nogle gode noter, hjemmesider eller lignende, som omhandler en partikel i en endelig potentialbrønd? Gerne på dansk. Der findes en hel del på engelsk som jeg har læst.
  • Leder efter :Fra pebermø til supersingle

    Forumindlæg
    Jeg leder efter den danske tekst der var med i eksamens opgaven fra 2005 i engelsk. Den hedder Fra pebermø til supersingle.Håber at der er nogen der har den som vil sende den til mig via mail?Vh Mybber
  • anmeldelse af filmen slumdog millionaire

    Forumindlæg
    er der en venlig sjæl som gerne vil rette min engelsk anmeldelse om filmen slumdog millionaire. Den er på 600 ord og skrevet op i spalter. please en eller anden hjælp. Har ennda lagt den ud. Please hjælp
  • Kort handelsbrev oversættelse

    Forumindlæg
    Hej..Jeg har lige oversat et engelsk handelsbrev fra dansk til engelsk.Så ville lige høre, om der var nogen der gad at skimme det igennem for fejl?smid jeres mail her og så sender jeg gerne....
  • HJÆLP til rettelse

    Forumindlæg
    ville høre om nogen havde tid til at rette en engelsk stil igennem for de værste fejl?håber det virkelig ville bare være en kæmpe hjælp..hurtige svar ville blive vel modtaget
  • 2. verdenskrig

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender nogen steder hvor man kan finde noget om USA's deltagelse i 2. verdenskrig.... materialet skal være på engelsk. Det skal helst være noget om unde krigen og efter.