Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 15761 til 15780 af 60468
-
http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-7-MED.pdf MA-3 eksamen, opgave 4.
ForumindlægHvorledes kan rumfanget V som funktion af tiden t bestemmes i denne opgave? På forhånd tak,Frederik. -
Hvordan foregår mundt. FYSIK A eksamen?
ForumindlægHej jeg har stadig ikke helt forstået hvordan det egentligt foregår. Jeg har hørt at man fremlægger i grupper, men er der ikke et tidspunkt hvor censoren får lov til at blive fremlagt af én person? -
9. klasse fysik/kemi eksamen ..
Forumindlæghej jeg ville høre om der var nogle der vidste om hvilke emner man kan trække til fsa mundtlig fysik?? ' det er bare lige så jeg kan øve dem, lave dispotioner og sådan .. på forhånd tak {: ' -
Magnetisme forsøg 9. klasse eksame..
ForumindlægSkal op til fysik overmorgen.. så er lige blevet usikker over nogle ting.. 1. Når jeg laver forsøget hvilket stoffer kan en magnet tiltrække - hva kan jeg fortælle om forsøget? 2. og lige en ting til når jeg skal vise nord og sydpol hvilke forsøg skal jeg lave.. der er den med nedstryning af k... -
Fremgangs måde ved fransk eksamen
ForumindlægHvor starter og slutter man i sit oplæg om parrallelteksten (den man har 24 timer til) ?? min lærer har sagt intet resume for de kende historien .. ska jeg bar gå lige på med tema og personner og gennem det trække en parrallel til kendte tekster ?? hjælp .. -
FSA, Mundtlig engelsk "Racism in Sport"
ForumindlægHej allesammen. Jeg går og overvejer om mit emne til FSA, mundtlig engelsk skal være "Racism in sport" Men har MEGET svært ved at finde kilder, og er også lidt i tvivl om, hvad det konkret vil være en god ide at komme ind på. Håber på lidt hjælp fra jer derude :) -
Er du super god til engelsk? Så vil jeg gerne bede om din hjælp!
ForumindlægHej derude :)\n\nHar haft adskillige afleveringer denne uge og skal aflevere en engelsk oversættelse i morgen, men er gået fuldstændig død, så kan slet ikke finde rundt i præpostitionerne. Ville være dejligt, hvis nogle herinde gad kigge lidt på min oversættelse af teksten og rette den for evt. f... -
Fordele og ulemper ved samfundsfag og engelsk
ForumindlægHej, jeg skal op i AT her på torsdag d. 24, og jeg sidder lige pt. med min problemformulering. Jeg har arbejdet med filmen "Children Of Men", og har haft problemformuleringen: "Hvordan skildres udviklingen i samfundet i Children of Men på baggrund af katastrofen?" Herund... -
Bedømmelse af delprøve 1 - Engelsk A
ForumindlægHej Vi har lige haft terminsprøver i engelsk A. Over halvdelen af eleverne i vores, ellers normalt velfungerende, klasse fik karakteren -3 for delprøve 1. Det undrer mig meget, da klassen ellers er okay til engelsk. Karakterene for delprøve 2 var iøvrigt langt langt højere. En anden ting der u... -
Engelsk outline (Two concepts of liberty)
ForumindlægHej, jeg er ved at lave en outline om Two concepts of liberty i engelsk. Er der nogen der ved noget om Abuse of positive liberty? Jeg har svært ved at finde noget om det på nettet.. På forhånd tak -
Hjælp med svar!! Dumper jeg min eksamen??
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil på forhånd sige tudsind tak, fordi i gad at læse mit spørgsmål og svare tilbage. Nu til mit spørgsmål. Jeg læser til dagligt Historie på univiseritetet. Har lige afleveret en skriftlig eksamensopgave i faget; Historisk Metode 2. Vi fik før eksamen at vide, at den maks måt... -
eksamens "kuller"
Forumindlægtager matematik fra C til B for tiden. et turbo hold, så jeg har haft et halv år til det. emm og før det er det 5 år siden jeg har haft matematik sidst. Det går nu ganske fint. I går havde vi så en prøve hvor vi regende et eksamens sæt.Men klappen gik ned, da jeg sad der, normalt ville det være... -
eksamen 9 kl.
ForumindlægJeg mangler ideer til forsøg til brug i emnerne; Det sure, det salte og det basiske. Jordens skatte. jordens salte Er der nogen der kan hjælpe mig igang? -
Mundtlig eksamen i morgen - HJÆLP
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med disse tre spørsmål? Har lavet den første, men hvis det er forkert, så sig endelig til! 3. Kønscelledannelse og kromosomsygdomme Med inddragelse af de vedlagte bilag skal du: • Redegøre for kønscelledannelsen (meiosen) hos mennesket og forklare hvordan meiose... -
Byggeri og energi - eksamens rapport
ForumindlægHey derude. Jeg er i en gruppe, og det går stødt fremad! Vi er færdige med vores produkt, og skriver derfor bare rapport nu. Vi har ingen eksempler på rapport opbygning, og jeg ved at der ikke er en decideret skabelon. Men alligevel kunne jeg godt tænke mig, et eller andet at sammenligne me... -
Erhvervsret eksamen - hvordan foregår den?
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i erhvervsret om nogle uger, og jeg må sige at jeg er fuldstændig på bar bund om hvordan den eksamen foregår og hvor svært det egentlig er. Jeg har taget et GSK forløb, så har kun haft det i et halvt års tid og jeg synes emnerne er meget tunge og svære at forstå. ... -
HJÆLP SØGES EKSAMEN I MORGEN!!!
ForumindlægHey jeg skal op i afsluttende mediefag B eksamen her i morgen og er for at være ærlig. rigtig blank. Har lavet en produktion sammen med min gruppe jeg skal analysere, men filmen er bare ikke blevet som vi ville have den til at være. og nu er jeg den eneste der har trukket medie eksamen så de ... -
HJÆLP SØGES EKSAMEN I MORGEN!!!
ForumindlægHey jeg skal op i afsluttende mediefag B eksamen her i morgen og er for at være ærlig. rigtig blank. Har lavet en produktion sammen med min gruppe jeg skal analysere, men filmen er bare ikke blevet som vi ville have den til at være. og nu er jeg den eneste der har trukket medie eksamen så de ... -
Kemi C eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står og skulle snart op til Kemi C eksamen, og vi har fået offentliggjort de spørgsmål vi kan trække. Et af spørgsmålene lyder som følgende: "Mængdeberegninger - Opvarmning af natron Med udgangspunkt i en gennemgang af eksperimentet ”Opvarmning af natron” skal du re... -
NV eksamen efter ferien
ForumindlægHej alle. Sagten er, at jeg skal til NV eksamen her efter ferien. Jeg har lavet forsøg i alle fag i NV, hvor jeg tager fat i et rødbede forsøg fra biologi og kemi, hvor vi altså lagde rødbeder i ethanol, og så hvordan rødbeden gik ind og påvirkede cellemembranen. Jeg har styr på mit forsøg ...
