Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 15781 til 15800 af 40685
-
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ? -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
årskarakterer og eksamenskarakterer..!!?
ForumindlægHej Hvis man kommer op i et c-niveau fag, hvilken karakterer tæller så med, det man har fået i eksamen eller både årskarakterer og eksamenskarakterer..? På forhånd tak! -
VØ A 21. maj, hvordan gik det?
ForumindlægSom overskriften lyder, hvordan gik eksamen i går? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen -
hvornår skal jeg gå igang ?
Forumindlægheeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ? -
Oldtidskundskab - studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogen der kort kan forklare, hvordan en eksamen i oldtidskundskab foregår, samt sætte nogle links ind til analysemetoder, hvis I sidder inde med nogle? På forhånd mange tak! -
Velfærd og fordelingspolitik
ForumindlægJeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er? -
Ang. studentereksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh.. -
Karakter
ForumindlægHej Hvis jeg har fået 7 i årskarakter og 10 til eksamen (c-niveau), hvilken karakter ender jeg så med at få ? -
Hjælp miig, guds skønne skabninger (:
ForumindlægHeej alle mennesker. Hjææælp mig lige. Vil gerne have forslag' til vores PERFEKTE projektuge, som skaaal have noget med "liiiiv" . Jeg havde om æresdrab sidste år og fik 12, og det var noget nyt og spændende enme, synes alle. Jeg vil gerne have, at I skal jeg hjælpe mig,. Vil hav... -
Debat: Abort og etik
ForumindlægEr det moralsk rigtigt eller forkert at få foretaget en abort? og hvad er det, der gør det "rigtigt" eller "forkert"- Kan man argumentere for at et foster har specielle rettigheder? Hvis ja, hvad er grunden til disse rettigheder? det er svært etisk spørgsmål, men giv dit bud!m... -
Opstille en hypotese
ForumindlægAt opstille en hypotese.Hvad menes der med det?Vendingen er brugt i de natuvidenskabelig fag.Og hvad er en synopsis? -
AT 2012: Katastrofen - årsager og konsekvenser
ForumindlægHej derude :) Jeg skal i løbet af denne uge finde ud af fag og område inden for dette AT-emne: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Selve opgave lyder således: "Du skal vælge en sag, hvor en bestemt katastrofe spiller en væsentlig rolle. Du skal udarbejde en problemformulering samt... -
Terrorisme
ForumindlægHejsa - jeg skal til og skrive AT6 som foregår som et "indspark" til SRP da man jo somregel vælger det samme emne i AT6 og SRP. Jeg har valgt faggrupperne engelsk og psykologi med emnet "terrorisme" - altså terrorisme ud fra individets perspektiv. Jeg skal til min første vej... -
nazismen som civilreligion?
Forumindlæghej alle! jeg er gået fuldstændig kold... HJÆLP. hvordan kunne man sige at nazismen var en civilreligion? kan i hjælpe mig med nogen eks. har kun selv at i stedet for den kristne jul så skulle de hylde deres nation og pyntet træet med nazistiske symboler og synge nazistiske salmer.. ... -
pleas ret min stil tak :D
ForumindlægHer min stil . Heiligabend Heiligabend ist ein wenig wunderbar für jeden in Dänemark. Jeder Menschen halten es. Jeder Menschen geben einander Geschenke, aber nicht mich, weil ich Muslimisch bin, und muss daher es nicht halten. Ich weiß nicht, warum wir nicht mussen, aber ich denke es etwas mi... -
Stat og kirke?
ForumindlægHvordan kan det være at folketinget i øjeblikket diskutere, om homoseksuelle skal ha ret til at kunn gifte i en kirke? Eter Luther, hvor kirke og stat blev adskilt, skulle man da ikke tro, at folketinget kan bestemme en så relevant sag, også selvom præsterne er offentlige ansatte? -
SSO
ForumindlægHej. Håber så meget at nogen kan hjælp mig med den spørgsmål: diskuterer hvorvidt de afghansk kvinders vilkår er dikteret af islam eller rodfæstet i kulturen. Er der nogen, der kender noget til det? -
Engelsk B mundtlig HF
ForumindlægHej -Jeg har været så uheldig at få 00 i billedkunst, hvilket gøre at jeg skal ha' 10 i engelsk mundtlig istedet for 4(Hvis jeg ikke havde billedkunst ) Jeg fik 7 i skriftlig Engelsk og brugte 1½ time ud af de 7 vi fik til rådighed. Så her kommer spørgsmålet: Vil i tro jeg kan opnå et ... -
Forklaring af 24-24 mins-Eksamensform i Kemi C
ForumindlægHej alle! :) Jeg står og skal op i Kemi C her på mandag, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få svar på her. (Jeg har læst det på fagflex, da det er et af optagelseskravene på den uddannelse jeg har valgt, men har desværre ikke haft så meget kontakt med min lærer, da det har passet utr...
