Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15781 til 15800 af 27496
-
Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A
ForumindlægHey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D -
Kemisk analyse og elektrolyse
ForumindlægJeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet? -
Redoxreaktioner
ForumindlægSe venligst vedhæftede fil Håber der sidder en der ude som kan forklare mig det og hjælpe mig Det der kemi er jeg slet ikke stærk i -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
Hvad er det nu det hedder i KemiForm?
ForumindlægVand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast! -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
Ligevægt 8
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kan hjælpe mig med denne kemi opgave? og fortælle hvilke formel jeg skal bruge? Tak på forhånd se vedhæftet. -
Hvad er vands autohydrolyse?
ForumindlægHej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :) -
Hvad er et molekyle??
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ikke særlig god til kemi, og søger en detaljeret forklaring på hvad et moleykle er, helst forståeligt? Tak på forhånd! :-D -
statistik: t-test på præcision?
ForumindlægI kemi, når man måler præcision, kan t-test eller anden test udføres for at fortælle om hvornår præcision (RSD%) er acceptabelt? -
Spektrofotometri
ForumindlægHej har fået en denne kemi opgave, men kan ikke forstå den første opgave A ... Håber i kan hjælpe ... Har opgaven som billed .. -
Ioneaktionsskemaer og stofformler. Hjælp søges!!
ForumindlægJeg sidder og skriver kemi og døjer rigtig meget med Stofformler og Ionreaktionsskemaer. Nogle der kan 'knække' dem? Jeg har virkelig brug for hjælp! -
Basiskemi C -- notatark?
ForumindlægNogen der har Basiskemi C notatark udfyldt og ville sende dem til mig? Forstår ikke kemi, det kunne være jeg forstod en del mere :) -
reaktionshastighed
ForumindlægFejl, opgaven skulle have været i kemi. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1530232 -
Opstille reaktion
ForumindlægHej Er der nogen, som kan fortælle mig hvordan man opstiller reaktion i kemi. Kom gerne med eksempler og gode forklaringer. -
Koncentrationer
ForumindlægHejsa, jeg har lidt probelemer med denne kemi opgave. Mon nogen af jer kan hjælpe mig? og tak på forhånd:) -
Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet?
ForumindlægSkal lave en Kemi opgave til i morgen og dette er et af spørgsmålene. Hvorfor er der svovl i olie? og hvordan påvirker det miljøet? Det ville være herligt hvis nogle kunne hjælpe mig :) -
Celle potentiale - falde eller stige?
ForumindlægHej Jeg sidder med en kemi opgave,hvor der spørges til om cellepotentiale vil stige eller falde hvis der tilsættes NaOH til karret med FeCl2-opløsning. Hvordan kan man finde ud af det? Tak på forhånd -
Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH₄Cl med pH=5,0
ForumindlægHej alle sammen jeg har haft lidt problemer med et kemi spørgsmål. Tak på forhånd. Spørgsmål: Beregn, hvordan du laver 20 ml af en opløsning af NH4Cl med pH=5,0
