Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15801 til 15820 af 179351
-
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!! -
Mundtlig tysk eksamen
ForumindlægHej (: Jeg skal snart til eksamen i mundtlig tysk. Jeg vil lige høre om der er nogen som har en god disposition til hvordan man kan gribe den tekst an, som man trækker de 24 timer før? -
HF-eksamen - dumpe naturfag?
ForumindlægKan man godt dumpe en naturfagpakke og stadigt bestå HF-eksamen? jeg har nemlig samlet en fuld HF via enkeltfag og en natur-og kulturfagpakke, er færdig med begge meget snart, -
FSA dansk eksamen 07-05-2012
ForumindlægHej, jeg tænkte på om nogle af jer her inde måske ved, hvad der bliver at vælge imellem til dansk eksamen?? Altså for eksempel ansøgning eller noget andet? -
Vurdering af Tysk eksamen 19-05-2017
ForumindlægHej! Er der en, som vil vurdere min tysk eksamen, hvis jeg sender den i indbakke? :) Vil virkelig, virkelig, virkelig gerne vide, hvad jeg cirka kan score for den! Mvh. -
Engelsk Eksamen - Emner!
ForumindlægHej jeg skal finde et emne til min engelsk eksame. jeg må have om : Survival Love South Africa 2 world war er der nogen der har nogle gode underemner?? -
Dansk eksamen, anderledes
ForumindlægJeg har i 10. klasses mundtlige dansk eksamen trukket emnet "anderledes". Er der nogen der har ideer til materiale - film, tekster. Anything! På forhånd tak :-) -
Hvordan foregår dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan dansk eksamen foregår. Jeg har min studentereksamen i dansk på torsdag. Trækker man en ukendt tekst - og så perspektiverer til kendt tekst (som i engelsk) eller skal man bare forholde sig til den tekst man trækker? -
Hjælp til den mundtlige dansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket billede reklame som mit fordybbelsesområde og skal op til den mundtlige eksamen i morgen, og ville bare lige spørge om, der er nogle, som ved hvilke spørgsmål de kunne finde på at spørge, når man kommer til samtale-parten? -
Eksamen - hurtig hjælp søges
ForumindlægTil eksamen står der som et af spørgsmålene: “en genreanalyse af citatet med udgangspunkt i forløbet dokumentar”. Hvordan laver jeg en genreanalyse af citatet? Jeg ved godt til genren dokumentar, men hvordan forbinder jeg det med citatet??? -
Novelle til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller til dansk mundtlig eksamen, så jeg ville derfor høre, om der var nogen som har nogle forslag til noveller, som er nemme at analysere og snakke om. -
Spansk eksamen?
ForumindlægHej alle! :-) Jeg sidder midt i min 24-timers eksamen og har et par spørgsmål til selve eksamen. Jeg har ikke behov for hjælp til det grammatiske og selve sproget! Men hvordan skal sådan en eksamen forløbe? Jeg ved godt, at jeg skal præsentere min tekst, have en samtale ud fra et billede og ref... -
y=b*x^a
ForumindlægOpgave 6 hvis neddykningsdybden er 15 meter, er den tilladte neddykningstid 75 minutter. Hvergang neddykningnsdybden forøges med 20 % aftager den tilladte neddykningstid med 32 % bestem tallene a og b hvordan indsætter jeg tallene??? -
Eng A opgradering
ForumindlægØnsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer. -
Bestem a og b
ForumindlægFunktionen f(x)=b*xa opfylder, at f(2)=2 og f(4)=16 Bestem tallene a og b Kan nogle give en hånd med, eller hjælpe? -
Mundtlig mat A eksamensspørgsmål
ForumindlægJeg søger hjælp til mine eksamensspørgsmål i mat A mundtlig. Vil gerne betale for dette, så dem der er interesseret, skriv en kommentar med jeres mail, så sender jeg eksamensspørgsmålene og forklarer nærmere, hvad det er jeg har brug for hjælp til. Mvh Isabella -
isoler a når -3 er rod
ForumindlægOpgaven lyder:p(x) = x^3 + x^2 + x + a-3 skal være rod.Jeg er lidt på bar bund mht. hvordan jeg skal få begyndt. Nogle der kan hjælpe mig igang?På forhånd tak for hjælpen. -
a*c=-1
ForumindlægHvad er det formlen a*c=-1 står for/betyder ift. cirkler og tangenten til cirklen? -
Eksamenssæt tysk A 2005
ForumindlægEr det der nogen som ved, hvor man kan finde eksamenssættet til tysk A 2005 sommereksamenen?? -
a hva for en fisk?
Forumindlægheeeej! Jeg er helt LOST i den her... så bare en intense følelse ville antænde alle på én gang, som ville producere en lysskær så stærkt… som det sker lige før vores øjne i en tunnel... Og så kommer det her! que aparece ante nuestros ojos un túnel... esplendoroso... que nos muestra el camino que ...
