Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 15801 til 15820 af 33057
  • Hvornår får man svar på skriftelig prøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil hører om der er nogen der ved hvornår man får sin karakter fra skriftelig Matematik D på avu? - Tak på forhånd.
  • Eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg forbereder mig til en årsprøve i Matematik, og er stødt ind i et problem Opgave 12 og 13 i det vedhæftede fil, er besværlige. Nogen der kan hjælpe??
  • Reducering

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et par matematik opgaver, der har gjort mig lidt forvirret:) a.Reducer 8x-2y-10x+4y+3y-x bReducer 10x-2y-8x+4y+3y-1x
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Vejledende eksempler?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"?
  • Mat A HHX - Eksamen maj 2016

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogen, der har en facitliste dele af/hele eksamenssættet i Matematik A eksamen 2016 på HHX? I så fald vil jeg meget gerne se dette! :) Dbh.
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Bliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau
  • Danske studier vs. USA

    Forumindlæg
    Hej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så
  • gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.

    Forumindlæg
    Hej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg støtte lige på det her i min matematik bog (vedhæftet billede). Er det bare mig, eller har de i bogen byttet om på differentialkvotienten og y-koordinaten? Det gør mig lidt forvirret..
  • Ugrupperet og grupperet observationssæt.

    Forumindlæg
    Hvad er et ugrupperet observationssæt og et grupperet observationssæt? Jeg kan ikke finde noget i mine matematik bøger. Håber i kan hjælpe.
  • Svar på skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond
  • Potens i excel

    Forumindlæg
    Skal lave en matematik aflevering i excel, og skal skrive et potens tal, men kan ikke finde ud af hvordan det er man gør :/ Så hvordan skriver man Potens i Excel ? Potens tal ex. 34
  • hjælp

    Forumindlæg
    Tænkte på, om der er nogen, der ved, hvordan man får fat i en, man kan mødes med og få hjælp til matematik? Er der nogen, der har erfaringer med det?
  • Forskrift - pædagogisk forklaring

    Forumindlæg
    hej. jeg har et stykke i matematik.. y=-x^2-x+2 skal finde forskriften.. en kan hjælpe? 2tusind tak
  • Afleveringer

    Forumindlæg
    Skal man lave lige mange afleveringer i fag, man har på samme niveau? Jeg har fx samfundsfag og matematik på B-niveau, skal jeg lave lige mange afleveringer i de to fag?
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Vi har gang i funktioner i matematik og dertil har jeg et problem. Hvis funktionen har minimumsværdi der er under 0 kan dette så lade sig gøre?
  • Hjælp til termins

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har matematik tilvalgsfag (B-niveau) og søger hjælp inden terminsprøven. Jeg bor i Hillerød, nogen der kan hjælpe?
  • HHX maj 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med nogle eller alle løsningerne til matematik eksamen maj 2006 fra HHX. Håber der er nogen der ka hjælpe? Egon
  • HTX Eksamen 2006

    Forumindlæg
    Goddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :)