Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 15841 til 15860 af 25465
  • eventyr

    Forumindlæg
    Hvordan siger man: "Og de levede lykkeligt til deres dages ende" på engelsk? Er det: "And they lived happily to the end of their days" ????
  • haster.

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogen som har læst denne engelske artikel? http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/us-politics/8262152/Gabrielle-Giffords-shooting-Why-it-is-time-to-change-gun-laws.html
  • 1 sætning

    Forumindlæg
    En sætning jeg skal have oversat til engelsk: Hvor længe havde du ikke set din bror? For how long time didn't you seen your brother?
  • "faktorials"

    Forumindlæg
    hey derude.. hvad betyder det engelske ord: faktorials, inden for matematik? det står på følgende hjemmeside: http://mathrefresher.blogspot.com/2005/08/factorials.html på forhånd taaaaaak.
  • Stilistiske forskelle hjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med at beskrive stilistiske forskelle mellem to romanuddrag, som er på engelsk? De er meget korte, den ene er på 9 linjer, og den anden er på 7 linjer. Besvarelsen skal være på dansk.
  • Forhold mellem tekst og musik.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skriver SRP om The Beatles i musik/engelsk og skal analysere forholdet mellem tekst og musik i et par sange. Er der nogen der ved, hvad man her skal kigge på? Tak
  • dualisme??

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med et engelsk digt " The Rime of the Ancient". Er der i dette digt nogen form for dualisme/ny platonisme? På forhånd tak:)
  • Bøger

    Forumindlæg
    Nogen der har en god hjemmeside til online-matematikbøger? Helst på engelsk og dansk.. Jeg vil specielt gerne finde bøger om talteori og polynomier, samt kombinatorik. på forhånd tak!
  • Stilemne, haster

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har en engelsk stil for til på mandag, som er en fristil. Jeg kan ikke lige komme på et emne at skrive om, så hvis nogle af jer kan hjælpe mig med et emne, ville det bare være super! ;) tak på forhånd
  • Stilemne

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal skrive en engelsk stil til på mandag, og dette er en fristil. Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal skrive om, så hvis i kunne komme på et godt emne, ville jeg blive glad. På forhånd tak. ;)
  • Haster: redegørelse

    Forumindlæg
    Jeg har en en engelsk tekst, som jeg skal redegør. Men jeg er ikke så sikker på, hvad forskellen mellem redegørelse og en referat eller opsumering er. Er der nogen, der kan forklar det grundigt??? Mange tak på forhånd!
  • rettelse plzz.. !

    Forumindlæg
    En der gider rette min engelsk som skal afleveres i morgen, vil være meget taknemmelige=) Og jeg vil lære en del af det, for jeg kigger virkelige meget for mine rettelser. oploader ligee min still her..
  • en bog om integeration

    Forumindlæg
    heej.. er der nogen som kan hjælpe mig med eksempler til en skønlittere god bog om integration - som enten viser en udlænding som bare ikke er integreret eller omvendt en som integreret, eller i hvertfald prøver. den skal helst også være på engelsk på forhånd tak
  • bog om integration

    Forumindlæg
    heej.. er der nogen som kan hjælpe mig med eksempler til en skønlittere god bog om integration - som enten viser en udlænding som bare ikke er integreret eller omvendt en som integreret, eller i hvertfald prøver. den skal helst også være på engelsk på forhånd tak
  • A sentence :)

    Forumindlæg
    Ville gerne sige på engelsk: Du skulle nok ikke gå til bageren efter steaks. Er dette korrekt: You should probably not go to the baker’s for steaks.
  • hjælp til Microsoft Word

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde halv anden linie på Word, da min Microsoft Word er på engelsk kan jeg ikke finde den nogen steder.. Jeg håber I kan hjælpe mig.
  • Hvilken karakter er "Godt"

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg går i 1.g og lige fået en tilbagemeldling angående min engelske aflevering, som skulle indholde en summary og besvarlser på diskutionsspørgsmålene. Vi havde nemlig læst en bog på engelsk. Jeg har ikke fået nogen karakter for min aflevering men en formativ evaluering på hvad ...
  • Hjælp, hhhhhhhhjæææææææælp! :(

    Forumindlæg
    Det er mit 3. indlæg uden håb om at få hjælp :( Jeg håber, at der er nogen derude, der vil hjælpe mig med en lille rettelse på ½ på engelsk :/
  • Færdig med aflevering ..

    Forumindlæg
    Hejj .. er der nogen som har lyst til at give et kig på min engelsk aflevering til i morgen?? , - Fylder skam ikke særlig meget, jeg har virkelig brugt lang tid på den... - mange tak :)
  • Potassium Manganate(VII)?

    Forumindlæg
    Hvordan oversættes potassium manganate(VII) til dansk? Vi har en vejledning som er på engelsk, og da jeg skal skrive rapport om den, ville jeg lige være sikker på at jeg brugte det rigtige navn... På forhånd tak for hjælpen