Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 15841 til 15860 af 29671
-
Sletning af opgaver
ForumindlægHej Som flere andre har jeg opdaget at mine opgaver kommer frem, når man søger mit navn på google. Jeg er lige nu ude at søge job, hvor det er meget uhensigtsmæssigt for mig, at noget her inde fra kommer frem. Jeg beder jer derfor slette alle mine opgaver snarest muligt! -
SKRIVE ET ENGELSK ESSAY?
ForumindlægJa sidder med den her engelsk aflevering, hvor jeg har fået frie tøjler.. Skal skrive et engelsk essay på 1,5 - 2 sider om et emne jeg fuldstændig selv vælger.. Problemet er bare jeg er fuldkommen lost.. ved hverken hvad, hvordan og hvilket jeg skal skrive om.. Håber der nogle der kan hjælpe... -
Tysk - wer i rigtig kasus
ForumindlægIndsæt wer i den rigtige kasus. ______hast du kennengelernt? Mit______bist du verabredet? ______hat dir die Rose geschenkt? ______hat er die Rose geschenkt? _______Ring hat du da auf deinem Finger? -
Ikonografi?
ForumindlægUnder betydningsanalysen er der to former. Ikonografi og semiotisk model. Hvad er forskellen? -
Mangler et forfatternavn!
ForumindlægHej med jer! Jeg står og har desperat brug for navnet på den tyske forfatter der har skrevet '' Isabell und die Wende''! ''Isabell und die Wende'' er et uddrag af en ungdomsroman, men kan bare ikke finde noget nogen steder er der ikke nok nogen der kan hjælpe!!? Knus -
Indledning til en debatterende artikel
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en debatterende artikel, og jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive min indledning og hvad den skal indeholde. Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhånd. -
Tysk - sætning
ForumindlægSkulle skrive en sætning om et kapitel i en bog kaldet "Es geschah am hellichten Tag". Matthaï dingt jacquier keine Mörder ist. Henzi ist sehr verblüfft. Henzi sind erstaunt, weil er sagst: „das ist das erste Mal, dass ich das Wort „rein persönlich“ von Ihnen höre... -
Biled
ForumindlægNogen der gider forklarer hvad et biled helt præcist er? Forstår det ikke rigtigt. -
SLETNING AF OPGAVER! HJÆLP
ForumindlægHEJ....Kan i ikke slette mine opgaver hurtigs muligt, det er meget vigtigt, og jeg er meget desparat. PLZZ HJÆLP MIG HURTIGT! -
Hurtig spørgsmål haster
ForumindlægDen mest intense top i massespektret kaldes basetoppen (M+). Hvad menes der med intens top? -
Hitler
Forumindlægnogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ? -
En rose ( rettes og er der en rød tråd? )
ForumindlægHej. Er der nogen som gider at kigge min aflevering igennem og fortælle mig om der er en rød tråd? :-) ”En rose” er skrevet af den norske forfatter Amalie Skrams novellesamling ”Sommer” fra 1899. Hun bosatte sig i 1884 i Danmark, hvor symbolismen i 1890’erne får ... -
BILLEDANALYSE af "En såret arbejder" Erik Hennigsen.
ForumindlægEr der ikke nogen der kan hjælpe mig med en billedanalyse af maleriet "En såret arbejder" . Erik Henningsen.? :) -
velfærdsstatens udfordringer.. problemformulering ?
Forumindlægmin indledning lyder sådan : Der er et underskud i den danske økonomi, som udgør 4-5 % af bruttonationalproduktet. Det svarer til 80-90 milliarder kroner. Underskuddet vil vokse til 5,09 % i 2070, hvis ikke der bliver gjort noget. Det er diskuteret, hvilke faktorer der gør, at Danmarks økonomi ... -
Differenskvotienten
ForumindlægHar en opgave der lyder: Givet funktionen f(x) =2x^2-x Benyt tretrinsreglen til at beregne f ' (3) Benyt tretrinsreglen til at beregne f ' (x) Hvordan kommer jeg overhovedet igang med at opstille differenskvotienten? Tak på forhånd. -
NaCl og flammer
ForumindlægHej Hvordan kan det være, at NaCl er skyld i, at en flamme bliver større? Når man hælder NaCl i en flamme bliver den større og gul? Hvad er teorien bag det? Og hvad er teorien bag, at KCl og CaCl2 gør flammen gul/råd? -
Hvordan laver man et 12-tal i stil?
ForumindlægHeeej allesammen , ja det overstående spørgsmål dræber mig snart. Jeg har ALDRIG ALDRIG fået et 12tal i stile.. Hver gang jeg har skrevet en stil , og jeg har læst den igennem, føler jeg at det er virkelig en god stil.Og jeg virkelig ikke kan gøre den bedre.. Men alligevel bliver det ikke en kara... -
AT - Epo og metode
ForumindlægEr ved at lave en opgave om Epo . Mine problemstillinger er: Hvorfor bruger cykelrytteren Epo? Hvor udbredt er Epo indenfor cykelsporten? - Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider til at besvare disse.. Nogen der ved hvad metode man skal bruge i Idræt ? -
Inspiration
ForumindlægJeg mangler sociologiske teorier om fx kulturer jeg skal interviewe indvandrere og høre hvordan det er at leve mellem to kulturer. Er der nogle, der har ideer til hvilke teorier man kunne arbejde med? Jeg har tænkt på identittetsdannelses teorien af Eriksson.. men jeg er åben for ideer,.. jeg ved... -
Det Observerbare Univers
ForumindlægHvorfor kan vi ikke se længere ud end det observerbare univers? Er det fordi lyset udover denne ikke har nået os endnu? Men kan lyset udover det observerbare univers nå os, siden universet udvider sig med større hastighed end lysets fart? Håber nogen kan forklare. På forhånd tak :)
