Søgning på: musik eksamen. Resultater: 15881 til 15900 af 36205
-
Mangler titel of forfatter
ForumindlægKære kloge mennesker på studieportalenJeg har afleveret en mundtlig bograpport af en bog læst i dette semester på HF, men har fuldstændig glemt titel og forfatter... Kan dog huske en smule af handlingen, så jeg håber der er nogen kloge hoveder der kanEn fyr der starter med at bo hjemme, men kan i... -
Abstrakt/konkret DET HASTER
ForumindlægHej alle sammen :)nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad abstrakt/konkret er? -
fysik- lys og bølger
ForumindlægDet forholder sig sådan at jeg skal op i fysik på Fredag. vi har nogle emner vi kan trække når vi kommer til dagen. Vi kender alle emnerne der er mulighed for at trække men vi ved ikke hvad for en af emnerne vi trækker. Jeg har derfor valgt, da jeg ikke er specielt god til fysik at lave disposit... -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til terminsprøve i næste uge . Ville lige høre, det opgavesæt vi får, er det et sæt, der har været tidligere ? -
Noter til Danmark i nyeste tid.
ForumindlægNogen der har noter til Danmark i nyeste tid siderne 106-120 og 150-162.Det ville være rigtig rart med lidt hjælp der. -
Jeg har hårdt brug for hjælp ??
ForumindlægHey alle EksperterJeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har fået 6,5 i gennemsnit men når jeg afleverer rapporter siger meget i timen og får 9 - 10 taller hele tiden. Kan jeg umuligt få det til at give et 6 tal hvis det er 10 så er det 10 og sådan er det. Hvad skal jeg gøre? MVH´. Mathias N -
Reaktionshastighed
ForumindlægJeg er lige igang med et forsøg hvor man undersøger reaktionen mellem persulfationer og iodidioner. I forsøgets teori står der at opløsningens samlede indhold af ioner har en vis betydning for reaktionshastigheden, derfor gør man iodidkoncentrationen mindre ved at erstatte KI med NaCl. Det forstå... -
MUSKELTRÆTHED
ForumindlægHVorfor er det, at når Kalium ophobes udenfor muskelfiberen, at det fører til muskeltræthed? Hvorfor har Natrium ikke nemmere ved at strømme ind i muskelfiberen så? -
Tips til fremlæggelse
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit eksamensprojekt omkring Brøn her på tirsdag. Jeg ville bare spørger om der er nogen der har nongen tips til hvordan man giver sin fremlæggelse et ekstra pift. Og en mulig disposition over fremlæggelsen? -
gennemsnit!!
Forumindlæghej jeg går i 3.g og ville lige høre at hvis man nu har gennemsnittet 6,7 i årskarakter, og lad os sige at man dumper til eksamensgennemsnittet på 5,9...så lægger man begge gennemsnit sammen og dividerer med 2 som er samlet gennemsnit på 6,3...får man så studenterbevis når samlet gennemsnittet er... -
ASTROFYSIK
ForumindlægHej jeg skal op i astrofysik nu på fredag. Er der nogle som har nogle gode notater, de vil dele?? -
Noter til eksamination
ForumindlægJeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I? -
E-case Thise Fremlæggelse
ForumindlægJeg skal til at fremlægge på onsdag i e-case. Jeg har valgt at fremlægge og Thise's manglende markedsføringJeg synes lige vi skal diskutere her hvad man kan komme ind på og sådan?:) -
Gider i læse til den sidste??
ForumindlægSå er der overstået 3 eksamener.. og har fået 10-10-10.. så det er jo lækkert!! MEN, gider simpelthen ikke læse til den næste! for har regnet ud, at de sidste karakter "KUN" rykker hvis man får fra 00-5, og fra 10+ .. så har I det på samme måde?? -
Platon
ForumindlægHvorfor medfører platonisme let foragt for kvinder, legemligt behov (sex, mad) og praktiske mennesker (håndværkere)? Hvorfor elskes Platon derimod af akademikere? -
Bevis til logistisk vækst!
ForumindlægHej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis... -
Kriton & Faidon
ForumindlægHey dér! Er der nogen der har en ide til hvad man kan perspektivere Kriton og Faidon til, hvis man trækker disse til stx?Solon måske (pris ingen lykkelig før han er død?)God fornøjelse med stx:p På med HUEN - yiiiiir!! -
Hvordan laver man en synopsis?
ForumindlægHej Jeg skal lave en synopsis men jeg kan sku ikke huske hvordan man gør. Jeg er i tvivl om hvordan den skal opsættes. Kan nogen hjælpe? Mange tak :) -
Søger tysk hjælp:-)!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige afsluttet 1.G og søger derfor en person/underviser/tysker(…), der er god til tysk og dermed kan rette mine stile i dette fag( på B-nivaeu). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, idet jeg selv bor i denne by - hvis dette ikke er tilfældet ka... -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015.
