Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15901 til 15920 af 163702
-
Alle fag skal være bestået
ForumindlægJeg stødte på det her på uddannelsesguiden for det jeg vil læse videre på: "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A. Desuden enten fysik A og kemi B eller fysik A og bioteknologi A eller fysik B og kemi A. Alle fag skal være bestået." Bestyder det at jeg skal b... -
AT om Heysel eller Hillsborough?
ForumindlægEr det nogen, som har Heysel eller Hillsborough som emne i årets AT om katastrofer? :-) Hvis der skulle være nogen, ville jeg lige høre, om I vil dele jeres problemformulering og problemstillinger til emnet? Jeg har selv om Hillsborough, og har overvejet en problemformulering som lyder: &qu... -
Hjælp til en sætning
ForumindlægHejsa Hvordan vil i sige "Tager udgangspunkt i ..." På forhånd tak. -
Hjælp en ikke-tysker
ForumindlægJeg kan ikke tysk, så jeg vil derfor gerne bede de tyskkyndige at oversætte: Lange Rede kurzer Sinn Jeg takker på forhånd for alle bud. Det behøver ikke at være ord for ord, meningen er vigtigere. -
Litteratur om Socialdarwinisme.
ForumindlægJeg skal skrive AT synopsis om Socialdarwinisme, og mangler derfor noget litteratur om dette emne. Er der nogen der har et godt forslag til noget litteratur jeg kan bruge? Og hvis der er nogen der har en god vinkling på dette emne, må i meget gerne komme med forslag, har ikke helt besluttet mig f... -
Batteri
ForumindlægHey people! Er der nogen der kan forklare mig, hvordan et batteri virker? Altså er det ligesom i et lys, eller adskiller det sig? -
Korrekt?
ForumindlægJeg har også brug for lidt respons på en oversættelse jeg har lavet fra dansk til engelsk. Orgiginal tekst: Da krigen begyndte, var det sydstaterne, der vandt de fleste slag, fordi de havde de bedste generaler og de bedste soldater. Men på grund af nordstaternes store befolkningstal i forhold ... -
MEDICIIIN?
ForumindlægHeeej jeg går i 2.g nu , og har siden jeg har kendt mig selv altid villet læse medicin i fremtiden. Altså det er VIRKELIG noget jeg brænder for , jeg interesser mig virkelig meget for det. Men har et problem. Jeg afslutter matematik B i år, og min lærer har givet mig 00 både i mundtlig og skrifll... -
eng. eksamenssæt sommer 08??
ForumindlægHej alle sammen jeg vil høre om der er nogen herinde, som ligger inde med engelsk eksamenssættet fra 08 ? -
AT emne (samf + ?)
ForumindlægJeg er så uheldig at have en naturvidenskabelig linje (mat a, bio a, id b) og jeg kan SLET ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om. Jeg har valgt at sige at jeg vil skrive i samfundsfag, for jeg tror at jeg vil kunne bruge det uanset hvilket emne jeg vælger, men mit problem er fag nummer to. Eft... -
ordbog og oversættelser
ForumindlægSøgeresultater for “lus” Der blev fundet 1 post i Dansk-Engelsk: lus substantiv <-en, -, -ene> Oversættelser: [Zoologisk] louse - She watched the louse in the microscope [Zoologisk] (i håret) head lice - She was afraid her children had head lice [Figurativ] (om menneske) worm - He is ... -
GSK sommerkursus?
ForumindlægHej! Håber nogle kan give mig svar på følgende: Jeg afsluttede min gymnasielle uddannelse for 2 år siden. Men i forbindelse med mit universitetsstudie skal jeg bruge et engelsk A niveau. Hvis jeg tager sådan et i sommerferien, kommer karakteren så til at fremgå på mit gamle eksamensbevis, eller... -
Den kroniske uskyld HJÆLP !!!!!
ForumindlægSo i need to answer these question in a oral test next wendsday and i was hoping that someone could help me ? :) There were many other but i could answer them and these are the question that i couldn't :( Emner til mundtlig eksamen i „Den kroniske uskyld“ af Klaus... -
En landmand presser halm i rundballer med en diameter på 1,8 m og en højde på 1,5 m. Halmen har en massefylde på ca. 0,12 t/m3. a) Hvor mange m3 halm er der ...
Forumindlægkan i hjælpe mig med den -
Enheds cirklen
Forumindlæghej skal op til mat b eksamen mundtligt e der nogle som kan hjælpe mig med hvad det er og hvad det betyder -
Optagelsesprøve til gymnasie
ForumindlægHej :) mine lærer syntes ikke jeg skal tage på gymnasie efter 9 klasse..så jeg skal igennem en optagelsesprøve. ville lige spørg dem der har været gennem en optagelsesprøve hvordan er det? -
Tysk - eksamen !!!
ForumindlægJeg frygter virkelig at komme op i tysk her i 2.g, fordi jeg er ikke så god til tysk !.. Har I nogle gode råd til, hvordan man bliver bedre til tysk både skriftlig og mundtlig?? Hvordan gik jeres Tysk-eksamen - Var det meget slemt? -
Arrrrrg! Hjælp!
ForumindlægSå er tiden kommet til SRP. Og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive om. Jeg vil rigtig gerne skrive i Engelsk A - hovedfag og Historie A - bifag. Har tænkt på noget med 2. verdenskrig, men kan ikke komme på nogle sådan rigtig gode undeemner. Kan I ikke hjælpe mig? Peace. -
HA- ALMEN
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne studere HA- almen. Ved i hvordan uddannelsen er og er der meget engelsk i selve studiet?? Hvor mange gange om ugen går man i skole?? Hvad skal jeg forberede mig på inden studiestart?? -
Handelskorrespondance
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive et brev og jeg har forsøgt at formulere at jeg har brug for et engelskkursus for at mine medarbejdere kan blive bedre til at kommunikere med vores kunder. En esta conexión necesitamos (de) cursos de ingles a nuestros vendedores así que (bliver bedre) estamos mejor comu...
