Søgning på: musik eksamen. Resultater: 15901 til 15920 af 36205
-
Andre ting
ForumindlægHey er der nogle der ved om der er andre ting man kan bruge til fremlæggerlser end kun powerpoint? Det er lid nedern at hele tiden vise det på en power point håber i selv har brugt forskellige programmer end power point :D Skriv hvis i kender noget ;) -
Hjælp til mat opgave..
ForumindlægHej, hvordan løser jeg denne opgave. Jeg har løst det første del, men kan ikke komme videre. Linjen I med ligningen y = 5/9x deler punkmængden M i to punktmænger M1 og M2, hvor M1 er punktmængde, der begrænses af linjen I, grafen for f og koordinatsystemets andenakse. Beregn den eksakte værdi ... -
DTU eller KVUC
ForumindlægHejsa Jeg står i den situation at jeg skal vælge nogle bestemte fag som skal tages over et halvt år og jeg kan enten tage dem på kvuc - vognmagergade eller på DTU, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge? Har i nogle erfaringer/råd ? Jeg bor selv i kbh amt.. Hilsen Sam -
Synopse
ForumindlægHjælp jeg har et problem, med jeg er ved og lave min 10. klasses Synopse og jeg er meget i tvivl om hvor meget jeg skal læse op, hvor mange linjer ca.? Jeg har valgt at jeg vil læse op fra en anmeldesle af min kortfilm. Men der er 2 hele sider. Det er jo alt for meget og skulle læse op.. -
SSO om nervesystemet og hukommelse
ForumindlægHej alle sammen... Jeg havde snakket med min lære om at jeg ville skrive om "Nervesystemet med henblik på Alzheimers". Nu har jeg så fået min problemformulering hvor det første spørgsmål lyder: - Gennemgå hjernens opbygning og funktion, idet hovedvægten lægges på at beskrive en model f... -
God Jul!
ForumindlægJa, en sådan trå måtte jo opstå før eller siden! Så god jul til alle! Må I have en god ferie, med hvad dertil nu hører. -
Inocente - rettelse bedes
Forumindlægopgaven er vedhæftet -
Års prøve - hvordan læser man bedst op?
ForumindlægHejsa, Jeg skal til års prøve i samf på fredag - Men er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man bedst læser op? Jeg sidder og læser alle de sider og emner vi har været igennem + skriver vigtige pointer ned.. Er det sådan man "gør"? :-) -
Hvor meget betyder karaktererne i 1 og 2. g på HHX?
ForumindlægHej Jeg skal starte på HHX her efter sommerferien, og der er noget, jeg er i tvivl om. De karakterer jeg får i 1. og 2. g, tæller de i det endelige gennemsnit i 3.g? Og hvad med mine årskarakterer i de forskellige klasser?Hvilke karakterer er det egentlig, der tæller til det endelige gennemsnit ... -
Dansk
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig Dansk om to dage , men jeg ved ikke hvordan skal jeg perspektiver til min tekst :( Hjælp !! tak -
DX og Intervaller
ForumindlægHejsa, VIlle høre om nogle kunne forklare følgende for mig, så det er til at forstå: - Hvordan skal man fortolke endelsen dx i forhold til integraler? - Hvordan skal man forstå at en funktion skal være deffineret i intervaller i forhold til integraler (og differentialligninger)? Pfht. -
Bevis for andengradspolynomium
ForumindlægHey, jeg skal lave et bevis for andengrads polynomiun, og har fundet et her inde i forvejen, som jeg for står beviset i starten, men da den når til følgende forstår jeg ikke helt Vi trækker 4ac fra på begge sider og beslutter os for, at kalde b²-4ac for d: (2ax+b)² = b² ... -
karakter ved skriftligeksamen
ForumindlægHej. jeg har været til terminsprøve idag og jeg vil høre om der er nogen der kender karakterskalaen Jeg ved 100 point = 11/13 men hvad med 90, 80 osv?? -
Kolonisering
ForumindlægHej Hvilken betydning har koloniseringen haft? -
ligning igen
Forumindlæghej her er en ligning som jeg har løst 2(x+1)+7=2x+9 2x+2+7=2x+9 2x-2x+2+7=2x+9-2x 2+7=2x+9-9-2x 2+7-9=2x-2 0=0 -
billedanalyse
Forumindlæghej alle er der nogen der kan hjælp mig med billedanlyser... jeg har tre billeder men skal aflever en af dem 1)Marilyn Monroe af Andy Warhol 2) Film poster af Georg Segal 3) Housewife af Duane Hanson tak på forhånd -
Ekstraundervisning fravær.
ForumindlægHej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga... -
Årsprøve i skr. dansk
ForumindlægJeg går i 1g og har derfor ingen anelse om årsprøven i skr. dansk. Eller jo, ved man skal skrive en stil :) Men altså, får man sådan et stilhæfte som i folkeskolen - og hvilke slags emner indgår i dette? Hvem laves stilhæftet af - er det noget, der genbruges fra tidligere eksamener eller noget s... -
Vektorer i rummet
Forumindlæghej til jer er der nogen der kan hjælpe mig med denne her opgave: " På fig. ses en koncersal, der er lagt ind i et kordn-system så at z-aksen går lodret op i midten af scenens front, og scenens gulv ligger i xy-planen. scenetagets hjørner er pkt. E(1,-6,4), F(-4,-5,3), G(-4,5,3) og H(1,6,4).... -
FSa dansk
ForumindlægHej hvad kan der ske hvis man dumper til dansk skriftligfremstilling men bestaar alle proeverene. og hvor meget kan man faa i karakter vis man har skrevet en stil paa 4 sider men som mangler 15 kommaer
