Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15921 til 15940 af 48931
-
Reklamering i butik?
ForumindlægHej, jeg har fået stillet følgende opgave: Opgave 3 - Event i en butik I New York har de hørt om dine kreative evner og beder dig komme med en idé til et program for at reklamere for ECCO`s sommerkollektion i butikken i New York. Din chef har bedt dig lave et program, på engelsk, til en dag... -
Har brug for en hjælper i mine 3 gym. år.
ForumindlægHej Søde Mennesker. Jeg går i 1.g og er interesseret i at få hjælp i mine 3 hurtige gymnasieår. Jeg går virkelig op i min fremtid og har viljen, men desværre har jeg brug for en hjælpehånd til også at give mig evnen. Håber at nogen erfarne medlemmere gider at hjælpe mig til at forhøje min... -
Hjælp til at finde tekster
ForumindlægHej alle sammen. I engelsk er vi ved at arbejde med dispostioner om det emne vi lige har afsluttet nemlig "The American Dream" og ud fra overskriften at dømme tror jeg godt at jeg kan bruge disse tekster: "What is the American Dream" fra Library of Congress "Whose Americ... -
HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg har fået til opgave at skrive en engelsk stil til: "Job Hunters".Opgavens titel: "Summer jobs in the USA".Kravene: Write a letter to JOB HUNTERS (350 - 450 words) applying for one of the jobs. Include the following in your letter: • why you are interested in the ... -
Brug af ingform eller ej?
Forumindlæghej! Jeg sidder pt. med en engelsk stil, som jeg simpelthen snart skal have færdig. Jeg har lige en sætning, hvor jeg er i tvivl om jeg godt må bruge udvidet tid. Håber der er nogen, der kan hjælpe. Min engelsklære fortæller mig nemlig altid, at jeg bruger for meget af det, så vil være sikker på... -
Fag i HTX...
ForumindlægJeg skal her til august gå på HTX. Jeg vil gerne være læge, men ved ikke hvilken studieretning vil være bedst: Science eller Biokemi? Hvad er forskellen på de to studieretninger og hvad laver man??? Det første halve år har man fælles undervisning, hvor man har undervisning i de obligatoriske fag... -
osmotisk tryk
Forumindlæget retanglet hus, 20m lang, 8 m bred og 3 m høj. temperaturen er den samme ude, som inde, T=12grader og 1atm. temperaturen stiger til 21grader. og her bliver det lidt kompliceret, da opgaven er stillet på engelsk, jeg citerer: a) if the air is allowed to escape, hat fraction will leak out? b)... -
Hvordan fungerer Rf-værdi skemaet?
ForumindlægJeg har stillet spørgsmålet før, men jeg kan ikke finde tilbage til det, så jeg ved ikke om, det overhovedet blev oprettet? :/ - Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde Rf-skemaet, og hvordan det helt præcist fungerer? Jeg fandt det her på en engelsk hjemmeside: carotene - 0.98 chlorophyll... -
SRP, Parforhold/Hustruvold
ForumindlægHejsa alle Ligesom en del andre, er jeg lige påbegyndt mig min srp opgave. Jeg har et overordnet emne som hedder Parforhold og herunder et fokus på i sær hustrovold. Hvorfor mændene udøver vold og hvorfor kvinderne vælger og blive i forholdet trods volden. Jeg har fundet få links herinde om m... -
SRP karakter
ForumindlægHej med jer. Jeg har lige fået mit SRP tilbage, og jeg er desværre skuffet over den karakter jeg har fået (et 7-tal). Jeg har ikke tænkt mig at klage, men jeg ville bare høre om der var en, der kunne have lyst til at læse min opgave igennem og komme med ris og ros? Det skal endelig siges, at jeg... -
My Healthy Choice
ForumindlægHejsa, vi har fået en engelsk stil om "My healthy choices". Nogle der kan lave den for mig. (OBS DEN SKAL VÆRE PÅ 175 ord) Kravene er : - Things you do - or don't do to be healthy (with regard food, exercise, drinking and smoking etc.) - Your general attitude to maintaining a h... -
Se på/rette..
ForumindlægHej jeg har skrevet om apartheid og hvad jeg selv synes om den. Er der ikke nogle der vil tjekke hvad der mangler og rette grammatikken lidt hist og her. My opinion about apartheid I cannot see the reason for getting a racists system in South Africa. Why is the system being included at all? Al... -
Hjælp mig med rettelse.
ForumindlægJeg har skrevet min første tysk stil. Den er til i morgen. Der er nok mange fejl men hvor har jeg lavet store fejl. Den er til i morgen. Tak. Das Resümee Der Text handeln von einer Ausbildungsmesse in Deutschland. An die Ausbildungsmesse kann man verschieden handwerkliche Berufe ausprobie... -
Hjælp med danskstil
ForumindlægHej! Jeg er ikke en dansk pige og jeg går på HF. Jeg har lidt svært med dansk grammatik, selv om jeg har lært det. Jeg har lånt nogle grammatik bøger fra biblioteket, men stadigvæk er der nogle fejl i min danskstil. Min danskstil er tit god, men pga. grammatikfejlen kan jeg ikke få god karakter. ... -
Retorik
ForumindlægDansk stil Retorikopgave - appelformer Tekster: "Attentat mod den danske model", Information 27/1 2011 "Meningsmålinger skal tages med et gran salt", Information 8/1 2011 1. Hvem er afsender af de to tekster? 2. Sammenlign de to artikler mht. brug af appelformer (logos, pato... -
Hvad må jeg ha' med?
ForumindlægJeg skal til årsprøve i skriftelig dansk, og siden jeg ikke har haft min dansklære i 3 uger, er der opstået et par spørgsmål som jeg ikke kan få svar på.Jeg går i en IT-klasse (2.g) og får af den grund kun 4 timer til stilen og 1 time til noget til bedømmelse af mine IT-færdigheder.Mine spørgsmål... -
Frekvens
ForumindlægHej alle på studie portalen Jeg er blevet stillet følgende spørgsmål: "Hvordan ændres frekvensen, når snørgens (snorens) længde øges?" Er der nogen der vil forsøge at forklare mig det? -
ja eller nej. essay hjælp!
Forumindlæghejsa folkens..... nogen der har en stil om "ja eller nej" liggende et sted..... hvis det er så hjælp mig med selv at skrive den... eller spare osse begge 2 tid og send en vedhæft fil med hjælp tak på forhånd -
Vurdering af Erna og Ewan
ForumindlægHej:) Er der nogen, der kunne tænke sig at læse min danske eksamens stil "Erna og Ewan " igennem og evt. give et bud på en karakter? -Tusind tak! Hilsen Anne -
Historie opgave om Vietnamkrigen
ForumindlægJeg har fået stillet dette spørgsmål, som jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal svare på! Pls kan i hjælpe mig :) Hvad var USA’s militære involvering i Vietnam? på forhånd tak :) Jonas.
