Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15921 til 15940 af 45492
-
Hvor mange L er 70 cl?
ForumindlægGod aften :-) kan nogen hjælpe med denne lille omregning: Hvor meget er 70 Cl i liter? Er det 1/100 af en liter? altså 0,7 Liter? På forhånd tak -
beregning af differentialkvotient
ForumindlægHej har et lille problem med at forstå hvordan man udregner differentialkvotienten til ligningen y=x^4 håber i kan hjælpe :) Alex. -
Hjælp!
ForumindlægHej, kan nogle hælpe! Jeg skal bare have en forklaring på, at den lægger på linjen, eller en lille beregning. Fil er vedhæftet. Tak for det! -
Matematik
ForumindlægHej har brug for en lille hjælpende hånd Hvordan løses følgende ligning 30,17= ln(0,5)/ln(a) -
Hjælp til GIS opgave mod betaling
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med GIS opgave? Jeg betaler gerne et lille beløb som tak for hjælpen. Med venlig hilsen -
Hjælp til GIS opgave mod betaling
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med GIS opgave? Jeg betaler gerne et lille beløb som tak for hjælpen. Med venlig hilsen -
spørgsmål til samfundsfag
Forumindlæghej. jeg er igang med et lille projekt i samfundsfag, og der er et spørgsmål som jeg har svært ved, eller som jeg ikke helt forstår hvordan jeg skal svar på den. (venstres vælgere, stemmeprocent) -
VANDSTAND
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og undrer mig over en lille ting, som i måske kunne hjælpe med? Hvorfor er det væsentligt at kontrollere vandstanden i en å? På forhånd tak. -
Fysik hjælp!! elektrisk kredsløb
ForumindlægHejsa, Jeg har brug for hjælp med et lille spørgsmål ift det elektriske kredsløb. nogle der kan hjælpe? :) -
Differentialregnings problemer
ForumindlægHej kloge mennesker omkring i stuerne. Jeg sidder med en opgave i differential regning og er stærkt i tvivl om en lille ting. Er fortegnsvariation og fortegnsanalyse det samme? -
Hjælp Tak!
ForumindlægHej ville lige have hjælp til en lille sætning - hvordan siger man; Han er til koncert med Ana (-på spansk ? Hedder det ikke bare; Es a un concierto con Ana TAK PÅ FORHÅND! -
Diskussion om ungdomshuset
ForumindlægHej folkens. Har lige skrevet en lille diskussion om ungdomshuset, og ville lige hører om der ikke er en af jer der ude som vil rette den lidt til:). jeg har vedhæftet den. på forhånd tak -
Litteraturhistorisk perspektivering
ForumindlægHey, er der nogen, som har en idé til, hvordan jeg kan sætte "Den lille Karen", en realistisk novelle fra romantikken, i forbindelse med nutid? -
Udlænginge
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlæninger i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil. -
Udlændinge
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlændinge i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil. -
Aflevering. drææb mig :(
ForumindlægSkal skrive et essay om relationer og oplysningstænkningen. Hvis i kunne hjælpe mig med det, måske sende en stil så jeg får en lille ide om hvad det handler om. På forhånd mange tak -
referat af Nætterne i beirut
Forumindlæger der nogen der kan give mig et lille referat af nætterne i beirut forfatter Brigitte blobel tak på forhånd -
sandsynlighedd!!! hjælp hurtigt!!!
Forumindlæglille sæk appelsiner, 50 i alt, 10 dårlige og 40 gode. sandsynligheden for at få 3 dårlige og 3 gode -
HASTER-eng
Forumindlæghåber nogen gider hjælpe. Har en lille engelsk tekst, der skal læses igennem. Det er omkring 9.klasse-1g niveau Vil være en stor hjælp. -
HJÆLP !!!
ForumindlægHej jeg skal fremlægge i tysk om et lille stykke knogle, i 5 min.. men jeg er vildt dårlig til tysk, og ved ikke hvordan jeg skal gøre? Nogle der vil hjælp??
