Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15961 til 15980 af 163702
-
HASTER!!!
ForumindlægPlease svar på mit spørgmsål under emnet : mundtlig engelsk :D har virkelig brug for jeres hjælp, skal nemlig snart op i mundtlig engelsk :s -
eksamen
ForumindlægHej. Jeg har nu siddet og kigget lidt på nettet for at finde ud af, hvordan matematik eksamen (mundtligt) egentlig foregår. Jeg kan se på eksamens planen, at jeg har en halv times forberedelse, og en halv time inde til selve eksamen. Men hvordan foregår det til eksamen? -
translator
Forumindlægnogen der kender et engelsk spansk offline translator program? -
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
SRP- Afstæning
ForumindlægHeey er der nogen der kan hjælpe ang. studieretningsprojekten? Har Afsætning som hovedfag og mit bifag er engelsk Er der nogen der har nogle forslag om hvad jeg skal skrive om?? Vil gerne skrive om en virksomhed..men ved ikke hvad, og hvordan? Nogle ider om nogle problemformulering? -
Specifikke adgangskrav
ForumindlægHej.. Kom til at tænke over.. Når der skrives.. de specifikke adgangskrav er dansk A , engelsk B , historie A og matematik A som alle skal være bestået.. betyder det så at man IKKE må gå hen og dumpe en eksamen eller må man gerne have f.eks. 7/10 i matematik og så dumpe (00) i mundtlig matema... -
Årsprøver og eksaminer
ForumindlægEr der et fast antal årsprøver + eksaminer man skal op i? Fx skal jeg til årsprøve i skr dansk, eng, bio og mat (pga. studieretning), mens andre kun skal op i dansk og eng. Betyder det så, at jeg skal op i færre mdt. årsprøver og eksaminer? Hvad så, hvis jeg kommer op i tre mdt. eksaminer, slipp... -
Karaktergivning
ForumindlægJeg kom i forbindelse med vores første karakterblad her på mit gymnasium til at tænke på, hvilket grundlag karaktererne bygger på. I de skriftlige afleveringer er det mig bekendt logisk nok gennemsnittet af ens afleveringer, der afgør hvilken karakter man får. De mundtlige karakterer er jeg dog l... -
HJÆLP...HJÆLP!!!
ForumindlægEN DER BEHØVER STORT HJÆLP, ER DER IKKE NOGEN, DER VIL VÆRE SÅ SØD, AT RETTE MIN STIL.JEG VED DER ER NOGLE FEJL, DET ER FØRSTE STIL OG DET VIL VÆRE SKIDEGODT HVIS MAN KUNNE HAVE ET GODT INDTRYK PÅ LÆREREN. En selvportræt af en livlig ung pige ”Rose Andersen”. Som vil give j... -
Gennemsnit?
ForumindlægHej, jeg er lidt i tvivl om nogle ting ang. gennemsnit på universitetsuddannelser. (hvis der findes en hjemmeside der kan fortælle mig dette, ville et link være fantastisk :-)!) Men jeg kigget lidt inde på ug.dk og der fortæller de mig hvilke fag jeg skal have bestået for at komme ind på d... -
Kan jeg søge ind?
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne læse til procesteknolog til sommer, problemet er så bare at jeg ikke bestod engelsk A på gymnasiet. Jeg har gået på STX og følgende adgangskrav er: Du skal have en af følgende uddannelser for at søge om optagelse: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), høje... -
Statistik
ForumindlægDer er i min bog en regel for matrixregning med stokastiske vektorer: Variansen(Ay+b)=A*Variansen(y)*A^T. Er der en der kan hjælpe mig lidt på vej til at forstå det? -
Enkelt eng. grammatisk sætning:)
Forumindlæg"De talte om, at de ville købe hus i Spanien"\n\nDet er sådan set bare, hvad hedder "hus" når det står alene som sådan. det lyder underligt i mine ører at sige: they talked about wanting to buy house in Spain. altså uden at sige "a house"... skal det hedde a house el... -
hastighedsfunktion.
ForumindlægHvorfor er v'(t)=a(t) stamfunktion til deltaV=a(t)dt? -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej, hvis jeg nu får 4 i mundtlig mat. A og 00 i skriftlig. Er jeg så stadig bestået i det enkelte fag? Har det noget med gennemsnittet i det enkelte fag at gøre? Eller hvordan fungere det. -
Mississipi Burning mm. - hjælp!
ForumindlægHej (: på torsdag skal jeg op i FSA mundtlig engelsk, og skal lige bruge jeres hjælp. vigtigst af det hele: Jeg har set filmen "mississipi burning" men jeg forstår ikke sammenhængen af den, og den er blevet opgivet i vores pensum under kategorien "Racism" så ville høre om ... -
Terminsprøver..
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk B og dansk A terminsprøve... Jeg har slet ikke styr på hvad man gør I hvilke opgaver selvom jeg har skrevet en masse stile som har givet 00 og 02 -3 :S Kan I hjælpe mig?? Hvad gøre I henholdsvis ved engelsk stil og dansk stil.. Hvordan starter I ? Hvad går det he... -
Udannelse spørgsmål bestået faget?
ForumindlægHej alle, jeg sidder her og tænker hele tiden på mine karakter i matematik, jeg har nu fået 4 og 02 i matematik. Og da jeg skal bestå faget for at komme ind på min drømmeuddannelse skal jeg bestå faget. Men HVORFAN regner man det ud, er så dårlig til mat at jeg ville sige jeg får disse karakter: ... -
Mediefag eksammen - Gruppeeksam?
ForumindlægDen første del i mediefag er en gruppeeksam, hvor hver eksminand har 10 min, dog maks 40 min pr. gruppe. Men er hele gruppen på samme tid inde og forsvare sin produktion af film - eller går man en og en derind? Nogle der evt. kunne uddybe selve hvad der sker il eksammen? -
dansk gymnasium??
Forumindlæger en norsk pige, som skal begynne på dansk gymnasium efter sommeren, og trænger lidt hjælp om hvad der foregår ang. bøger, undervisning, og eksamner. er der sånn at man får låne de samme felles bøger, som alle de andre elever, eller må man finde bøgene selv efter hvilke temaer læreren bestemmer...
