Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 15961 til 15980 af 33057
-
HJÆLP! - Billån!!!
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til min synopsis i matematik! ang. ydelsen på bil lån pr. kvartal og værdi forringelsen -
Nogle der har et forslag ?
ForumindlægJeg skal til at vælge et emne til min studieretningsprojekt, og vil gerne skrive inde for fagene matematik og engelsk. Er der nogle der har nogle forslag? -
Isoler
ForumindlægHey, jeg sidder med en opgave i matematik hvor jeg skal isolere en variabel. Er der et program der kan gøre dette for mig eller skal jeg have fat i blyanten? -
Bestået eller ikke bestået?
ForumindlægHej! Jeg fik 00 i mundtlig matematik C og 4 i skriftlig. Betyder det at faget er bestået med samlet 02 eller hvordan? Er nemlig lidt i tvivl -
hjælp til 2 opg
ForumindlægHej har fået en aflevering i Matematik. er der nogle som kan hjælpe med opg 4 og 8 ? Jeg vedhæfter filen, så kan i bare åbne den. MVH kevi -
Maple - Differentialligninger
ForumindlægEr der nogen der er rigtig gode til maple og generalt alt med matematik og differentialligninger, som jeg hurtig må skrive til? -
B-niv. eksamenssæt!
ForumindlægHey... Er der nogen som tilfældigvis har lavet matematik b-niveau stundetereksamensættet fra maj 2007. er totalt lost i opgaverne med hjælpemidler! PLEASE HELP! -
fsa fra sidste år i 10'ende
ForumindlægNogle der har matematik opgaven fra sidste, den handler om noget med lastbiler.... Det kunne være til stor hjælp hvis nogen havde den... :D Tak! På forhånd.... -
Fermats princip/Snells lov
ForumindlægEr lidt i tvivl om det her hører under fysik eller matematik.. Men.. Hvordan finder man frem til θ1 og θ2 vha. Fermats princip og Snells lov? -
Måske har du det??
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet FSA Matematik eksameak, som handler om folketinget og meningsmålinger og Christiansborg slot OSV. Er der nogen????? :D Venter på et svar... TAK! -
Har du lavet det her..?
ForumindlægEr der nogen der har lavet FSA Matematik eksamark, med folketinget, meningsmåling og Christiansborg OSV .... Er der nogen der har lavet det? Tak.. -
Nogle gode råd?
ForumindlægHej mennesker :) - Jeg skal op til matematik eksame her på tirsdag? Hvad skal jeg huske at gode råd? Jeg er meget nervøs, specielt for problemregning? -
Termins
ForumindlægHvad sker der hvis man får -3 i en terminsprøve - havde snydt i matematik? Kan man så ikke komme på gymnasiet selvom man har et gennemsnit på 8? -
eksamensopgaver
Forumindlæghej alle.. hvor kan man downloade gamle eksamensopgaver eller lignenede til matematik b niveau. udover uvm.. på forhånd tak.. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHey. Jeg skal op til Skriftlig matematik B i morgen. Hvad synes i jeg især skal øve mig på? Er der nogle spørgsmål jeg helt klart kan forvente?? -
Eksamen
ForumindlægHey venner! Så er det tid til en matematik eksamen. Er der nogen som har nogle gode noter til i morgen?? Kunne virkelig godt bruge nogen -
Medianen i en trekant
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i matematik i morgen og vil gerne vide om nogle kender til en formel hvor man "i ét hug" kan udregne medianen i en trekant. tak -
Facit og point skriftlig mat A-niveau 2008
ForumindlægHej Hej... Nogen der kender facit og point/karakterer til den skriftlige eksamen i matematik på A-niveau 2008??? MVH Sabrina -
Skal til optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik -
SRP mod betaling
ForumindlægEn som kan hjælpe i faget (matematik & historie) mod betaling og kan mødes på Københavns Bibliotek?
