Søgning på: musik eksamen. Resultater: 15961 til 15980 af 36205
-
kort varsel
Forumindlægvores lærer har idag skrevet på vores intranet at vi skal til skriftlig årsprøve på mandag er det ikke med for kort varsel? eller er der ingen regler om det? det er jo ikke sikkert alle ser beskeden, det var en tilfældighed at jeg gik derind.. -
mundtlig matematik
ForumindlægJeg har en ven der var til mundtlig matematik sidste år (2.), og han endte med at få 4, hvilket jo er rimeligt. Det der undre mig er dog at han sagde at censor havde sagt til ham at han havde fået 7 for hans fremlæggelse af rapporten og 00 for begge af de andre spørgsmål, så rapporten må have gæl... -
FSA synopsis
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om den måde man fremlægger på, er det 10 min. noget man har forberedt og så 10 min samtale ? Eller hvordan foregår FSA Synopse fremlæggelse ? -
synopsis
ForumindlægHej allesammen det er sådan, at jeg snart skal op til AT-årsprøve. For at være helt sikkert på hvordan fremlæggelsen skal foregå, vil jeg spørge om, der er nogen af jeg, der ved, hvordan en AT-fremlæggelse er? - dvs. hvordan skal jeg kunne forholde mig til de fag, dansk og samfundsfag?.. - hva... -
Vækst
ForumindlægJeg ville blot høre jer om væksten i det offentlige og private følger hinanden for tiden. Hvis den ene er foran den anden - er det godt/dårligt og hvorfor er det godt/dårligt at netop den er foran? Endelig kunne jeg tænke mig at høre hvordan kan det være at de offentliges lønninger var højere end... -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
Emne?
ForumindlægHeej Jeg går i 1.g og skal have AT her i næste uge. jeg har bare ikke noget emne. Vores to fag er kemi og dansk og det går på argumentation. Jeg er ikke helt sikker på hvad man kan vælge, men ville hører om der var nogen 2. eller 3. g'er som er klogere på det:) Knus -
studierapporter
Forumindlæg`Skal man medbringe sine studierapporter?? og skal man printe en ud til hver person?? -
Matematik på C-n trækker snit mega ned! det jo for dumt?!!
Forumindlægjeg har haft matematik på C sidste år og fik 10, 10 men har fundet ud af i år at det i mit snit, kommer til at tælle som 5, 5 så det trækker jo mit snit sygt meget ned. og forstår ikke hvorfor jeg skal straffes :P også på B skal man trække 25% fra og kun på A forbliver karakteren den man har fået... -
Boong?
ForumindlægHej.,., hvad betyder den engelsk ord Boong?.... fx: that he was half boong?.... -
Termins prøver...
ForumindlægHej Er der nogle der har været til termins prøver...? og hvordan har det gået... Skal selv til 5 terminsprøver i næste uge... -
karakter
ForumindlægMå lærer og cansor give -03 hvis man har været der og deltaget i diskutionen? -
diget 'Aften' af Tom Kristensen
ForumindlægHej. Jeg har også brug for en analyse af digtet ' Aften' af Tom kristensen. nogen er kan hjælpe? -
differentiable
Forumindlæghej når man vil vide om e graf er differentiable, så skal grafen have en sammenhængende og ik have spidser hvad betyder sammenhængende? er det at de er lige på begge sider/rødder og at man kan lave en sektannt og en tangent så er det differentiable? tak -
lavt snit!
Forumindlægmit snit er 4,5.... og synes at det er rigtig lavt. jeg vil gerne på hf men tror ikke at jeg kan pga mit snit, for jeg vil nemlig være lærer, men har hørt at man skal have et snit på 7,0! og jeg er langt fra:( kan jeg godt blive lærer med 4,5 i snit? -
1,08 regel for 08 studenter
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan 1,08 regelen kommer til at fungere for os der blev studenter i 08. Når den træder i kraft i 09, gælder den så 1 eller 2 år for os? (vi har jo allerede haft mulighed for et sabbatår) -
Medicin - hvad skal man læse?
ForumindlægJeg er netop startet på medicinuddannelsen. Vi har fået anbefalet 3 bøger til det kursus i basal humanbiologi og cellens kemiske komponenter. Mit spørgsmål er; hvor meget skal man egentlig læse i bøgerne? På KU er der ingen lektier eller læseliste. Hver forelæsning har dog en titel, eksempelvis &... -
Massefylde
ForumindlægSalt kan optø is, fordi det nedsætter vands frysepunkt. Det vil sige, at vand fryser til is ved en lavere temperatur end 0 °C. Massefylde for salt: 2,165 t/m3 Ved spredning af salt bruger man 14 g salt pr. m2 Fakta om Frederikshavnmotorvejen: Motorvejen bestå... -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Engelsk disposition - Nelson Mandela
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en disposition til prøven i mundtlig engelsk. Vores overemne er "South Africa" og har har så valgt, at mit emne er Nelson Mandela. Jeg kunne bare godt bruge ligt hjælp til nogle punkter jeg kan snakke om...? s: Hvis I har nogle gode hjemmesider med god (eng...
