Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 141 til 160 af 181597
-
Skriftlig matematik b - HHX
ForumindlægJeg ved godt at der findes ligende spørgsmål, men jeg mangler et præcist svar. Hvordan bedømmes og gives karakterene til skirftlig matematik b? Hvis man skal opnå et 4 tal og man ved man i hvertfald har 50% kan man så være sikker på et 4 tal? Mere præcist er jeg sikker på at jeg har spørgsmål... -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det -
Dansk A - skriftlig eksamen HTX
ForumindlægHey.. Hvad synes I om temaet: Provokation og Humor til dansk A skriftlig eksamen? Og hvor meget fik I skrevet ca. ? Jeg fik skrevet ca. 4½ side.. Og synes temaet var okay.. -
Skuffelse over Engelsk skriftlig eksamen.
ForumindlægHej herinde. Det er første jeg jeg benytter mig af feedback/spørgsmål på studieportalen, men jeg er dog så frustreret ,at jeg håber, at der vil være hjælp (eller trøst) at finde. Vi har idag fået de skriftlige karakterer på 3 års STX afsløret. Jeg har været oppe i tre eksamener, og er rigti... -
Opgavesæt + forberedelsesmateriale søges til matematik skriftlig eksamen 2016
ForumindlægHej SP'er Er der nogen som ligger inde med opgavesættet matematik A niveau htx skriftlig eksamen 2016? -
Matematik B eksamen skriftlig
ForumindlægHej, imorgen skal jeg op i HF prøven i matematik, men matematik har aldrig været min stærke side. Nogle der kan forklare mig kort, hvad er det jeg skal have styr på i delprøven uden hjælpemidler? Der må da være nogle typiske arbejdsspørgsmål der går igen. Ydermere, er der nogen der ved hvor meg... -
Klage skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg var i dag oppe i matematik A, og jeg har blandet fornøjelser omkring, hvordan det er gået; men til sagens kerne. Som nogle af jer nok ved, så var der en fejl i sættet, hvor M var opløftet i anden potens. Det skulle M ikke være, og det fik nogle af mine klassekammerater også at vid... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i matematik, B-niveau. Jeg har meget svært ved faget og får desværre meget lidt ud af at læse i bogen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg evt kan få hjælp? -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
Hvornår får man -3 til skriftlig eksamen
ForumindlægHej venner: Til årskarakter har jeg fået 02 skriftligt og 4 mundtligt. Grunden til jeg henvender mig til jer er, kan man få -3 til skriftlig eksamen og hvornår kan man risiker og få det.. Det drejer sig om Matematik A -
skriftlige matematik eksamen (spørgsmål)
ForumindlægHvor mange decimaler anbefaler i at man bruger i cas? Er afregning nødvendigt eller kan jeg bare tager det resultat jeg får og give en konklusion til det? Når man har et spørgsmål, skal man så give en tekstforklaring omkring hvad spørgsmålet går ud på, eller kan man bare begynde at svare fra sta... -
Gik det godt til eksamen skriftlig vø A?
ForumindlægHejsa derude! Jer der var op til vø a skriflig eksamen, hvordan gik det? Synes I ikke, at prøven er rimelig let? Eller er det bare mig? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej kære dig. Jeg skal til kemi skriftlig eksamen i næste uge. Jeg har lidt brug for hjælp hvad angår: - syre og base opgaver, herunder hvordan man bestemmer pH når f.eks. en syre titreres med en base og der dannes en korrespondernde base til syren og vand. Er der nogen der har tidligere eks... -
Emner skriftlig eksamen i dansk A
ForumindlægHar I nogen Idé om hvilke emner som kunne forekomme i HF dansk eksamen i år? -
Matematik eksammen
ForumindlægHej skal op til matematik imorgen. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle metoder, hvor man kan øve sig. Mange tak -
HTX / MAT A 2009 Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at arbejde lidt med mine opgavebesvarelser og forbedre mit matematik niveau. Så tænkte om der nogen der ligger inde med besvarelsen på sidste års eksamen? Da i år nok sikkert også er meget a la den. Så kunne jeg meget godt tænke mig at kigge på det stof den... -
Hjælp til skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skriver til jer, da jeg står i den situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i matematik (lærereksamen) d. 19.05.2014. Hertil søger jeg akut hjælp til forberedelse mm. Det foregår sådan, at man to dage for eksamenen får udleveret hjælpeark tilhørende de rigtige opgaver. Hermed har ma... -
Skriftlig matematik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i skriftlig matematik, niveau C på torsdag. Jeg har hørt der er en del uden hjælpemidler som jeg er lidt nervøs for. Er der som har et eksemplar af tidligere prøver så jeg kunne øve mig lidt? Andet jeg bør vide? På forhånd tak :-) -
skriftlig eksamen Fysik A
ForumindlægHej SP Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde gamle opgave sæt til fysik A skriftlig?? Evt et link/hjemmeside :-) Ville virkelig været fedt da jeg gerne vil lave en masssssse gamle sæt før jeg skal op til eksamen på tirsdag God kristihimmelfart derude! -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg vil rigtig gerne, øve mig på Dansk A skriftlig eksamen. Derfor spørger jeg, om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig, med at give mig links eller pdf til gamle eksamenssæt. Det er lige meget om det er fra STX, HF eller HHX. Tak på forhånd!
