Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 15981 til 16000 af 46442
-
COOP!!
ForumindlægHej. Er der nogle der har noget om coops historie på tysk? :) VIGTIGT!! -
digt
Forumindlægjeg skal lave et digt om historien æggesnaps har i nogen ider ?? -
sara...
Forumindlæghvordan kommer man ind i handling? i historien døden i intercity toget -
Hvad betyder ??
ForumindlægHvad betyder stiliseret?? (det er i historie med billeder at gøre). -
NaturGeografi test
ForumindlægHej er der nogle der har lavet NG test om jordens historie og dannelse? -
Mit Messer und Gabel
ForumindlægHej. Jeg fik ikke lige fat i hvem der bliver dræbt i historien?? hjælp -
hjæælp miig?
Forumindlægprøve i historie, om udvandring til amerika i 1800-tallet notater -
hjælp, det haster
Forumindlægjeg har glemt, hvordan man skal afleverer en historie stil. den skal være ferdi til mandag -
analyse
ForumindlægNogen der har analyseret snedronningen i 2 historie??? please hjælp!:/ -
segregationist by isaac asimov
Forumindlægnogen der har læst denne historie og har eventuelt et kort resume eller en analyse af den? -
FN's menneskerettigheder Islam versus menneskerretiggheder
ForumindlægJeg har det her til imorgen PLEAS HJÆLP! OG HURTIGT! det er mundtlig historie prøve!!! -
Hvad skal jeg mon vælge?
ForumindlægHvad vil være et godt emne inden for historie at vælge og du må helt selv vælge? -
i skole
Forumindlægnogen har skrevt et lille referat om historien i skole af jeppekjær -
Man
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder nu og er ved at blive en smule stresset over alt det, jeg skal nå at læse inden jeg skal have huen på hovedet.. Mit problem ligger i, at jeg har 2 eksaminer tilbage.. Dansk er på torsdag = 5 dage til og derefter historie om onsdagen = 5 dage efter dansk.. I hvert fag findes d... -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Karakter på første år(UNI)
ForumindlægHvor vigtigte er ens karakter på ens første år på universitetet - for ens fremtid, altså ikke i en studiemæssig sammenhæng, men på arbejdsmarkedet, når den tid kommer. Jeg læser antropologi på KU og fik i mine to første eksamener rigtig fine karakter, men blev ramt af sygdom under min seneste... -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægVed godt i er trætte af det her spørgsmål, men jeg tænker på at søge ind på ITU, og ét af min linjes krav er at jeg skal have bestået dansk. Jeg kigger på mit karakter skema, og kan ikke helt få det til at give mening. Jeg har fået 00 mdt. og 02 i skr. som årskarakter, og fik 4 til skr. eksame da... -
HF Enkeltfag
ForumindlægHåber nogen vil hjælpe med disse spørgsmål: 1. Har man retmæssigt ret til at tage et fag om igen på et lavere niveau, når man har gennemført faget på et højere som HF enkeltfagskursist hvis beviset ikke er lukket? Har jeg f.eks. ret til at tage Dansk fra G niveau og næste halve år Dansk FED niv... -
Tysk Oversættelse
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal aflevere en tysk oversættelse i aften, som jeg ikke føler er blevet særlig god og frygter derfor en skod karakter! Er der nogen, der har styr på tysk, som kunne tænke sig at rette den igennem? Tusind tak!! Rainer Werner Fassbinder (1945-82), tysk film- og teaterinst... -
Hjælp til problemformulering!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til og skrive dansk/historie opgave i 2.g, og har også fundet mit emne, D. 11 september 2001.. Men kunne godt bruge noget hjælp til min problemformulering! Nogen der har nogle spændende emner inden for området, jeg kunne skrive om? Ved det er et stort område og ved ikke...
