Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16001 til 16020 af 63755
-
Pyramideteorie
ForumindlægJeg skal analysere Bent Heick Hansens pyramideteorie. Jeg har ledt efter den på nettet og jeg kan overhovedet ingen steder finde ud af hvad den går ud på?!? Er der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej? Biblioteket har en bog der omhandler emnet, men den er først hjemme om 2-3 måneder :S Jeg har... -
stil til exame folkeskole
Forumindlæghej, går i 8 klasse og skal op til stil i januar måned, fordi det er årsprøve. jeg får altid et lorte 4-tal i karakter, i dansk, men jeg tænkt på, hvad er bedst: at skrive minium (halvlanden side), og så bruge en times tid til at rette eller at skrive 2 sider og rette i mindre tid? -
Personkarakteristik af El Bola
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en kort opgave om el Bola, hvor jeg skal skrive en personkarakteristik om ham. Det er flere måneder siden jeg har set den film så kan simpelthen ikke huske noget af den. Nogen der måske har nogle noter eller en personkarakteristik? Har virkelig brug for hjælp! Tak for hjælp... -
TI89 til salg
ForumindlægHej alle. Jeg har en "TI89 Titanium til salg" Jeg Har købt den d. 13.09.07 i "Bog & idé", så den er faktisk helt ny. Jeg er droppet ud af mit studie for en måned siden og skal bare af med den. Jeg har stik, manual og Garantibevis til den. Jeg skal bare af med den, så er til a... -
FSA dansk, skriftlig fremstilling. - Vurdering!
ForumindlægKære læsere I øjeblikket er jeg i den fjerde måned af 9. klasse! ... Jeg har fået et FSA-stileoplæg for, som jeg gerne vil have en konstruktiv vurdering af. - Mange tak på forhånd, til dem der har villet bruge tid på dét her. Afleveringen kan hentes her: http://www.gratisupload.dk/show.php?fil... -
Hjælpelærer gymnasiet.
ForumindlægTil dreng i 2 G søges hjælpelærer 4 timer ugentligt 2 gange ugentlig. Der skal undervises i almen kommunikation, lektielæsning i dansk, samfundsfag. I store træk blot studiestøtte allround. vi kan tilbyde 2000 månedlig. Er bosiddende mellem Århus og Odder. Kontakt [email protected] -
Mat/Hi - Babylonsk matematik
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive om babylonsk matematik. Jeg mangler her noget information om deres udregning af astronomi og deres enheder og målinger af længde og vægt. Hvis nogen ligger inde med hjemmesider omkring dette, ville det hjælpe mig meget. Jeg har selv jagtet mange bøger, men ventelisten ... -
SRP: Babylonsk matematik
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive om babylonsk matematik. Jeg mangler her noget information om deres udregning af astronomi og deres enheder og målinger af længde og vægt. Hvis nogen ligger inde med hjemmesider omkring dette, ville det hjælpe mig meget. Jeg har selv jagtet mange bøger, men ventelisten... -
Studie skifte fra HG til HHX i november?
ForumindlægHej Jeg går lige nu på HG og synes virkelig uddannelsen ikke er noget for mig, så jeg overvejer at flytte til HHX. Mine karakterer ligger på 4-12 i de forskellige fag på HG og i 10. klasse. Jeg vil gerne vide om det er muligt, at jeg kan flytte skole nu, hvor det er blevet november mån... -
hjælp til et spørgsmål angående matematik
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp da jeg er usikker angående en opgave jeg skal lave i til en aflevering. - Udregn gennemsnit og median. udfra nogle tal, vi har lavet i klassen angående vores indkosmt, dvs. hvor mange penge vi tjener om måneden. men hvordan regner jeg gennemsnittet og med... -
Brug for hjælp :)
ForumindlægEn mobilabonnent betaler 0,70 kr. pr minut for samtaler og 0,20 pr sms. En måned var regningen i alt på 486 kr. for et antal sms'er og 630 minutters samtale. A) Hvor mange smser er der sendt. B) Opstil en formel til at beregne, hvor meget der skal betales for x smser og t minutters samtaler. -
oversættelse
Forumindlæghejsa. Er det nogle der kan oversætte det her for mig: "Her ser du os, jeg Frida Kahlo, med min elskede ægtemand Diego Rivera. Jeg malede dette dobbeltportræt i den smukke by San Francisco i Californien for vores ven Mr. Albert Bender, og det var i april måned, år 1931" -
Skal bruge lidt hjælp til at finde på et emne til mundtlig eksamen :"/
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig eksamen næste måned og har fået at vide jeg skal have fundet et emne til mundtlig eksamen, der skal indholde potens funktioner eller eksponentielle funktion, og alt muligt andet, ved siden af som jeg skal forklare. men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge der har masser ... -
Træningsprojekt i idræt
ForumindlægHeej (: Jeg har haft et træninge projekt i snart 2 måneder i idræt og nu skal vi lave en rapport omkring det.. Er der nogen som har gift (ledegigt) og ved hvordan det er at dyrke idræt og overbelaste sine led? Har problemer med at komme i gange og skrive noget om at overbelaste sine led i idræt..... -
TI-84 plus SÆLGES
ForumindlægSælger en TI-84 plus lommeregner, da jeg har skiftet studie og derfor ikke længere skulle bruge den. Har brugt den MAX. en måned, så den er som ny. Div. kabler osv. følger selvfølgelig med :) Sælges til rimelig pris. Ca. 800 da den er som ny. Men ellers, giv et bud og så tager vi den derfra -
mobilabonnement, sms & tale
ForumindlægEt moblabonnent betale 0,70kr pr. minut for samtelaer og 0,20kr pr sms. en måned var regningen i alt på 486kr fo et antal sms'er og 630 min. samtaler. Jeg skal opstille en ligning til at beregne hvor meget der skal betales for x sms'er og t min. samlater, hvodan gør jegd det? Hvor mang... -
Funktionsforskrift hjælp
ForumindlægHåver i kan hjælpe, kan ikke lige huske hvordan man skal lave udregningerne Beregn ved hjælp af funktionsforskrifterne, hvor mange minutter man kan tale i med hver af de forskellige abonnementer, hvis man kun har råd til at betale 200 kroner om måneden til sin mobiltelefon. Hvis vi f.eks. ha... -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Haster Haster vil købe en bærbare
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har godt nok ikke forstand på bærbar så vil brug en af jer klog hoveder til at anbefalde mig en god bærbar .. Og hvor meget værdi skal man betal for jeg vil virkelig have en bærbar til næste måned men den må ikke være mere end 9.000 kr. -> men har hørt der er bærbar me... -
Talkshow - emner?
ForumindlægHej. Jeg skal udarbejde et projekt her i slutningen af marts måned, har valgt en problemformulering som lyder: Med udgangspunkt i en analyse af de to talkshows-programmer ....... og ......., skal det vurderes hvorvidt amerikaniseringen har påvirket den måde vi ser på velstand, velfærd og livsk...
