Søgning på: de måske egnede. Resultater: 16001 til 16020 af 29788
-
Dk's internationale position
ForumindlægHej, jeg har godt nok 24 timers eksamen i historie, men synes mit spørgsmål passede bedre under samfundsfag. Jeg vil høre, hvad du vil svare på spørgsmålet: Hvad er DK’s position i den internationale verden? Tak :) -
00 i matematik
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse, hvor jeg går rundt og stresser rigtig meget over matematik, min hverdag blive ødelagt fordi jeg tænker for meget over det. Mit matematik er på 00, jeg har virkeligt svært ved at forstå det og jeg prøver mit bedste at lære det, men ryger ikke op i hovdet på mig. Er det n... -
Ein Diskjockey verliert Fans
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort -
Tjene 100 kr
ForumindlægHej...jeg har idag trukket i engelsk, og syntes den er lidt svært da jeg også har besvær med engelsk, så derfor hvis nogen gerne ville give et resume af teksten og analyse af den så jeg kan fremlægge det imorgen vil jeg give 100kr til dig´el. gratis hvis du gerne vil det : håber virkelig der er n... -
Hvilket slags gymansie er bedst for programmering?
ForumindlægJeg undrer mig over om jeg skal tage på HTX eller et andet gymnasie (Jeg ved endnu ikke om der er andre gymnasier der tilbyder programmering til nogle der gerne vil være programmører) -
Mediefag eksamen C
ForumindlægHej alle sammen, sommerferien nærmer sig, og gud hvor er det skønt :) Men nu har jeg jo lgie en lille bitte eksamen imorgen i mediefag som det lyder sig af overskriften ;) Så jeg håbede i ville svare på nogle hurtige spørgsmål? 1: Hvad er vigtigst at have med i "efterkritik" altså n... -
Flytte hjemmefra
ForumindlægHej Jeg vil gerne flytte hjemmefra eftersom jeg er blevet uvenner med mine forældre (i 3/4 år nu, det er blevet værre og værre). Efter sommerferien regner jeg med at starte på Københavns Universitet. Jeg bor ca. 30 min. fra København. Jeg har lige skrevet mig op til et kollegieværelse, men det ... -
Til studentpigen!!
ForumindlægHey hvordan gik din eksamen ?? håber det gik godt :) jeg fik selv 4 og er totalt trist over det! havde forberedt mig rigtig godt, men min lære hjalp mig ikke godt igennem det og lod mig ikk rigtig snakke! Hm :/ MEN det SOMMERFERIE nu :) -
Pålædning på stranden
ForumindlægHvad mener I om det? Er det okay at pigerne render rundt uden bh for eksempel? Fordi det gør de, Jeg har naturligvis ikke et problem med det (overraskende nok) men det er lidt stødende hvis man fx ser en tyk pige uden tøj. Det er klamt! I burde blive derhjemme! Og hvad med drengene? Er det okat... -
Hvor langt skal man gå?
ForumindlægNår man er på date med en pige, hvor langt skal man så gå? -
VIGTIGT!!
ForumindlægHvad er vigtigt at fokusere på når man skriver en analyserende artikel? -
Projektuge "de/det gjorde en forskel"
ForumindlægHej! Vi har projektuge næste uge og vi går igang med problemformulering i den her uge. Jeg er alene pige (8 klasse) og mangler et emne! Overemnet er "de/det gjorde en forskel" så det kan både være personer osv. Håber virkelig i kan hjælpe, da jeg er lidt stresset. - Undgå helst ting s... -
Til Lektie-guruerne - hvis vi vil dybere ned?
ForumindlægHmmmmmm er lidt en nysgerrig sjæl Mange gange lader man sig "spise af" med i diverse lærerbøger "at så har vi lige det og det stof" - "så tager man lige noget Na3AIF6 og her er der noget kobbersulfat". Men hvis man nu egentlig gerne vil vide hvordan disse stoffer ... -
ordet "thi"
ForumindlægHvordan bruges ordet "thi" ? Og kan man godt bruge ordet i en gymnasie-dansk-stil, eller er det lidt for latterligt? -
KU - 14 Aug.
ForumindlægHej Jeg har modtaget brev fra KU i dag, hvori der står at der er åbent hus d. 14 august og det er en god chance for at møde de andre studerende osv.. Skal nogen af jer andre, som skal starte på KU efter ferien, også deltage? Til jer andre, synes i det er nødvendigt? -
Off-topic
ForumindlægDette er feriens sidste useriøse indlæg -
Karakterer på forskellige niveauer og gennemsnit?
ForumindlægHey. Jeg har hørt noget om, at A-niveaufags karakterer tæller mere på gennemsnittet end f.eks. B- og C-fag. Passer dette - og i så fald - hvor meget tæller en karakter på hvert niveau i forhold til gennemsnittet? -
Bedste forberedelse
ForumindlægHej studieportalen-mennersker Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og jeg vil gerne forberede mig bedst muligt. I 1.g og 2.g havde jeg en meget sjusket tilgang til gymnasiet, og derfor har jeg nogle huller i min viden. Jeg vil derfor gerne "lappe" disse huller i min viden, og udov... -
Biologi HASTER, genetik og RNA
ForumindlægHej sidder virkelig fast med opgave E, og jeg har problemer med at løse den, en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at forstå seæve opgaven? Der står: Hvad betyder det for det færdige protein, hvis der i den 2. triplet (ikke medregnet startkoden) opstår en substitutionsmutation, så C'et i ... -
Størst mulige rumfang
ForumindlægSidder med en irriterende lille opgave. Vi får at vide at et A4-ark har størrelsen 29,5cm * 21 cm. ved at bøje et stykke 'x' op i alle 4 sider på et A4-ark dannes en kasse. V(x) er rumfanget af kassen som funktion af x. Er nået til et spørgsmål hvor jeg skal finde en forskrift for v(x), e...
