Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 16021 til 16040 af 141843
-
På højt niveau!
ForumindlægJeg skal konstruere en lånerforespørgelse til en bibliotekar. Emnet skal være Hans Scherfigs "Det forsømte forår" - om modtagelsen af bogen da den udkom i 1940. Kan det tænkes, at man på en uddannelse på universitetsniveau ville kunne have dette som emne? I så fald på hvilken? -
Fysik sygeeksamen 2006
ForumindlægHej... Er der nogen der kunne hjælpe mig med Fysik A sygeeksamen, september 2006? Har den for til om ikke så længe, og jeg har lidt problemer med den. På forhånd tak -
parabler og ligninger ( den rettede udgave)
Forumindlæg532) En cirkel har centrum i 6,2 og radius 5. Bestem stigningstallet for for de to tangenter til cirklen der går igennem (0,0) 657) En parabel med ligning Y=2x^2+bx-5 a) Bestem tallet b b) Bestem dernæst parablens toppunkt samt skæringspunkterne med førsteaksen 673) Funktionen f er givet ved ... -
Nogen som vil hjælpe over msn?
ForumindlægJeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe? -
HJÆLP!! engelsk
Forumindlæghej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp! -
"En stol for lidt" Helle Helle
ForumindlægHej Alle! Jeg er i gang med en analyse af Helle Helles "En stol for lidt".. Jeg er gået lidt i stå og er kun nået lidt ind på sproget, fortællerteknik/type mm. Nogle der har analyseret den, som vil hjælpe lidt?? Håber på at høre fra nogle ... :) Hilsen Julie K. -
kompleks tal ( " Haster")
ForumindlægVed I hvilke regneregler, der er vigtigt/ relevant, når man skal bevise en kompleks andengradsligning Desuden hvad forstår man ved de komplekse tal, herunder begreberne realdel og imaginærdel. -
METALLER - HJÆLP!
ForumindlægHvilken egenskab hos metallet bevirker, at skeen bliver brændende varm? Der er 2 muligheder, men hvilke?: -Varmeledningsevne -Elektrisk ledningsevne -Magnetisk ledningsevne -Lysledningsevne -Termisk ledningsevne -Neutronledningsevne Håber på svar. Kh. :-) -
"Begreber"
ForumindlægHEJ:: Jeg ska snart til eksamen i old som mange andre :p øhm ja altså jeg har jo ikk fulgt så meget med, (hvilket jeg ka se er noget pis nu,) men ka sagtens nå at læse det meste op inden jeg ska til eksamen der er 10 dage endnu :P men ville bare høre om der er nogle der kan nævne de vigtigste... -
Mængdeproblematik
ForumindlægLad n tilhøre N. Lad A være en vilkårlig delmængde af (1,2,3,...,2n) bestående af n+1 elementer. Vis, at der findes to forskellige tal a,b som tilhøre A således a er delelig med b. Okay, jeg er nået frem til at der findes to typer lige tal. 2n, hvor n er enten lige eller ulige. Så skal jeg vel b... -
Har virkelig brug hjælp
ForumindlægEr der nogen som har referat om solsortesletten eller referat om hver kapitel ?!!!!!!!!! -
hjælp til test om ligninger og Reduktion.
ForumindlægHey, skal til en lille prøve imorgen og ville gerne være lidt forberedt. så vis du gider at hjælpe mig med at gøre mig forberedt så kunne det være dejligt :)) -
vektor
Forumindlægbestem de værdier af t for hvilken vektorerne a=(6 3) og b=(t^2 t) er paralelle?? -
TI Inter Active
ForumindlægNogle herinde som har TI Inder Active på deres Computer?? -
Gramma help
ForumindlægKan selt ik fortså at bruge de ord i sätningerne, nogle kan hjälpe? Indsät adjektiv eller adverbium i fölgende sätninger: 1. My grandmother had a very ... voice. (soft) 2. The washing machine is ... ouy of order. (constant) 3. Has the neightbour´s dog been on his ... visit ? (daily) 4. It is no... -
hjælp...skal aflever imorgen
ForumindlægHej vi har læst og set "im julie" vores lærer vil har at vi skal skrive selv lidt videre hvad der sker sender. jeg har skrev først på dansk og bagefter oversætte til tysk. please hvis der er nogen der kan rette den vil det været meget sødt af dem skal aflever det imorgen så være lidt... -
Stil-hjælp
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en dansk stil, og jeg ville høre om der er nogen der ville læse den igennem for mig. Takker på forhånd. -
Funktioner
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at sige, hvordan jeg skal løse følgende - formler osv. I et koordinatsystem er givet to punkter A(1,2) og B(4,10). Bestem en forskrift for den lineære funktion f, hvis graf går gennem A og B. Bestem en forskrift for den eksponentielt voksende funktion g, hvis graf ... -
Opgavesamling Niveau A
ForumindlægHey alle sammen.! Jeg har hørt fra en ven at der skulle lægge en opgavesamling færdig lavet til afsætning bog Niveau A. Det kunne være rigtig nice at få fat på det... Vil lige høre om der var nogen der vidste hvor den lå og måske gad at lægge på den ud!!! Tak...! -
Eksamen spørgsmål 2
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys...
