Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16041 til 16060 af 36205
-
Hjælp til maple
ForumindlægHej derude, jeg har en prøve i morgen i matematik hvor jeg skal bruge maple! Er rimelig lost indenfor maple proceduren, jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig online imorgen? Er villig til at betale, da det er en vigtig opgave for mig Kontakt mig for mere info -
Prøveeksamen - Mundtlig Engelsk og Dansk
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til prøveeksamen i mundtlig engelsk og dansk, og jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig om hvad man kan skrive. I Dansk har jeg trukket Kanonforfattere. Hvilken forfatter er god at vælge der? Og Hvilke tekster er gode? I Engelsk skulle jeg ikk... -
Albert Camus
ForumindlægHej..er der nogen, der har nogle gode notater til novellen "le premier homme" ?på fransk altså... håber der er nogen, der kan hjælpe:) -
én fransk sætning
ForumindlægMan er kun noget i kraft af sine handlinger... hvad hedder det på fransk? -
Formulering i titel til SSO
ForumindlægHej med jer:-)Jeg har i SSO området Det gyldne snit og bliver blandt andet bedt om følgende:Vis og forklar gyldigheden af en geometrisk konstruktion af det gyldne snit.Jeg forstår ikke ordet 'gyldigheden'.Nogen der kan forklare det?På forhånd tak -
Læs min konklusion SSO
ForumindlægDet er så afslutningen på min SSO - hvad synes I? :D Nu er vi nået til opgavens afslutning. Undervejs er vi kommet omkring den fundamentale centralprojektionsmodel, som er grundlæggende for perspektivisk afbildning af alle punkter, linier og geometriske figurer. De væsentlige grundbegreber er ble... -
Eksamensspørgsmål
Forumindlæghjælp til eksamsensspørgsmål da mangler at besvare nogle af dem, -
Termisk energi
ForumindlægHej folkens har et spørgsmål om termisk energi. Min fysikbog definerer termisk energi som værende den samlede kinetiske og potentielle energi af et stofmængdes molekyler eller atomer. Mit spørgsmål er: Hvorfor medregner man den potentielle energi? Et stofs temperatur afhænger jo af molekylerne/at... -
Vise at methan er upolært og vand er polært
ForumindlægMethan/upolær CH4 er methan Carbon har en elektronnegativitet på 2,55 Hydrogen har en elektronnegativitet på 2,2 Elektronnegativitetsforskel:2,55-2,2=0,35 Da elektronnegativitetsforskellen er mindre end 0,5 er methan upolært Da vand er polært og methan er upolært, kan methan ikke opløses i ... -
Grammatik ordbog
ForumindlægHej alle...Nu sidder jeg i den situation at jeg i denne uge skal til spansk-terminsprøve, og har hørt at man kan downloade en spansk grammatik ordbog, hvilket kan redde meget...spørgsmålet er bare hvor? ..hvis nogen har hørt lignende rygte og eventuelt kan en adresse vil det være skønt:)! -
Ejection seat
ForumindlægVed en tur i ejection seat blev to piger udsat for en startacceleration på 47m/s*s...Stolen og pigerne havde tilsammen massen 140kgA) beregn størelsen af den resulterende kraft på stolen med pigerne, umidelbart efter at stolen blev sluppet.ved start påvirker hver af elastikkerne stolen med en kfr... -
voldsom fejl - glemt punkt i synopsis
Forumindlægjeg er så dum at jeg har glemt at plotte selve analysepunktet ind i min disposition min disposition ser således ud: 1. Indledning: præsentation af prøveoplægget 2. Sammenhæng mellem prøveoplægget og fordybelsesområde 3. Personkarakteristik af Thomas og Erik 4. Oplæsning 5. Pe... -
fysik aflevering
Forumindlæghej vil spørge om der er nogen der har en opgavesættet til a-niveau fysik. den første opgave handler om nasa og vægtløshed den anden om Callendar-Barnes kalorimeter, osv. er der nogen der har den vil det være en meget meget stort hjælp. det haster :S mange tak -
Bestem en ligning
ForumindlægEn linje m går gennem punktet P(-6,5) og står vinkelret på linjen med ligningen 3x+y=2.Bestem en ligning for m.Nogen der kan hjælpe? -
"Famine" af Sinead O'Conner
ForumindlægHej!Jeg har fået sangen "Famine" af Sinead O'Connor opgivet til engelsk. Vi snakkede om den tidligere på året, men tog ikke nogle notater. Og så forstod jeg faktisk ikke så meget af den...Er der nogen derude der kan hjælpe mig med handling eller budskab/pointe i sangen?Mvh. Ester -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til mateatik terminsprøve imorgen og er lidt nervøs. Jeg regner faktisk med at dumpe, da jeg er rigtig dårlig til matematik. Jeg har matematik på B-niveau. Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik B i år? Og har i evt. ideer til hvad jeg kan øve.? Crew. -
Har jeg forstået det grundliggende i buddhisme???
ForumindlægOkay.. vil gerne have bekræftet om jeg har forstået det grundliggende i buddhisme.Vi, mennesker, lever i det der kaldes SAMSARA, genfødslernes livscyklus. For at vi kan bryde dette og blive oplyst - NIRVANA, skal vi følge DE FIRE ÆDLE SANDHEDER, som består af både den OTTE LEDEDE VEJ men også af ... -
Thukydid?
ForumindlægHejsa.Jeg ville hører om der var nogle der var kloge på thukydid? Især hans skrifter omkring "Den største krig hellerne har oplevet"? Indtil videre har jeg kun har var historisker, grundlægger af kritiske historisk skrivning og højt stående officer, men blev smidt ud af Athene. HAr kun ... -
Undervisning og eksamner på engelsk
ForumindlægJeg skal til sommer påbegynde mit sidefag, og overvejer meget at vælge erhvervsøkonomi. På 3 og 4 semester vil jeg skulle have fag på kandiaten i økonomi, og i disse to fag vil undervisningen og eksamenerne være på engelsk. Jeg er ikke ret god til engelsk, men forstår nogenlunde at læse engelsk .... -
Rette min stil på under 100 ord.
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min spansk stil på under 100 ord? en mis vacaciones de verano, no he estado viajando. cuando yo estaba ocupado con muchas cosas aquí en Dinamarca. vacaciones de verano comenzó con una pequeña fiesta (babysower) para mi primera sobrina a&uacut...
