Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 16061 til 16080 af 43092
-
Spykolog eller Læge - Hmm?
ForumindlægHejsa! Jeg har altid villet læse medicin og blive en god LÆGE - det har alle andre også forventet af mig... Grunden til at jeg har villet læse medicin er fordi, at jeg godt kan lide at hjælpe andre og vide at jeg på en eller anden måde har forandret deres liv (på en god måde).. Jeg har altid være... -
KVINDEKAMPEN
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive en problemformulering, men jeg aner ikke om hvad endnu. har valgt emnet kvindekampen (rødstrømpenbevægelsen) - nogen der har nogle gode idéer til hvad jeg kan lægge fokus på? Vil gerne analysere et digt (eller to, der evt. modsiger hinanden), nogen der kan komme ... -
Hvilke varer producere Sydafrika?
ForumindlægOverskriften siger sig selv :) -
Miljøbeskrivelse???!!
ForumindlægHej, jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal beskrive det der står Dyk herefter dybere ned i de tre miljøer Mikkel befinder sig i. -Hvilket miljø lever han i hos sin far og bror? -Hvordan er miljøet hos Lena? -Hvilket miljø befinder han sig i hos plejefamilien? -
Perspektivering
ForumindlægEr der nogen der kan komme med et eksempel på en sang, digt eller lignende der kan perspektiveres til The Hours? Det skal helst være en engelsksproget tekst. -
Kvantitativ overfor kvalitativ metode
ForumindlægHej alle. Ved godt der er mange tråde vedrørende hvad henholdsvis den kvantitative metode overfor den kvalitative metode forsøger at belyse, men ingen synes at besvare mit spørgsmål. Jeg har skrevet en AT rapport om Scientific Management/Taylorisme, hvor jeg har inddraget nogle motivationsteorie... -
Essay hjælp!
ForumindlægHey! Jeg har brug for lidt hjælp! Jeg kan ikke komme i gang med mit essay. Jeg skal skrive et essay om et fiktionsessay som hedder Hvis der var krig i Norden, som er skrevet af Jane Teller. (Essayet er fra 2002) Nogle der kan give et godt råd, eller prøve og lave en god start for mig. Tak på for... -
HjÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig hvad dette billeder viser og fortæller -
Bulbjerg Referat
ForumindlægHjælp er der nogen som har et referat af bulbjerg. -
OVERSÆT hjælp!
ForumindlægHejsa når man i postmoderisme snakker om "the death of the grand narratives" hvad skal det betyde? Altså hvad er grand narratives? -
hjælp til SIR-modellen
ForumindlægHej. Jeg sidder midt i SRP, og har læst og undersøgt en masse om SIR modellen. Herfra har jeg ud fra bedste evne krearet en model om kolera epidemien i 1853, men den kan simpelthen ikke passe. S(t) stiger i min model hvilket tyder på at jeg har glemt et minus (eller andet) et sted, men har tjekk... -
Kolera, HASTER
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp!! Om et par dage skal jeg begynde på min store 3.g´s opgave, den såkalde SRP. I opgaven skal jeg gøre rede for kolera,( forklare emner som immunsystemet, uddybe mikrobiologi og redegøre for en epidemi) analysere koleraemidemien i København i 1853(og inddrage d... -
SIR model om pesten i 1711
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig på SRP, og har valgt at skrive om pesten i København 1711. Jeg vil bruge SIR-modellen til at beskrive epidemiens udvikling - Tallene som jeg bruger ses den vedhæftede fil. Skal man blot estimere en værdi for helbredelsesraten b og smitteraten a? Har esti... -
Biologi og ...? Gode ideer :) ?
ForumindlægHejsa. Sidder og overvejer SRP opgaver i 3g. Jeg valgt at mit hovedfag skal være biologi, og jeg vil koble biologi sammen med enten samfundsfag eller dansk. I samfundsfag/biologi har jeg fundet på en række emner, som kan være udemærkede (bl.a. stamceller, GMO, unge og rusmidler, m.m.), men i bio/... -
Fremtiden – visioner og forudsigelser
ForumindlægJeg skriver i en fagkombination, Engelsk/Samf, har fundet emnet Martin Luther King. Nogle som har erfaringer eller tidligere har skrevet om det? -
The fact that...
Forumindlægville bare lige høre om man kan sige "the fact that" på engelsk??Er der ellers nogen der har nogle grammatiske tips eller huskeregler?? -
Kommaregler
ForumindlægHejsa, Er der nogen herinde, der tilfældigvis ligger inde med en viden om hvordan man sætter komma i engelske tekster?? Ester -
biokemi sprog
Forumindlæghvad hedder de forskellige biokemiske ord på engelsk.. LÆSIONER peptid beta-amyloid TANGLER tau ATROFI -
Hjælp
ForumindlægHejsa 'Jeg er ikke særlig god til engelsk kan i hensive mig til nogle hjemmeside om hvodan man bliver bedre... -
Elektronisk Eksamen 2006
ForumindlægHej allesammen. Kunne godt bruge noget hurtigt response på, hvad navnet på den elektroniske eksamen i engelsk år 2006 var? Kan ikke finde det nogensteder! På forhånd tak.
