Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 16101 til 16120 af 33479
-
PPR-UDDANNELSE
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man uddanner sig som ppr, og hvorhenne og hvad skal ens snit vær? har søgt lidt på google, men jeg tror man skal uddanne sig noget andet for at være ppr? Forstår ikke helt .. -
Bevisers praktiske funktion
ForumindlægHvad er det helt konkret man bruger beviser til i matematik?Ikke fordi jeg har svært ved at forstå dem, jeg har bare svært ved at forstå deres praktiske funktion.Min lærer siger, at det er en ren form for kildekritik, men tag det roligt; jeg tror jo på dem! -
HASTER: sammenspillet mellem de to fakulteter?
ForumindlægHeej :) Jeg skal til AT-eksamen i morgen, og er kommet i tvivl om man under metode skal fortælle om fagenes sammenspil - har hørt at man skal, men ved ikke helt hvad det betyder? - er det måske bare noget med at sige, at jeg ikke ville kunne kom frem til mit resultat, hvis jeg kun arbejdede med d... -
Højeste adgangskvotient?
ForumindlægHej Mit spørgsmål er i grunden simpelt: Hvad tror I vil blive den højeste adgangskvotient i år - og hvor? Personligt ville jeg ikke være overrasket, hvis den ender på 10,5 eller 10,6 eller deromkring. Tror I det er for lavt eller for højt sat? -
ødipus komplekset?
Forumindlæghej.. jeg forstår ikke ødipus komplekset.. er det hvor drengen forelsker i sin mor eller? og styres ødipus ikke af overjeg eller det jokaste? -
At nå sin eksamensdisposition
ForumindlægHej. Jeg har det problem til eksamen at jeg sjældent når hele min disposition igennem da lærer og cencor har det med at stille mange spørgsmål. Har I oplevet dette, og hvad kan man gøre for at nå det hele.Venlige Hilsner -
hjælp det haster.
Forumindlæghvad er Stille eksistenser. -
Hjælp!!
ForumindlægJeg er i praktik i en børnehave, hvor jeg skal finde ud af, hvorfor børnehaver de har læreplaner. Nogle gode ideer? -
bøger til salg
ForumindlægHar nogle bøger til salg,der næsten ikke er brugt. Der vil være af interesse for studerende eller kommende studerende til socialrådgiver uddannelsen, eller andre samfundsfaglige uddannelser. en grundbog i socialt arbejde af Meeuwisse, swärd og sunesson 280kr innføring i sosiologisk handlingsteor... -
Montessorimateriale!
ForumindlægHvad er det? -
ligning for asymptote
ForumindlægHvorledes bestemmes ligning for asymptoterne til grafen g(x)=1/f(x) ? -
Pi, The Movie (1998)
ForumindlægNogen der har set filmen Pi fra 1998? Den er da vildt syret ! Er filmen realistisk? Den fremstiller Kaosteorien på den mest kyniske måde -
Selvstudie?
ForumindlægHej alle sammen... Jeg er 18 år og går i 3.g på HTX, og på trods af at der kun er et halvt år tilbage har jeg altså valgt og droppe ud.Jeg lider nemlig af sociofobi som i den seneste tid er blevet værre og værre. Jeg kan ganske enkelt ikke gå der længere og så er jeg oven i købet skide træt af sk... -
Økonomiske studier
ForumindlægHvilke studier omhandler i kategorien "økonomiske"?? :-) -
Freuds teori
ForumindlægHej. er der nogen der kan skrive hvad freuds teori gik ude på? skal analysere en novelle som hedder Et Skud i Tågen, udefra freuds teori. Mange tak i forvejen. -
Matematik på c niveau??
ForumindlægEr det en meget dum ide, at vælge matematik på c niveau? Jeg tænker i forhold til mulighederne bagefter. Hører mange der siger, at det udelukker mange uddannelser hvis man kun har det på c. er det at overdrive, eller er det sandt? -
Oecon vs Polit (Økonomi: Århus eller København)
ForumindlægHejsa alle :) Jeg har i langtid vidst at jeg ville læse økonomi, men jeg er meget i tvivl, om det skal være i København (polit'en) eller Århus (Oecon'en).. Jeg har svært ved at gennemskue, om/hvad forskellene er. Har hørt at Anders Fogh har udtalt noget a'la "oeconer er rigtige... -
Kommunikation/IT-eksamen
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg er endt i den uheldige situation at have mulighed for at komme op i Komm/IT til eksamen, hvor jeg inden da skal have skrevet en afsluttende opgave. Denne opgave er netop problemet, jeg har ikke tidligere afleveret noget skriftligt i dette fag, så jeg er i stor tvivl om h... -
Den funktionstømte familie - senmoderne samfund
ForumindlægHej Jeg søger hjælpe til at løse denne opgave fra det senmoderne samfund. Jeg har ikke flere oplysninger end det der står her i opgaven. Opgave 3: DEN FUNKTIONSTØMTE FAMILIE a) Skal man danne familie for at få børn i dag ? b) Skal man danne familie for at opdrage børn i dag ? c) S... -
Den hermeneutiske metode
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig, hvad den hermeneutiske metode kan bruges til, og hvordan?
