Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 16121 til 16140 af 179351
-
bestået i afslutning men dumpet i eksamen
Forumindlæghej. jeg har for nylig afsluttet et fag som jeg afsluttede med 7 i mundtlig og 7 i skriftlig men til eksamen fik jeg 00. faget er på b niveau i 2.g. har jeg dumpet faget eller er det bestået? -
HASTER!!! NV Eksamen - fejldata
ForumindlægHej alle Jeg skal til NV eksamen i morgen, og jeg skal bla.a sige noget om fejldata. I rapporteren har jeg skrevet mulige fejldata. Mit sprøgsmåler. Hvad skal man bruge mulig fjeldata til, når man ikke er sikker på at der er fejl i dataerne? -
Hjælp til Mat A søges!!!
ForumindlægJeg søger en tålmodig og dygtig underviser til Mat A. Jeg bor i Odense og vil gerne have hjælp en til to gange om ugen. Løn efter dine kvalifikationer. Ring gerne på 24646081 Mvh Caroline -
Ekstra A-fag!?
ForumindlægHey Sidder og kigger på mit eksamensbevis, jeg tænkte om mit ekstra A-fag allerede medregnet eller om jeg selv kan gange mit snit med 1,03? Håber nogen ved det, for er ret vigtigt -
bestem a og b i ligningen....
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=b•a×. grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80). og derfra skal jeg bestemme a og b. hvordan gør jeg det? pleas hjælp mig.... -
A Trip to Grand Rapids
ForumindlægHej, Nogen der har læst "A trip to Grand Rapids"? Jeg skal karakterisere Roger Hedlund og hans forhold til hans familie - og det har jeg brug for hjælp til :) Så hvis nogen har nogle guldkorn, så skriv endelig :) -
A-mennesker og B-mennesker
ForumindlægA-mennesker er dem, der går tidligt i seng og står tidligt op. De fungerer bedst om morgenen/formiddagen. B-mennesker er dem, der går sent i seng og står sent op. De fungerer bedst om aftnen/natten. Men hvad er den biologiske forklaring til de to forskellige typer? Er det arv eller miljø? -
A dry white season
ForumindlægHej folkens. Jeg tænkte på, om I kender en god hjemmeside eller en god opgave på nettet, hvor bogen "a dry white season" er blevet analyseret? Gerne en rigtig god opgave! :) Jeg skal muligvis skrive om den bog/film i SRP. -
Skr. samfundsfag A
ForumindlægKan ikke være den eneste, der skal op i skriftlig samfundsfag A på torsdag. Har tænkt mig at skimte pensum igennem samt læse gamle opgaver. Men er der nogen, der ligger inde med et par gode råd, ting at læse el. lign. her på falderebet? -
Ekssamenssæt MAT A
ForumindlægHej Jeg søger eksamenssæt (gerne med facitliste) til MAT A? Er der nogen gavmilde gymnasielærere herinde, som gerne vil dele ud? Jeg har spurgt min lærere og hun vender nok tilbage med enkelte, men har faktisk brug for så mange som muligt. -
Bestem a-værdien
ForumindlægHejjj :) Jeg sidder fast i et spørgsmål, på forhånd tak for hjælpen Bestem a-værdien, så ligningen ax2+x+1=0 har præcis én løsning. Jeg går kun i 8. så i må meget gerne gøre forklaringen så "børnevenlig" som mulig, tak. -
Reducer -(-a+b)
ForumindlægHej ! Jeg har gået en opgave hvor der står at jeg skal reducere nogle udtryk. Problemet er at jeg ikke kan huske hvordan det nu er man gør! En af opgaverne hedder sådan her: -(-a+b) På forhånd tak! :) -
Eksponentiel funktioner find a
ForumindlægHej Alle.. Jeg sidder og er i gang med en opgave jeg skal aflevere i næste uge. Opgaven lyder: Generation 60+. I disse år oplever verden en eksplosion i antallet af folk over 60 år:I 1950 var der 205 mio. På verdensplan, i 2006 var tallet 688 mio., og i 2050 vil næsten to mia. Verdenover ... -
Bestemmelse af a og b
ForumindlægHej! Ville lige høre jer hvor man får det mest præcise resultat af henholdsvis a og b i en lineær regression - er det ved at anvende lineær regression i en graf (i fx. programmet TI-Nspire) eller ved brug af topunktsformlen? -
Sansynlighed 4006 a)
ForumindlægHej, er der nogen der kan finde ud af denne her? I en klinisk afprøvning af en bestemt type medicin på en bestemt alvorlig sygdom har man opdelt de lige behandlingskrævende patienter i to grupper A og B. Gruppe A får medicinen, mens gruppe B er kontrolgruppe, som derfor får placebo(fx. kalkta... -
Feedback på engelsk skriftlig eksamen B
ForumindlægEr er nogen der skulle have lyst til at kigge min engelsk B stx skriftlig eksamensbesvarelse igennem og vurdere til en karakter? Er virkelig bange for at det er gået dårligt :(( Hvis nogen ville have tid og lyst, så send mig en mail frederikke2206@hotmail.com. -
a dry white season
ForumindlægHej med jer. Jeg er ved at analysere følgende roman " a dry white season", men jeg har lidt svært ved at definere forfatteren, da den endelige forfatter af romanen er André Brink, men bogen er opbygget på en sådan måde, at det er en af hovedpersonens studikammerater, der har modtage... -
Projekt Mat A
ForumindlægOPGAVE 3: Den løbske robot Speedy bevæger sig nu ind på området. Den kører ind på området ved punktet D og bevæger sig retlinet fra D hen imod L med en konstant hastighed på 25 cm/sek. a) Beregn skæringspunkterne mellem Speedys kørelinje og cirklen i område 5. b) Beregn hvor lang tid (regnet fr... -
Eksamen i samf B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen torsdag i samf B og må indrømme jeg frygter lidt eksamen, da jeg frygter at dumpe. Vi har 24 timer til eksamen. Er det svært at bestå samf B -
nogen som er gode til matematik hhx 1.års
Forumindlæghar brug for en person som lige har lidt tid tilovers som kan hjælpe mig med noget matematik som f.eks. det her:
