Søgning på: matematik fp10,2023. Resultater: 16141 til 16160 af 31467
-
Hjælp. funktioner.
ForumindlægJeg kan sagten finde ud af opgave a... Men hvordan udregner jeg b,c og d?? (se billed) P.s: i må gerne skære det ud i pap. hilsen Matematik-mongolen. -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
mat
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med jordskælv et matematik opgave forstår ikke helt men der står hvor mange gange er et jordskælv med richtertallet 6 som et jordskælv på 2.... ved ik helt hvad man skal gøre??? -
Det gode liv: Samf. og Mat?
ForumindlægUnder emnet 'Kampen for det gode liv' skal jeg vælge en sag. Jeg ønsker Samfundsfag A og Matematik B og tager imod foreslag med kyshånd :-) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :) -
f'(2)
ForumindlægHej derude. Jeg er kommet sent i gang med matematikken. Jeg har en opgave som skal afleveres i morgen og jeg er helt blank. Derfor søges alt den hjælp som kan hentes!! Opgaven er vedhæftet! På forhånd tak :) -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op. -
Hurtig Mat hjælp!
ForumindlægHej jeg er i gang emd et matematik opgavesæt. Jeg har dog en del problemer med opg 3 i den vedhæftede fil. Er der nogen der kan hjælpe mig Mange tak på forhånd :) -
tallets kvadrat?
ForumindlægHej alle sammen :) Har lige en matematik aflevering, hvor jeg ikke lige forstår den ene opgave: Hvilke tal opfylder, at når man fra tallets kvadrat trækker tallet, får man 90? på forhånd tak :D -
FSA
ForumindlægHej, Skal om ikke så lang til have terminsprøve og ville derfor spørge, om der var nogen der muligvis har en fsa opgave liggende/internetside, så man på den måde kan forberede sig. Dette kunne være i matematik, engelsk etc. På forhånd tak! -
Hjælp til 3 opgaver!
ForumindlægHej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede) -
MAT. HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg går i gym, 3g. og Jeg skal muligvis op til matematik her til sommer. og ville høre om der var en som havde haft det på A niveau som kunne hjælpe mig når den tid kommer?? Er villig til betale for hjælp! -
link til HTX eksamens opgaver
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? Mvh. BR -
hvad går både 2,4,6,8, og 10 op i
ForumindlægHejsa :D Ja, som der står - hvad går både 2,4,6,8, og 10 op i? skal lige hjælpe en ven og kan ikke selv lige komme frem til det. Kan ikke gennemskue om det er et trickspørgsmål. Jeg er selv ret dårlig til matematik så. -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Intelligenser
ForumindlægHvad kan man bruge sin viden om intelligens til? F.eks i folkeskolen, kan man så lære at man skal være målrettet, da et hvert menneske har forskellige intelligenter for noget bestemt (sport, matematik, sprogelig osv,) ? -
Opgavesæt
ForumindlægHej. Jeg ville bare lige høre ad om der er nogle der ligger inde med sidste års opgavesæt til den skriftlige årsprøve i 2g matematik? Hvis der er nogle der har den, ville det så være muligt for jer at sende den til mig? -
Optagelses prøve til STX
ForumindlægDa jeg skal til optagelses prøve i den kommende uge, er jeg meget i tvivl om mit matematik er godt nok.. Ved nogen hvor jeg kan skaffe 9kl materiale som jeg kan bruge til hjælp? Mange tak.
