Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1601 til 1620 af 65692
-
eksamen hhx
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik B (hhx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Matematik FSA 2013 - Opgavehjælp
ForumindlægJeg sidder her timerne derpå og vurderer min problemregningsopgave. Jeg synes, at den i år var vildt svær! Jeg er lidt i tvivl om følgende opgaver: - Opg. 2,3 Udregn, hvor mange ugler der er plads til i kassen. Jeg har ikke målene på kassen lige nu, men det kunne være, at der var no... -
matematik eksamenssæt
Forumindlæghej er der nogen som ligger inde med en besvarelse af stx matematik a niveau og b niveau august og december 2009 og 2008?? vil være super rart :) -
søger du hjælp til matematik eller fysik?
ForumindlægHej går du på Gymnasiet eller en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Er du ikke tilfreds med din nuværende præstation eller du dumpet til din eksamen? Så er hjælpen nær. Mit navn er Frederik, er Cand.Scient i Matematik og Fysik og jeg tilbyder privat-undervisningen i fagene Matematik, Fy... -
FSA 2010 Terminsprøver
ForumindlægTil alle jer som havde FSA 2010 afgangseksamen (sidste år) i folkeskolen: Kan i ikke skrive hva den skriftlige opgave skulle handle om indenfor TYSK, ENGELSK, DANSK? På forhånd tak!!!!!:) -
HJÆLP TIL FS10 ENGELSK 2010
ForumindlægHeeej kan nogle hjælpe mig og fortælle hvad FS10 engelsk i maj handlede om?? DET HASTER! -
Matematik A
ForumindlægHar man dumpet i matematik hvis man har fået 7 i årskarakter, men 00 til eksamen? -
Mundtlig eksamen i matematik på b-niveau - nogle gode råd?
ForumindlægHej skal snart til eksamen, har I nogle gode råd? -
Historie eksamen!
ForumindlægSkal op i mundtlig historie som den sidste eksamen, og må ærgligt indrømme at jeg ikke aner hvad den går ud på.. Noget med vi selv skal finde materiale og snakke en masse om kildekritik? Nogen der kan hjælpe? Aner heller ingenting om kildekritik, da vi aldrig har brugt det i historie... -
Eksamens eksempler
ForumindlægHejsa. Er der nogen der mon kender nogle sider, hvor man kan øve sig på den skriftlige del af eksamen i matematik på c-niveau. Har kigget rundt på nettet, men kan kun finde selve besvarelsen af diverse eksamenssæt. Rigtig god sommer, når I når så langt. Vh :) -
Hjælp! Microsoft Office 2010 ?
ForumindlægDet her er et hurtig spørgsmål, som jeg håber nogle vil hjælpe mig med. Jeg skal have lavet en tidslinje i Microsoft Office 2010, men jeg kan ikke rigtig finde tegnefunktionen. Nogen der kan hjælpe? -
HF Skr. Eksamen Matematik B - 31.05.2013
ForumindlægHej :) Jeg har været til skriftlig eksamen i dag (HF B niveau) og jeg vil i den anledning høre om der er nogle der kan se åbenlyse fejl i min aflevering. Kunne være lækkert med lidt feedback :) -
STX-opgaver
ForumindlægOpg. 1: Der er vist en figur af en parabel, som er 5m lang og 4,8 m høj. a) INdlæg på passende vis gavlen i et koordinatsystem, og angiv en forskrift for parablen. b)bestem arealet af gavlen. Opg. 2: Karakter: 03 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 Hold 1 : 5 , 7 , 5 , 12 , 3 , 10 , 5 , 3 Hold 2 ... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg vil rigtig gerne, øve mig på Dansk A skriftlig eksamen. Derfor spørger jeg, om der er nogen herinde, der kan hjælpe mig, med at give mig links eller pdf til gamle eksamenssæt. Det er lige meget om det er fra STX, HF eller HHX. Tak på forhånd! -
Problemregning 2010 maj-juni
ForumindlægHej alle I en af problemregningens opgaver står der at man skal finde ud af hvor mange procent hjemturen var dyrere end udturen. Hjemturen koster 6000kr. udturen koster 4396 kr. prisforskellen imellem Hjemturen og udturen er 1604 kr. På forhånd tak -
Mængdeberegning kemi A 2010
ForumindlægJeg forstår ikke Mathons udregning i # 13 i linket https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=1005432 Der gælder vel ifølge reaktionsskemaet, at 2*n(MnO4-) = 5*n(Sn2+) ⇔ n(Sn2+) = 2/5*n(MnO4-) Men Mathon siger i stedet for n(Sn2+) = 5/2*n(MnO4-) Hvorfor får vi i... -
FSA December 2010
ForumindlægEn der vil sende den, da jeg har brug for hjælp til nogle af svarene.. Gerne med udregning, da det jo er den jeg skal bruge. -
Hjælp til mundtlig dansk 2010 søges (:
ForumindlægHej alle (: Jeg har trukket emnet "essay" i mundtlig dansk. Jeg har fundet det essay jeg vil arbejde med, nemlig "glæden ved at give slip", som er skrevet af Bo Green Jensen. Af den grund vil jeg høre, om der er nogen som har læst teksten, som kunne hjælpe mig en smule? Primæ... -
Matematik uden hjælpemidler MAT A 3. års
ForumindlægHej Alle Sammen. Jeg står og skal til terminsprøve i morgen og har søgt efter nogle oversigter over formler osv. som man skal kunne ved eksamen Mat A uden hjælpemidler. Nogle som ligger inde med sådan en? Derudover søger jeg nogle opgaver + evt. facitliste som jeg kan regne for at forberede mig. ... -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHvordan foregår eksamen i matematik på HTX på B niveau? Vi har fået et opgave sæt, som jeg går ud fra vi skal forsvare. Men da der er forberedelse tid, så skal vi vel også trække et emne.
