Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 16181 til 16200 af 24761
-
blev sendt?
ForumindlægHeej.. Jeg sidder lige og laver en opgave og kan ikk huske hvordan man siger "blev sendt" (til Amerika) på engelsk? Håber nogen gider at svare hurtigst muligt.. -
Canteen girl - James Berry
ForumindlægHej. Er der nogle, der har arbejdet med teksten Canteen girl af James Berry? Jeg er ikke så god til at lave referater på engelsk og ville høre om, der var nogle, der kunne give nogle gode noter eller lign. PÅ forhånd tak -
Hjælpeverbum
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med disse opgaver? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på engelsk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på tysk? Hvilket hjælpeverbum bruges til at danne passiv på fransk? -
Litteratur
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive et engelsk essay om hvad der karakteriser god litteratur? og så ville jeg høre om i har nogle gode input til hvad der gør det? Og hvorfor litteratur er vigtigt, og i hvillken grad litteratur kan ændre verden?? ville blive meget glad for nogle gode svar -
haster, SRP!!
Forumindlæghej.. jeg er ved at skrive SRP om mikroorganismer. desværre er det meste af min tekst på engelsk. så der er en del af ordene jeg er lidt i tvivl om. lige pt gælder det "mycolic acids". kan det godt bare oversættes som mykolske syrer? på forhånd mange tak! -
Naja Marie Aidt's novellesamling; Bavian
ForumindlægSSO om Naja Marie Adit's novellesamling; Bavian... Indeholder analyse af 3 af novellerne, sammenligninger,kærlighedsbegrebet, forfatteren og engelsk resume af opgaven... Jeg fik selv 10 for opgaven... I er velkomne til at bruge den til indspiration... ;) -
Hjælp til kildesøgning!
ForumindlægEr igang med SRP og søger en engelsk kilde der siger noget om Geroges Orwells holdning til den politiske udvikling i USSR (Min primærlitteratur er Animal Farm af George Orwell). Er der nogen der har et godt link til sådan en kilde? -
Employment engagement
Forumindlæghej Derude ! Er der nogen som har lavet en engelsk stil om employment engagement? det handler om at skrive en memo rapport og en almindelig memo.. Håber i kan hjælpe mig snarest ! Har virkelig brug for hjælp :/ Håber jeg får svar fra jer . :) -
Oversættelse
ForumindlægVi havde set en annonce i en dansk avis, og efter at have diskuteret familiens planer skrev vi et brev til adressen. Jeg har overst den men kan er ikke sikker på det efter kommaen... håber der er nogen der vil oversætte sætningen til engelsk:) -
mangler inspiration
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig lidt i gang. Skal lave en synopsis/opgave, og emnet er rejser og forandringer og fagene er dansk og engelsk Er der nogle der har gode ideer til valg af emne)) er helt på bar bund med denne fag san´mmensætning på forhånd tak -
The first inhabitants in Australia
ForumindlægJeg er igang med en engelsk eksames opgave. Vil i ikke være søde at hjælpe mig med emner jeg kan komme ind på angående the first inhabitants Australia ? er også lidt i tvivl om aboriginal og inhabitants! er det to forskellige ting og hvis ja, hvorfor? Tak på forhånd :)) -
Electrophilic?
ForumindlægHej! Jeg har en masse materiale på engelsk om "Electrophilic aromatic reactios" men må indrømme det er meget svært at forstå! Er der en der kan hjælpe med at forklare de overordnede træk? Og er elektrofil at forstå som om det bare er en negativt ladet ion? Tak! :) -
Abstrakt
ForumindlægNu sidder jeg og skal til at skrive abstrakt og ville lige hører om nogen havde styr på hvor lang den skal være(ord, linjer)?. Derudover vil jeg lige hører om nogen ved hvad ressourcekamp hedder på engelsk? På forhånd tak:) -
Problemer
ForumindlægHej... Jeg er ikke så gode til dansk, hvad skal jeg gøre. Jeg forstå heller ikke når man skal bøje sætninger i f.eks. dansk, engelsk, spansk. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg kan blive bedre til i disse fag... Tak på forhånd... -
oversættelse
Forumindlæghejsa jeg skal have oversat det her fra engelsk til spansk: They thougt I was a surrealist, but I wasn’t. I never painted dreams, I painted my own reality håber nogle kan hjælpe mig:) -
Projektopg.
ForumindlægSå har jeg snart projektuge igen, men denne gang skal det hele foregå på engelsk, og vore hovedemne lyder: International/ politisk eks. (problemer). Men jeg skal passe på at det ikk bliver FOR historisk. Nogen der har et bud på hvad jeg kan vælge ? -
SRP 9/11 bøger
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive SRP om 9/11, i fagene engelsk og historie. Jeg har brug for kilder og bøger! Jeg fokuserer på George Bush' popularitet og udenrigspolitik før og efter 9/11. -
Hvad kan jeg fortælle om: Marketing and Branding
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk, og jeg skal i gang med min synopse. Jeg trak emnet Marketing and Branding. Er ikke så bekendt med emnet, har i nogle forslag til hvad jeg kan snakke om? Det skal ikke være for bredt et emne. Tak på forhånd :)) -
skriftlig eksamen
Forumindlægjeg har trukket engelsk skriftlig eksamen på B!! jeg søger derfor absolut gode grammatik råd, noter og alt muligt som kan sikre mig en god karakter heeeeelp me -
Hjælp søges et par gange om ugen mod betaling i Silkeborg
ForumindlægHejsa. Jeg søger en som kan hjælpe mig med engelsk grammatik nogle gange om ugen, det er kun grammatik og jeg vil selvfølgelig betale for det, prisen kan vi snakke om. Jeg bor i midten af Silkeborg
