Søgning på: musik eksamen. Resultater: 16201 til 16220 af 36205
-
FSA 2013 HJÆLP?
ForumindlægHej, er FSA 2013 svær (både problem og færdighed), eller hvordan er det? Er det evt. nogle eksta ting man skal kigge/undersøge som "altid" duker op? :) -
HJÆLP - Studierapport!!
ForumindlægEr der nogen der kan vise mig et eksempel på hvordan et studierapport til AT skal se ud?? -
Vejledende eksempler på eksamensopgaver MatA?
ForumindlægEr der nogle der kan anbefale denne her bog? http://lru.dk/butik.aspx?c=Item&category=5324&item=32293 -
sværhedsgraden af spansk på a-niveau
Forumindlægjeg går i folkeskolen lige nu og skal på gymnasiet næste år. på gym har jeg blandt andet valgt spansk på a- niveau. jeg har aldrig haft spansk før. mine lærere er lidt i tvivl om hvordan spansk er på a-niveau. jeg ville bare gerne vide om jeg ikke godt kan tage spansk på a-niveau selvom jeg ikke ... -
hjælp til disposition!! Radioaktivitet
ForumindlægJeg skal ha lavet en disposition om Radioaktivitet der skal indgå noget med: - Geigertæller/Geiger Müller rør - Baggrundsstråling - Alfa-, beta- og gammestråling - radioaktivt henfald - jordstråling - halveringstid - anvendelse af stråling i dagligdagen. Jeg ved simpelthen ikke hv... -
matematik b
ForumindlægEn fuktion f er givet ved f(x) = 4*x^3 - x^2; - Bestem f(x) - Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (1,3) -
Spørgsmål vedr. matematik årsprøve
ForumindlægJeg står og skal op i en matematik årsprøve her imorgen, og mener selv jeg har øvet mig forholdsvis godt ved at regne div. tidligere opaver ud. Men, nu slår det mig pludselig den tanke, om årsprøven minder om den såkaldte terminsprøve man havde i folkeskolen - Altså på det grundlag, at den årsprø... -
karaktere
Forumindlæghej, er 4 en ok karakter til en dansk mundtlig -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere i dansk mundtlig, skal det så være til et digt hvis man har trukket et digt? Eller skal det bare være til et eller andet som er skrevet samme periode som det man trækker? Altså... Hvis nu man trækker et digt og ikke synes man kan perspektivere det med et andet digt ma... -
Hjælp psykologi c niveau meget vigtigt
ForumindlægHej alle . Jeg skal op til psykologi på c niveau . Jeg har læst eksamensbeskrivelsen.og der står man i slutningen af sin analyse skal diskutere, men hvad er det man skal diskutere ? Håber i kan hjælpe -
monotoniforhold for differentiable funktioner.
ForumindlægNogen der vil forklare kort om monotoniforhold for differentiable funktioner. -
En københavner i Jylland
ForumindlægHalløjsa alle brugere :)) Er der nogen der har analyseret essayet "En københavner i Jylland", hvis det er tilfældet må i meget gerne skrive til mig :) -
DIo - korruption i LIberia
ForumindlægJeg sidder og skal op i DIO i morgen (det internationale område), hvor jeg skal vurdere hvorvidt LIberia har været tabere eller vidnere af globalisering. Jeg er kommet frem til de i hvert fald er tabre efter 1885 hvor de europæiske stormagter koloniserede stort set hele afrika. MIt spørgsmål er s... -
Argumentationsanalyse med udgangspunkt i salg af trampoliner
ForumindlægHej, Vi har fået nogle små opgaver i dansk, som vi skal lave i sommerferien. Jeg er kommet til en opgave, hvor vi skal tage udgangspunkt i denne artikel. Vi skal lave en argumentationsanalyse ud fra teksten for at komme nærmere ind på, hvad der overbeviser forbrugerne om at købe de omtalte produ... -
Stanfunktionert
ForumindlægHavde brug for hjælp til at løse denne opgave 6 som jeg har sværet ved opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Downloads/2stx121%20B%20(3).pdf Plesse en eller anden hjælp mig med disse svær opgaver , som jeg har rigtige meget svært med at løse selv :((( igen opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Dow... -
Karakter i NV ?
ForumindlægHej, Jeg har gået og tænkt over om man får en karakter for ens NV fag ? altså Fysik, Kemi, NG, og Biologi, altså standpunkt og hvis man gør hvornår kan man så se dem ? siden jeg har det lidt skidt med disse fag og jeg har ikke klaret specielt godt. Håber virkelig ikke vi får karakter i alle samme... -
Fsa matematik december?
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem FSA i matematik. Fik I december eller maj i færdighedsregning og problemsløsning?? -
Hvad betyder systematisere måledata?
Forumindlæghjælp -
Vektor
Forumindlæg -
Befrugtning aflevering
ForumindlægHej, er der nogle herinde som kan hjælpe mig med min bioteknologi aflevering? Emnet er befrugtning, og jeg er kun blevet undervist i det en gang.. Håber at der er nogle herinde som kan hjælpe mig med at besvare spørgsmålene :)
