Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16281 til 16300 af 102572
-
Isolering af store A i sinusrelationen
ForumindlægJeg er gået i stå ved denne opgave til min matematik aflevering: Isoler A i ligningen a/sin(A)=b/sin(B), og angiv passende mellemregninger. Hjælp! -
Hjælp til Beregn de manglende sider og vinkler i trekanten
ForumindlægHej jeg fået denne opgave, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af den! I en retvinklet trekant er følgende givet: vinkel C = 900, a = 11 og c = 23 a) Beregn de manglende sider og vinkler i trekanten samt arealet af trekanterne. -
Hvis man vælger Kemi på A niveau
ForumindlægHvis man vælger kemi på A niveau skal man så op til en årsprøve i skriftlig kemi i 3.g? -
Opgradering af faget
ForumindlægHej, Jeg vil bare spørge om det er muligt at opgradere samfundsfag på stx fra c til a niveau? Jeg ved at man kan gå fra c til b eller b til a. -
Fremstilling af corbonylforbindelser
ForumindlægHvorfor vælger min bog at bestemme Oxidationstal for c-atomet ved fremstilling af aldehyder og ketoner? der står ikke noget om hvad denne viden bruges til. -
Gennemsnit. Vægt?
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i kemi her d. 25. juni. Jeg har fået årskaraktererne 10 og 12, men er kommet i tvivl omkring hvad der tæller med og hvordan og hvorledes med de forskellige vægte. Er der evt. en som kan udregne mit snit for mig, for de karakterer som jeg har fået indtilvidere, da jeg ikke ... -
Antal Eksamener og spørgsmål om AT
ForumindlægOkay, jeg har 2 spørgsmål. 1) Jeg ved man skal op i 10 eksamener i alt, men er der et bestem antal fag man skal op i på hvert niveau, f.eks. at man SKAL til mundtlig eksamen i 2 A niveau fag? 2) Er der nogen der ved hvilket niveau en AT eksamen gælder for? Mine lærere ved det nemlig ikke, og de... -
Ny-gammel ordning
Forumindlægefter at have gået 3. år om er jeg blevet lidt forvirret. På min gamle ordning var det sådan at hvis du havde taget f.eks. på A-niveau, så tæller på B og A karakteren med i dit endelige gennemsnit, men har fået at vide at det ikke længere gør det. Nogen mener dog at det stadig gør. Nogen der kan ... -
Trosbekendelsen
ForumindlægEr der nogle, som ligger inde med nogle noter til trosbekendelsen? Eller som kan give nogle stikord til fortolkning af den? -
Drømmen.
ForumindlægEr der nogen, som sidder med en analyse/noter til filmen drømmen ? Har søgt under opg, men fandt ikke noget :/ -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
billedkunst eksame
Forumindlæghej jeg skal op i mundigt billedkunst og ville have om nogle evt. have gode råd, noter osv. på forhånd tak -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
Løsningen til en 1. ordens inhomogen differentialligning
ForumindlægHey folks, jeg sidder her og forbereder dispositioner til Mat A eksamen på fredag, og er nået til delspørgsmålet: "Redegør for løsningen til en 1. ordens inhomogen differentialligning" og er en smule i tvivl om, hvordan jeg skal greje dette spørgsmål. Jeg har kigget lidt i forummet h... -
Forberedelse til den naturvidenskabelige linje (STX)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har i samarbejde med familie, lærere og vejledere besluttet mig, at jeg vil på den naturvidenskabelige (Matematik A, Fysik A, Kemi B) linje på STX. Jeg har i øjeblikket sommerferie. Min første skoledag er d. 13, så tænkte at lidt ekstra forberedelse ikke kunne skade mere e... -
Hjælp haster om eksamen
ForumindlægHej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål, angående afgangseksamen. Jeg er nemli blevet optaget på gymnasium HF, men skal op i 3 hovedfag dansk, engelsk, matematik. Jeg tænker på hvis jeg dumper en af fagene det kan eventuelt være mundtlige eller skriftlig, har man mulighed for at komme ind på... -
Trigonometri
ForumindlægHej har vedhæftet en trekant ACD. opgave B. ved ikke hvilke formel jeg skal bruge til den. tænkte om det er SIN(V) ? opgave c. er ved arealet ligger jeg bare summen fra trekanterne sammen ikke. -
Bølger og bølgeegenskaber
ForumindlægHej. Mit navn er Frederik, og jeg er ca. verdens største kegle til fysik, matematik, kemi og alle andre naturivdenskabelige fag. Skæbnen vil mig, at jeg har trukket fysik-C afsluttende eksamen, 2.G gymnasiet, og skal op i morgen (dvs jeg har 24 timers forberedelse). Jeg har trukket det værste e... -
Afgangseksamerne
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan se afgangseksamerne fra 2005/2004? -
Hvor mange mundtlige højniveauekssamener?
ForumindlægHejJeg bliver student her til sommer, og har forstået det sådan, at man skal op til 4 mundtlige eksamener.Men hvordan kan fagene risikere at fordele sig mht. højniveau- og mellem niveaueksamener, og er der noget, der er mere sandsynligt end andet?Endvidere vil jeg også gerne høre, om der er nogle...
