Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16341 til 16360 af 34519
-
Jødeforfølgelse gennem tiden...
ForumindlægHejsa... I min historiebog står der: "De mange lidelser, der er at finde i jødernes historie, er blevet en del af jødernes selvforståelse, og de har sat dybe spor i jødedommen i dag." Da jeg snart skal op i historie, kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke spor det har sat i jødedommen,... -
Radioaktive kerner
ForumindlægHej ER der nogen, der kan forklare mig, hvad radioaktive kerner er? -
Differentialregning
ForumindlægHvordan løser man ligningen f'(x)=0 og finder monotoniforhold for en parabel? -
Skal man aflevere talepapir til lærer og censor?
ForumindlægEr der nogle som ved om man skal aflevere talepapir til læreren og censor? Håber der nogle som har svar -
andre der sidder og kæmper med AT?
Forumindlægandre end mig der skal op i morgen tidlig og sidder og laver det nu? -
opg 8. HFmatB 2011
ForumindlægHej, jeg har lige en opgave jeg meget gerne vil have svar på: y=0,635*x^0,822 hvor x er vægten af dyret og y er vægten af dets hjerne. Man undersøger to dyr. Det største af de to dyr vejer 25% mere end det andet. Hvor mange procent vejer det største dyrs hjerne mere end det andet dyrs hj... -
engelsk hjællppp
ForumindlægHej! Jeg skal op til mundtlig engelsk, men jeg ved ikke hvordan jeg kan forberede mig? pleasehjælp -
Matematik og dansk
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen, der ved, på hvilken måde fagene matematik og dansk arbejder sammen på? På forhånd tak! :) -
Korrespondancer
ForumindlægJeg har en korrespondance, som jeg skal vise har afsluttet graf egenskaben, er opad hemikontinuert men ej nedad hemikontinuert. Er der nogen, der eventuelt kan løse opgaven med lidt opklarende forklaringer? Jeg kan sagtens finde ud af at regne med korrespondancerne, men disse egenskaber har jeg e... -
Censor-middelfart
ForumindlægHej, er der nogen fra middelfart, der kender Viggo Bove Quist? Han er tysklærer på gymnasiet : ) Det vil være fedt, hvis jeg kunne få lidt, at vide om ham, da jeg skal have ham som censor : ) Ikke fordi det kommer til at ændre på særlig meget.... men det er fedt nok at vide det alligevel ; ) -
Bestemmelse af materialetykkelse
ForumindlægHej Jeg går i 9. klasse og skal snart op i fysik. Jeg har en opgave der hedder "Bestemmelse af materialetykkelse" og det er nr. 4.24. Vi skal finde antallet af kartonlag ved hjælp af en beta-kilde. Problemet er bare at vi ikke har lavet den, men jeg har opgavearket. Nogen der har lav... -
billedanalyse eller skulpturanalyse?? hjælp
ForumindlægEr i gang med min billedkunst projekt, jeg har lavet et maleri på en trappe... men mit problem er, at jeg ikke ved hvilken analyse model jeg skal bruge... -
Middelværdisætning
ForumindlægGør rede for, hvad middelværdisætningen siger, og og hvilken betydning har det for fortegnet for f ’(x) har for en funktions monotoniforhold? Der står intet i min bog om middelværdisætningen -
Offentlige finanser
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig helt præcis hvad offentlige finanser er? På forhånd tak! -
Vil du godt?????
ForumindlægHej sp :) Jeg skal meget op til termins prøve. Er det nogen som gider bruge lidt tid på at fortælle hvordan det foregår og hvordan man kan forberede sig bedst muligst. -
hjæælp??????!!!
Forumindlægforstår ikke helt hvad der menes her, da jeg ikke er så skarp til faget. selvom det er let forståligt :/ - Roskilde Fjord har tidligere haft problemer med forurening fra bl.a. spildevands-udledning og udvaskning af næringsstoffer fra de omkring-liggende marker, især i forbindelse med et øget f... -
finde på fejlsætninger
ForumindlægHej SP Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde på en fejlsætning til hver af disse to regler? Jeg kan ikke gennemskue det -
Mellemkrigstiden, perspektivering??
ForumindlægHJÆLP, hvad kan man perspektivere mellemkrigstiden til nutiden med, med henblik på versailletraktaten?? Plz hjælp :( -
Kraftpåvirkning - fra Newton til kg
ForumindlægJeg har trukket eksamensspørgsmålet "Fysikken i Trafikken", og det går egentlig meget fint, men der er lige en enkelt lille ting, jeg ikke har styr på. Det handler om den fysiske faktor "kraft". Jeg vil komme med et eksempel på den kraft i kg en person udsættes for ved en b... -
Optagelse? Haster !
ForumindlægHej Alle Nu hvor jeg skal søge uddannelse så er der nogen ting jeg er usikker på når jeg søger via. www.optagelse.dk Først og fremmest den sender elektronisk når man er færdig ikke ? Eller skal man printe den også sende den ind til dem ? Skal man ikke vedhæfte sit bevis ? synes ikke man kan se...
