Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 16381 til 16400 af 27879
-
Almenstudie forberedelse mundtlig årsprøve...
Forumindlæghar skrevet synopsis i fagene Biologi og Historie. Emnet er Darwin og evolutionsteorien. Har ikke prøvet at være i eksamen situationen før, men hvad skal man fremlægge/fortælle/diskutere? Jeg går ud fra man ikke skal fortælle om det der allerede står i selve synopsen.... -
hurtigt hjælp os!!!!!!!!
Forumindlæghej vi er to piger i 9. klasse som skal lave en projektopgave. Vores emne er forskellige levemåde i NYC. Vi er totalt tomme for ideer, og vi har kun en problemformulering, og vi er sygt meget på spanden!!!!!!1 hvis du kan så pleeeeease hjælp os!!!! D: -
HJÆLP.. DANSK :)
ForumindlægHey alle sammen :) - Jeg har trukket emnet : ''Fremtid og drømme'' .. 0g er lidt sidespor,, Er der nogle af jer der kunne give lidt inspiration til at hjælpe mig med hvad jeg kunne snakke om?.. tak på forhånd. -
RADIOAKTIVITET SPØRGSMÅL !! HJÆLP
ForumindlægEn eller anden som kan hjælpe mig med følgende spørgsmål i fysik. Det er under emnet redioaktivitet. Det vil virkelig være til stor hjælp!!! Hvis du er 100 meter fra en strålingskilde og måler en strålingsintensitet på 10.000. Hvor meget længere skal du så gå væk før strålingsniveauet er fal... -
Hjælp -
ForumindlægSkal til eksamen ; og har stadig ikke fået lavet min synopsis: jeg har valgt emnet energi og det nok det eneste jeg har gjort ; kunne i hjælpe mig med nogle problem stillinger. jeg skal indrage både geografi og kemi sooo help plz :.. -
Narcissisme eller postmodernisme
ForumindlægHej. Jeg laver talepapir til AT eksamen. Emnet er "at være på" - selviscenesættelse.. Jeg skriver i psykologi og dansk.. jeg er bare blevet meget usikker nu, for jeg kan ikke lige se forskellen på narcissisme og postmodernisme? altså hvordan er individet? Håber I kan hjælpe :) -
Forsøg til SRP (Nedkøling af CPU)
ForumindlægHej derude! Jeg sidder og skal finde ud af hvorledes jeg skal lave et forsøg til mit SRP-emne: "Nedkøling af CPU" Spørgsmålet ligger i, om det er muligt at lave sådan et forsøg, eller om man skal overveje noget andet? -
Fagenes muligheder og begrænsninger
ForumindlægHej alle. jeg har søgt på dette emne og har ikke kunnet finde noget godt svar. Jeg skal om et par dage til AT eksamen, og skriver i den forbindelse om overvågning og påvirkningen af overvågning. Fagene er dansk og samf og jeg ville høre om nogle kunne forklare muligheder og begrænsninger indenfo... -
Meningen med teksten - frem og tilbage, HJÆLP!
ForumindlægJeg skal til eksamen på mandag, og ved ikke hvad meningen med teksten i Sven Ørnøs "Frem og tilbage" er. Nogle der har læst den, og som kan hjælpe mig?? Mit emne er 'arv og miljø'. PÅ FORHÅND TAK! :D -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg sidder med spørgsmålene til min mundtlige eksamen i matematik c og jeg er støt på et spørgsmål inden for emnet funktioner generelt, som jeg slet ikke forstår :) Spørgsmålet er: Find forskriften for udviklingen ved beregning, hvor du bruger den relevante formel. Hvad menes der med... -
elektricitet og ioner
ForumindlægHej jeg skal op i fysik eksamen på tirsdag og jeg ved ikke helt hvilke forsøg jeg skal lave hvis jeg trækker emnet "elektricitet og ioner"... Jeg kan lave elektrolyse, lede strøm gennem salt, og hvad mere?? -
det at perspektivere (syre-baser og magnetisme)
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op til fysik og jeg har forberedt mig rigtig meget på teorien bag de forskellige emner. Problemet er bare, er jeg nu er kommet til perspektiveringen. Hvordan skal jeg perspektivere "syre og base" samt magnetisme. Mvh -
Perspektivering
ForumindlægHej. Jeg skal perspektivere Tove Ditlevsens novelle "Nattens Dronning" med digtet "Der bor en ung pige" af Tove Ditlevsen og romanen "Den usynlige" af Mats Wahl, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gøre det. Det er under emnet identitet :) -
Perspektivering
ForumindlægHejsa, nogen der kan hjælpe med at perspektivere "Der er et yndigt land" af Adam Oehlenschläger og "Danemark, Danemark! hellige lyd!" af Juliane Marie Jessen til emnet Danmark?? -
shakespeare - engelsk mundtlig 2011
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i engelsk mundtlig, og et af vores emner er "shakespeare and the Elisabethan World Picture", jeg har ingen noter til det, så tænkte om der var nogle af jer som lå inde med noter eller opgaver, bare et eller andet? Knus -
Kropssprog som underemne
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, og skal snart have projektuge. Jeg overvejer at vælge kropssprog som mit underemne. Men så er jeg blevet lidt i tvivl, for er der nok at skrive om ved dette emne ? Og hvad kunne mit produkt være ? -
Teksten Leute af Gina Ruck-Pauquet
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre, om der var nogle herinde der havde læst teksten "Leute" af Gina Ruck-Pauquet, da jeg har en smule svært ved at fortolke eller analysere teksten med henblik på et overordnet emne. Håber der er nogle der kan hjælpe! -
Atomets opbygning og kemiske bindinger eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op i Fysik/Kemi eksamen ( 10. klasse) En af emnerne er: Atomets opbygning og kemiske bindinger Nogle der har nogle ideer til hvad for nogle forsøg jeg kan lave(og hvorfor de ville være gode ) og måske ideer ti en dispositon. på forhånd tak :D -
FSA fysik dispositoner
ForumindlægHej, jeg skal op til fysik her på torsdag, og jeg har lavet nogle dispossitioner.. Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere, til inspiration, så vis der er nogle der har nogle, vil i så ikke sige til. Emnerne jeg skal op i er radioaktiv magnatisme induktion transformation syre-base det var vidst ... -
Fysik eksamen mundtligt.
ForumindlægGoddag jeg skal snart op i fysik og det første emne som jeg skal snakke om er et ballonprojekt. Jeg tænkte på at snakke om de elementer man skal kunne for at få en ballon op og flyve som opdrift, densitet, tryk og runde af med hvad der skete ved min ballon. Er det en god ide?
