Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 16401 til 16420 af 33697
  • HJÆLP skal fjerne I ²

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at lave en matematik aflevering men mangler hjælp til hvordan man opløser i 2, jeg har 19,098593171² hvordan fjerner jeg i ² ???
  • Problemer med at hente opgaver

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvordan kan det være, man ikke kan åbne matematik opgaver? er der blevet brug nogle speciele programer?
  • Rettelse af areal beregnings opgave

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har denne matematik opgave som jeg er lidt i tvivl om er løst rigtigt. Er der en venlig sjæl der vil rette den? (det omhandler bla. areal beregning)
  • Det approksimerende førstegradspolynomium????

    Forumindlæg
    Hej derude :) Sidder lige og læser til Mundtligt matematik. Men er gået i står da jeg ingen anelse har om hvad approksimerende førstegradspolynomium er og betyder? Kunne hjælpe mig?
  • Pi ændrer sig

    Forumindlæg
    Den amerikanske matematiker Dudley Underwood sagde at pi ændrer sig. I år 2030 er pi 3,0. Hvordan skal det forstås? På forhånd tak.
  • Prøøve.:(

    Forumindlæg
    Vi har prøve i matematik imorgen i blækregning. Er der nogle som kan forklare miig hvad PROCENTVIS FORDELIG og OMSÆTNING TIL BRØK er. Hjæælp miig please..:I
  • Eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg forbereder mig til en årsprøve i Matematik, og er stødt ind i et problem Opgave 12 og 13 i det vedhæftede fil, er besværlige. Nogen der kan hjælpe??
  • Hvornår får man svar på skriftelig prøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil hører om der er nogen der ved hvornår man får sin karakter fra skriftelig Matematik D på avu? - Tak på forhånd.
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg støtte lige på det her i min matematik bog (vedhæftet billede). Er det bare mig, eller har de i bogen byttet om på differentialkvotienten og y-koordinaten? Det gør mig lidt forvirret..
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Bliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau
  • Vejledende eksempler?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"?
  • Ugrupperet og grupperet observationssæt.

    Forumindlæg
    Hvad er et ugrupperet observationssæt og et grupperet observationssæt? Jeg kan ikke finde noget i mine matematik bøger. Håber i kan hjælpe.
  • Svar på skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond
  • Danske studier vs. USA

    Forumindlæg
    Hej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så
  • gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.

    Forumindlæg
    Hej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)
  • FSA Dec. 2006

    Forumindlæg
    Godaften allesammen! Der skulle vel ikke være en af jer, som havde FSA i matematik december 2006 liggende? På forhånd tak Knus Artemis :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Tænkte på, om der er nogen, der ved, hvordan man får fat i en, man kan mødes med og få hjælp til matematik? Er der nogen, der har erfaringer med det?
  • Hjælp!! eksamen

    Forumindlæg
    jeg står med en matematik opgave om geometri Hvordan finder jeg ud af om en trekant er retvinklet, jeg kender sidelængderne som er 45,60 og 75
  • Periodiske fænomener

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg sidder og forbereder mig til matematik mundtlig eksamen, og jeg skal i den forbindelse fortælle om periodiske fænomener. Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad det kunne indebære?