Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16401 til 16420 af 27765
-
Talepapir
ForumindlægHejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.? -
Hvad er samspillet mellem religion og historie ??? plz..Hjælp
ForumindlægHej Er der en af jer der kan hjælp mig med at sige hvordan spille religion og historie sammen. samspilet mellem de to fage. -
SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHejsa :) Er der nogen der kan sige mig, hvor står betydning det har, at man kommer til at skrive et forkert opgavenummer øverst i fx en dansk stil? Mere nøjagtig, hvis man fx har besvaret emneopgave 3 med tilhørende overskrift, men har kommet til at skrive fx opgave 4 øverst ved en tastefejl? -
AT 2.G
ForumindlægHej. Mangler et emne at arbejde med, hvis du vil komme med nogle forslag, så venligst skriv dem ned. Hovedemne: Rejser Fag: Historie og biologi. tak på forhånd. -
Hjælp til fag og emne.
ForumindlægHej, alle. Jeg har brug for hjælp til fag og emne i AT. Vores overemne er "grænser" og jeg har tænkt mig at skrive om noget med børn, altså i psykologi, men ved ikke hvad jeg kan komme ind på. Ellers, hvis I har andre emner, så må I meget gerne skrive det ned - det skal bare ikke være n... -
Billede!
ForumindlægVille lige spørge om nogle af jer har et godt forslag til et billede der handler om ondskab, hævn og straffe. :) -
Overskudsgrad - hjææææælp!
ForumindlægHvis resultat af finansielle poster er 2.246 og bruttofortjeneste er 9.513 (nettoomsætning er ikke oplyst, så går ud fra man tager bruttofortjeneste) Er følgende så korrekt: 2.246 / 9.513 * 100 = 23,6 % Er det ikke rimelig meget? Synes det ser forkert ud.. Hvad skal jeg gøre??? -
komparativ metode
ForumindlægHej Alle. Kan man sige at man bruger den komparative metode, når man sammenligner med andre statestikker. Eller er det noget andet? Mvh. Sarah-Sofie -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
novelle
Forumindlæger det nogen der kan give mig et eksempel på novelle analysemodel, please. -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej jeg ville lige høre om nogen har tid til at rette/påpege fejl i min engelsk stil, både grammatiske og sproglige? Ville jeg påskønne meget :-) -
Dansk/historie ??
ForumindlægHejsa Jeg er igang med at skrive min dansk/historie - opgave.. Jeg går i 1.g og min lærer sagde til os at fordi vil går i 1.g skulle vi ikke gøre meget ud af opgaven; derfor har hun heller ikke rigtig sagt hvordan den skal opbygges.. Nogen der vil fortælle mig det? Og evt. hjælpe med hvordan jeg ... -
Forskellige fags bidrag humaniora og samfundsfag
ForumindlægSkal op i morgen tidlig, og har lige en sidste forvirring, som skal afklares, hvis nogle kan hjælpe mig :) Hvad bidrager humaniora med som samfundsvidenskabelig metode ikke gør? Og hvad bidrager samfundsvidenskabelig metode med som humaniora ikke gør? Er det rigtigt forstået, at humaniora bidrage... -
Talepapir
ForumindlægNogen der kunne tænke sig at læse mit talepapir igennem og fortælle hvordan det ser ud? Jeg har lige lavet det, så muligvis der mangler lidt, men jeg har forsøgt at gøre det kort og i punktform. På forhånd mange tak. -
Hjælpe med en tekst
ForumindlægHej Kan i hjælpe med at forstå denne tekst, forstår den ikke ret meget? -
Mundtlige - vælge noget fra synopsis?
ForumindlægHej! Jeg ville hører om jeg må vælge en af mine problemstillinger fra i synopsis'en? Ser I, jeg har tre problemstillinger i synopsis'en som lyder: 1. Jeg vil belyse den biologiske baggrund for de fysiske men mændene ifølge dagbogen pådrog sig på ekspeditionen. 2. På baggrund af tekstana... -
hermenutisk metode vs. kvalitativ metode i samf?
Forumindlæghej! Jeg skal til AT-eksamen imorgen og har arbejdet med immigration fra latinamerika til USA hvor jeg har brugt filmen Maria llena eres de gracia i spank samt en sangtekst og så statistisk materiale i Samfundsfag osv. Jeg sidder og skriver om metode og har jo så brugt meget kvantitativ metode if... -
Forberedelse til dansk afgangsprøve??
ForumindlægHej folks. Hvordan forbereder jeg mig bedst på afgangseksamen? Vil blive rigtig glad, hvis folk ville give et godt råd og komme med nogle tips, om hvordan man kan forberede sig bedst på den danske afgangseksamen :) -
Fakta eller fiktion?
ForumindlægHejsa, Skal snart op i afgangseksamen i dansk, og har trukket "Film, non-fiktion - Dokumentarfilm" som fordybelsesområde. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af forskellen mellem en fiktions-film og en faktions-film? Har prøvet wiki og gyldendal, men jeg havde håbet på no... -
Samfundsfag årsprøve-
ForumindlægJeg er blevet udtaget i samfundsfagsårsprøve. Og jeg skal op her i næste uge. Men jeg er bare ikke helt sikker på hvordan det foregår, altså selve eksaminationen. Er der nogle der måske har prøvet det, der vil give mig en hjælpende hånd? På forhånd tak!
