Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 16461 til 16480 af 160718
-
Analyse af The Triumph of English, Engelsk A
ForumindlægNogle, der tilfældigvis har læst ovenstående artikel fra 2001 i The Economist? I så tilfælde, er jeg blevet bedt om (som introduktionsopgave) at skrive et 300 ord langt essay om førnævnte, samt suppleringsstoffet Danglish, Anyone? (Artikel i Politiken, 2005.) og The British (serves 60 million), d... -
bestem tallene a,b og c i et polynomium
ForumindlægHej, nogen som kan hjælpe mig i gang med denne opg? -
Bestem eventuelle skæringspunkter imellem følgende linjer: a)
ForumindlægNogen der kan få dette til at gå op? 4y-4x=-6 6y=-3x+24 -
Kemi A - Betragt reaktionen for fremstilling af ammoniak
ForumindlægHej jeg har virkelig svært ved denne opgave, og er i håb om nogen som kan hjælpe mig? gerne med mellemregninger og lidt forklaring på. Tusind tak på forhånd!!!! -
Dialogdelen i matA-eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået består den mdt. matematik A-eksamen af to dele, en fremlæggelse af eleven og en dialog. Fremlæggelsen varer en smule længere end dialogen. Hvad er det helt præcist, dialogen består af? -
Analyse af "Your Body Is a Wonderland"
ForumindlægHej, vi har trukket sangen "Your Body Is a Wonderland" af John Mayer. Nogle der kan hjælpe os med, hvordan vi tæller underdels takterne? Takten er 4/4, men vi vil gerne vide, hvordan guitaren går (altså om den går hurtigere) Og er der nogen, der ved, hvilken dur sangen går i? -
Eksamen i Teknologi A ? - HTX - Opgave struktur ?
ForumindlægHeej Jeg skal op i teknologi A eksamen, hvor vi skal udarbejde en opgave, hvor vi bla. har resumer af alle lavet arbejder gennem 1,2 og 3 g Derudover skal vi dokumentere vores kunnen indenfor de forskellige punkter i teknologi. (som problemtræ, miljøvurdering mv) Nogen som har prøvet det ? Vil ... -
This value must be a scalare
ForumindlægHej Jeg har denne funktion i mathcad som, jeg ikke kan forstå hvorfor ikke virker. Den bliver ved at sige, x this value must be a scalre. Jeg kan ikke ændre noget der for det til at virke... Nogle der kan hjælpe?? filen er vedhæftet. På forhånd tak -
This value must be a scalare
ForumindlægHej Jeg har denne funktion i mathcad som, jeg ikke kan forstå hvorfor ikke virker. Den bliver ved at sige, x this value must be a scalre. Jeg kan ikke ændre noget der for det til at virke... Nogle der kan hjælpe?? filen er vedhæftet. På forhånd tak -
Konstruktiv kritik af samfundsfag A-niveau afl. ønskes
ForumindlægHej, Jeg skal til at aflevere min sidste samfundsfagsopg. på A-niveau og har virkelig brug for en topkarakter grundet mit gennemsnit. Det plejer at gå godt (får 10 ), men jeg ville være meget taknemmelig hvis en kvalificeret person ville læse den i gennem og komme med kritik! Tak på forhånd... -
HJÆLP, emne til Idræt B Engelsk A (SRP)?
ForumindlægHej, Jeg har valgt fagene Engelsk A og idræt B men er helt blank på hvilke emner man kunne skrive om? Min idrætslærer vil ikke have jeg skriver om fedme da vi ikke har haft om sundhed endnu. Havde lidt regnet med at skrive om det, så nu mangler jeg en masse idéer. På forhånd tak! -
Rock analyse af Madonna Like a Prayer
ForumindlægHej allesammen! Jeg er i dyb krise :\ Jeg har musik på c-niveau og skal lave en rock analyse (hvilket vi aldrig rigtig fik lært!) af Madonna Like a Prayer, og kan slet ikke finde ud af det med Groove og Sound! Vi skal aflevere det som et projekt til eksamen, så ville være lykkelig hvis nogen havd... -
Skal til engelsk A eksamen - hvad er jeres bedste tips og triicks?
ForumindlægHej alle Jeg skal til engelsk A skriftlig eksamen på mandag, om jeg ville derfor lige høre om I ville dele ud af jeres bedste tips og tricks? Jeg vil - som alle andre - rigtig gerne klare mig godt. Håber på 12... Selvfølgelig læser jeg op på grammatik, men til selve stilen, hvad er jeres beds... -
perspektivering til "A home Away from Home"
ForumindlægJeg har 24 timers eksamen, og har fået tema, Horror. Jeg har fået teksten "A home away from home" af Robert Block. men jeg aner ikke hvad den kan perspektiveres til. Synes ikke den passer til nogle af de tekster vi har fået gennemgået i undervisningen. - er der nogen der har nogle fors... -
Lektiehjælp til hf flex kvuc engelsk a – niveau.
ForumindlægHej, Lektiehjælp til hf flex kvuc engelsk a – niveau. Søger hjælp til opgaveaflevering til 1 modul gennem fronter 2 tekstanalyse skriftlig og 1 mundtlig anbefaling af film. Din pris? Din baggrund? Det haster. Jeg hører fra dig i dag. Mvh. Maria -
A Dry White Season bog og filmatiseringen
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at skrive SRP om bogen samt filmatiseringen "A Dry White Season". Bogen skal analyseres og fortolkes med særligt henblik på, hvad der driver personerne til forskellige handlinger, samt holdninger og motiver. Derudover, skal jeg ved med særligt henblik analysere h... -
SRP: EU MAT A & SAMF B
ForumindlægHej alle! Jeg søger en, der har lavet et SRP i Mat A og Samf B vedrørende holdninger til EU, da jeg har en række spørgsmål til den kvantitative metode. Min problemstilling er: Redegør for og analyser med hjælp fra matematiske tests sammenhængene mellem danskernes holdning til EU og deres socio... -
Place to live for a student at KNORD
ForumindlægHi, I am a just admitted student at Business Acadamy KNORD in Lyngby and I search for a place to live, which is closer to the academy or to good transportation. The wished price of my place is up to 3200 DKK/month. I have registered also in Kollegierneskontor.dk, but they took me very far awa... -
Vejledning til ungdomsuddannelse
ForumindlægJeg er 20 år og har kun en 10. klasse. Jeg vil rigtig gerne igang med en studentereksamen, men har kun dårlige erfaringer med vuc.. Men hvad skal jeg så vælge? Overvejer mest stx da jeg tror det er den jeg vil kunne bruge til mest, fordi jeg overvejer noget lægeligt uddannelse, men er jo ikke sik... -
hvilken fag/hvor mange og vilken sværhed.
Forumindlæghejsa jeg er 16 og tænker på at tage på gymnasiet efter sommer (istedet for 10 klasse også HF). jeg ved godt hvad jeg vil efter Gymnasiet. der vil jeg gerne på ITU. har så været inde og kigge på de forskellige krav osv. kan se at man skal have engelsk, og matematik på B niveau for at kunne komm...
