Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16481 til 16500 af 27765
-
EKSAMEN SITUATION I KLASSEN
ForumindlægHey derude... I min klasse er jeg blevet udvalgt til at skulle op til "eksamen" på tirsdag, hvor to af mine klassekammerater vil agerer som "censor og lærer" .. Jeg er lidt nervøs for det, da jeg gerne vil forbedre mig i mundtlig dansk, og årskarakteren er lige rundt om hjør... -
Kronologi om Den Sorte Død
ForumindlægEr der nogen der har en beskrivelse af hvordan, hvornår og hvor pesten kom. P.S. jeg kan bruge alt info men jeg har IKKE tænkt mig at sidde og læse det op kronologisk selv, men jeg kan sikkert godt selv omskrive det. -
psykologi case om omsorgssvigt?
ForumindlægVil høre om der er nogen der har en psykologi case (artikel) om omsorgssvigt, skal nemlig til at lave en opgave om dette. Har prøvet at lede på nettet, men uden held. Håber i kan hjælpe mig :) -
Hjælp til Rettelse
ForumindlægNogen der er søde at kigge på min opgave efter fejl? På forhånd tak ----- Howard is the main character in the story called “The Murderer”, written by Julian Symons. Howard is fifty-three years old, just became a widower. One of his values was he enjoyed sports programmes, like drama, family... -
9 i skrft. og 10 i mundtl
ForumindlægHej Er det egentlig muligt at få en lavere karakter i skriftligt, og få en højere karakter i mundtligt. har I oplevet noget lignende før- fx 10 i mund. og 9 i skrift? Kan det overhovedet lade sig gøre? -
Egypten...
Forumindlæghej alle sammen..., Jeg er igang med at lave en opgave om det nye rige i egypten. jeg skal skrive om deres guder og faraoer fra 18 til 20 dynasti. dvs. fra 1550 til 1070 f.kr. kan nogen ik hjælpe mig med det. jge ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde med det. Det må ikke fylde mere end 1 side... -
Hvad er virksomhedsøkonomi - generalt?
ForumindlægHalløj :) Tænkte på om der var nogen der vidste hvad virksomhedsøkonomi generalt var? Hvis ja, så ville jeg blive virkelig glad hvis du kunne fortælle mig konkret hvad det indebar. Tak, på forhånd :) -
AT forbandet forløb !
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive om Darwins rejse i de to fag Biologi (Naturvidenskabelige) og Dansk (Humanistiske) . Men jeg aner slet ikke hvordan jeg skal koble de to fag sammen og har rimeligt svært ved at skrive en problemformulering ? Og hey er det kun mig der bare ikke fatter hvordan man skal skrive... -
"Good Girl" referat på engelsk fra bogen "Contexts" hurtigst muligt!!
ForumindlægHej alle sammen, jeg mangler et referat på engelsk af novellen "Good Girl" fra bogen "Contexts" hurtigst muligt. Please hjælp mig hurtigst muligt! :) Mvh. Sunding -
LUDVIG HOLBERG - HASTER!
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med en biografi af Ludvig Holberg. men jeg kan virkelig ikke svare på hvad der er karakteristisk ved hans komedier, er der nogle af jer der ved det? tak på forhånd. -
Diskursanalyse i kronik
ForumindlægHej, jeg skal skrive en kronik, og skal foretage en Diskursanalyse af det debatindlæg jeg har læst i karakteristikken. Er der nogen som har eksempler på, hvordan man indrager Diskursanalyse i en kronik? -
Hjælp til opgaveoformulering
ForumindlægDe fag jeg har valgt er Matematik A og Byg A Hey jeg skal til at starte på min SRP og jeg har endtil videre følgende opgaveformulering: Redegøre for planlægning og udførelse indenfor bygningsbranchen og de matematiske elementer der anvendes til beregning af forskellige ting i bygningskonstr... -
Differentialkvotient
ForumindlægHej :) Vi har lige haft om ovenståede emne i matematik i 2.g. Jeg kan nogenlunde finde ud af at beregne det, men jeg forstår simpelthen ikke hvad det skal bruges til. Hvad kan man bruge det til? Hvorfor er det smart eller brugbart at anvende det?? -
Eksamen
ForumindlægHvordan starter man i mundtlig eksamen i engelsk. Beder de en om at læse den tekst, man har trukket højt op, også oversætte. Eller oversætter man kun ekstemporalteksten? -
studentereksamen i skr. dansk 2007
ForumindlægHej, jeg synes det kunne være lidt spændende at høre, hvad I andre synes om stileemnet i skr. dansk? (Går ud fra at prøven var landsdækkende i dag:o) - hvilket emne skrev i om? Jeg skrev om 1´eren, men synes generelt at det var nogle lidt kedelige emner og ikke de mest saftige tekster... men tro... -
Søges: Model til personkarakteristik
ForumindlægHejsa! Jeg har netop læst en bog i skolen, og har fået til opgave at lave en personbeskrivelse af hovedpersonen. Han optræder stort set hele vejen igennem bogens godt 500 sider. Jeg står nu og mangler en god detaljeret model til at skrive et portræt af ham, og håber der er nogen der kan hjælpe ... -
Svensk til eksamen
ForumindlægNogen er har en god ide til hvordan man kan forberede sig til eksamen hvis man skulle trække en svensk tekst. Jeg har ikke tid til at sidde og læse en masse svensk. -
SRP - Michael Jackson
ForumindlægHej alle mennesker. Jeg skal snart til at have valgt SRP emne, og jeg ville egentlig gerne skrive noget om gode gamle Jacko. Jeg tæunkte på man måske kunne koble det til noget identitetskrise? Fagene jeg kan skrive i er musik og engelsk (et af dem skal indgå), dansk, histroie, biologi og naturgeo... -
Parameterfremstilling
ForumindlægJeg prøver at starte en ny tråd op i dag om det samme emne som i går. Hvis nu at jeg ville lave en algoritme til mig selv som viste hvordan man anskueliggjorde en problemstilling omhandlende en parameter, hvad ville det første, andet og det tredje træk så være i at lave en parameterfremstilling f... -
markedstyper
Forumindlæghej ..er der nogen der kan give eks. på nogle virksomheder der er under de følgende kategorier: fuldkomme konkurrence: monopolistiske: oligopol: monopol:
