Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 16501 til 16520 af 34075
-
eksamensopgaver
ForumindlægHejsaSkal til skriftlig fransk eksamen her på onsdag, så har forsøgt at finde gamle eksamensopgaver på nettet men desværre uden held... nogle der kan hjælpe??? -
Vm(f)
ForumindlægHjælp til at finde et nemt eks. til mundtlig eksamen til hvordan man finder Vm(f) i et lukket og et åbent interval (funktionsundersøgelse)Nogle forlag?? -
markedsmekanisme
ForumindlægHej ..skal op til samfundsfag C eksamen, håber i kan hjælpe.. Er der nogen der kan forklar mig begrebet markesmekanisme, samt hvordan markedststyring er i DK? -
Skriftlig dansk!
ForumindlægHvilke emner var der oppe i skriftlig eksamen for HF 2006. Skriv dem venligst herinde. Det vil være dejligt.På forhånd tak! -
Brug af computer i forberedelsen til mdt. dansk???
Forumindlæger det tilladt at bruge computer i forberedelse til mdt. dansk eksamen, så man kan bruge div. elektroniske leksika/ordbøger? -
Idrætseksamen.
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D -
Ribosomer
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :) -
10 klasse
ForumindlægNogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10? -
indekstal c. niveau
ForumindlægEr ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det? -
hjælp?
ForumindlægÅrsprøve? har tæn og tænkt kommer ingen vejne?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0581.pdfopg.a hvordan løser man sådan en?? -
Atomkernen
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, atomkernen? Jeeeg ved ikke noget om det.og jeg har eksam imorgen. :( -
Bøjning i gitter
ForumindlægHEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd. -
Halogen
ForumindlægJeg skal op til naturvidenskabs eksamen nu her og mangler lige og få det sidste på plads. Derfor ville jeg lige høre om der måske var nogen der kunne forklare hvordan det med Organiske halogenforbindelser virker? -
Synopsis om EU.. HJÆLP???
ForumindlægHej Jeg er igang med en 24-timers eksamen, og har trukket emnet "EU - Et demokratisk projekt" nogen der kan hjælpe med ideér til en problemformulering??? -
hjælp
ForumindlægJeg skal op til fransk eksamen i morgen og jeg ville spørger om der nogen der havde nogle gode råd -
Mat og hvadså?
ForumindlægHej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter? -
Karakter ?
ForumindlægHej alle !Jeg var til eksamen i skriftlig matematik idag på b-niveau, er der nogle der har nogen idag om, hvad man få af karakter, hvis man har mellem 20-30% rigtige ?MvhBent -
kilde kritik (??)
Forumindlæghejsa..ville lige høre om der noegen der har en oversigt over kilde kritik i historieske kilder.. ville hjælpe meget da jeg skal til eksamen tirsdag..mvh lotte -
Sammenhæng mellem potens- og eksponentielvækst
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvad der er tilfælles mellem eksponentielvækst og potens...Har fået stillet et eksame spg. med det, men ved sku ikke lige... -
historie, med inddragelse af old
Forumindlæghey, ville høre om d ville være samrt at kunne inddrage old til historie eksamen, hvis d r muligt..vil det trække op eller ned?
