Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16521 til 16540 af 59860
-
en lille opgave om stereoisomeri
Forumindlæghej alle!! nogle der kan hjælpe mig med første oopgave, altså a? hvilke former findes der? kan ik besvare spørgsmålet i a? -
Ti-kant??
ForumindlægHej Allesammen :D Jeg har et hurtigt spørgsmål xD Hvor mange diagonaler kan man lave i en ti-kant? MVH. Oliver -
Sat på venteliste
ForumindlægJeg var så uheldig ikke at komme ind på mit drømmestudie. Jeg søgte via kvote 2, og opfyldte alle krav. Efter at have talt med uddannelsen er jeg nu blevet sat på venteliste, men det kunne først gælde til vinteroptaget. Er der nogen som ved hvordan mulighederne ser ud når man står på venteliste ... -
hvorfor fattig!!?? hjælpppp
ForumindlægHej guys! er der nogen der ved nogen af grundene til at man blev fattig på landet i det moderne gennembrud (1849-1905)? Jeg ved at det var fordi kornpriserne faldt, men hvad ellers??.. evt. kilder? Håber virkelig i kan svare, det ville være en kæmpe hjælp Rikke -
Energi og atomer
Forumindlæg -
Det Haster plzzzzzzzzz
ForumindlægNogen der kan definere hvad idom er ? plzzz jeg har brug for det :( -
Iodklokken og lotka-volterra
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg vil i min SRP opgave udføre forsøget Iodklokken- mit spørgsmål er så kan iodklokkens oscillerende system beskrives gennem lotka-volterra? -
Hjælp med reciprok til TI nSpire CAS
Forumindlæg..hvordan laver man reciprok på ovennævnte regnemaskine? -
Paranteser...igen
ForumindlægSå har jeg IGEN problemer med de paranteser: Opgaven går ud på at sætte så meget udenfor parantesen som muligt, og opgaven er: 3x2(i anden)+3x Nogen der kan hjælpe? :-) -
Reducer mest muligt
Forumindlæg(2a+5)*3a+a^2 -
Hjælp! 2(a+2)(a+3)
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp med en matematikopgave! 2(a+2)(a+3) Hvordan regner man den ud? Jeg bliver forvirret når der står et 2-tal foran.. Jeg håber nogen kan hjælpe mig, hilsen Sofie :-) -
hjælp med brøk
ForumindlægHJÆLP kan ikke finde ud af Forklar hvorfor 4 6 - + - = 13 6 30 - 15 håber i kan læse det -
Økologi
ForumindlægHej Jeg sidder her og skal skrive en 10 timers lang biologirapport, og skal til at skrive noget om førnelaget i en skov. Er der nogen der ved om det er godt hvis førnelaget er på de 0.3 cm. Og hvorfor? Og så hvorfor ville det være smart at bevarer en biotop som en mose med et kæmpe stort åben... -
Bøjning af adjektiv
ForumindlægHej :-) Bøjes sympatisk bare som sympàtico selvom det drejer sig om et hunkøn? På forhånd tak :-) -
Lille oversættelse
ForumindlægHej :-) Hvordan vil i oversætte: "en meget smuk pige"? -
Hvor mange børn blev der født i 2012?
ForumindlægHvor mange børn blev der født i 2012? -
Areal og integral
Forumindlægder vises en graf for f(x) = sin x + 1 og to områder er markeret. Jeg skal bestemme "k", så de to arealer er lige store.. Jeg forstår ikke helt, hvordan jeg gør dette. Punkterne som ligger mellem k i koordinatsystemets x-akse er: 1 og 2*Ω dvs. at først kommer 1 også k også 2*&Om... -
Hjælp^^
ForumindlægHej^^ Hvad forstås ved epistasi?? hvad er det?? -
Matematik
ForumindlægHey jeg har denne aflevering for i matematik, som jeg sidder fast i, det er den sidste opgave jeg er nået til, håber nogen kan hjælpe mig opgaven lyder således: Det følgende er opgaver fra den berømte papyrus rhind ca (1650) løs opgaverne vha ligninger a) hvad skal man addere til 1/4+1/8+1/10+... -
forståelse af kædelinje
Forumindlæghej mit spørsmål er angående på denne hjemmeside... file:///C:/Users/Niels%20Normann/Desktop/Morten%20Frost%20-%20Gaudi%20-%20k%C3%A6delinie.htm hvis man går under titlen som hedder "bestemmelse af kædelinje ud fra højde og bredde" så kan man se at man prøver at finde kurvens ...
