Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16541 til 16560 af 156873
-
En hel HF??
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der kan svare mig på om jeg har en hel HF, når jeg her den. 13 august skal til eksamen i det sidste fag, Fransk B.. Det ville være en stor hjælp hvis nogle kunne svare mig på det, da de fleste studievejleder jo holder sommerferie lige nu og ikke er til at ... -
tidsforlængelse :S ????
ForumindlægEn udledning af formlen for tidsforlængelse, og eksempler på beregning? -
AT INNOVATION OPGAVE FORM Idræt C Bio B (FEDME)
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge AT opgave opgave jeg sender min AT synopsis som jeg afleverede, beklager de mange grammatiske fejl til sidst skulle jeg bare aflevere den. Udover dette sender jeg det som jeg har tænkt mig at fremlægge med hensyn til fag og metoder. Håber i vil hjælpe mig til... -
Hej alle sam, jeg brug for nogen ,som hjælp mig med at ret min opgave ,og give ekstra ide til min opgave? i samtide jeg har gramatik fjel,syntaks og afsnit.
ForumindlægMin Hverdagen med Stress Jeg kender selv til stress.i min hverdag,når jeg føler at jeg ikke har ikke stry på eller mangler kontrol over mit liv. Det betyder,at der er galt i mit live.Jeg har prøvet at overveje,at inføre... -
råd mht. opgave indenfor "overvågningssamfundet og dystopi" i engelsk-samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive infor området "overvågning og dystopi" og vil tage udgangspunkt i George Orwells roman "1984". Der er dog opstået et problem i forbindelse med indsnævringen af min opgave. Det oplagte er jo at se på overvågningssamfundet som begreb og perspektive... -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
(måske) dumt spørgsmål
Forumindlægjeg har en opgave hvor jeg skal bevise formlen a(b+c)=ab+ac geometrisk. Her har jeg fået lavet en rektangel med henholdsvis siden a og anden side b+c. Hvad mere kan jeg få ud af den formel? -
Newtons afkølingslov
ForumindlægHalløj folkens, har lidt problemer med denne opgave da jeg ikke rigtig føler jeg får rigtig facit.. Har problemer med at finde ud af hvordan man får svaret: 2.6. i tabellen under dTg Håber nogen kan kan hjælpe mig med dette, tak på forhånd -
3.års-opgave i engelsk om "The Collector" af John Fowles? Eller andre forslag?
ForumindlægHej alle sammen! :o) Jeg går i 3.g og skal dermed også skrive 3.års-opgave i år. Jeg har valgt at skrive i engelsk, og har tænkt på at skrive om John Fowles' "The Collector". Derfor vil jeg gerne høre om nogle har erfaringer med dette?Jeg vil også MEGET gerne høre hvis nogle har and... -
Relevante emner for Romantikken? - Dansk/historie opgave (Fokus på Historie)
ForumindlægHey der! Jeg skal skrive en Dansk historie opgave om nogle uger. Jeg tænker lidt at det ville være godt at se at komme lidt igang, så jeg ikke er helt bagud dagene før den skal afleveres! Jeg har valgt at fordybe mig i Romantikken, men er løbet lidt død for emner jeg kan have med under ... -
SRP-opgave USA's myndigheders håndtering af terrortrusler op til 9/11-21
ForumindlægJeg skriver eftersom jeg sidder med min SRP-opgave og har selv dannet mig nogle ideer om, hvad jeg skal skrive til de forskellige problemstillinger. I den forbindelse vil jeg hører om du havde lyst til at hjælpe med følgende: Redegørelse af hvordan de amerikanske myndigheder havde håndteret ter... -
Roman af Nordisk forfatter søges!!!
ForumindlægSkal skrive Danskopgave snart og skal snart have valgt en Roman, som skal have en Nordisk forfatter bag....Nogle anbefalinger....?? -
Terminsprøve lytteøvelse
ForumindlægHej allesammen, har et spørgsmål angående tysk terminsprøve. Jeg skal op her i morgen, har dog altid problemer med at lytte, da mit tysk ordforåd ikke er godt. Hvilke tricks kunne jeg bruge? Også til den skriftelige? -
vektoraddition
Forumindlæghej :Djeg har et lille problem.. jeg kan ikke få den her vektor opgave til at passe med mine målinger.. og vil bare høre om jeg er helt ved siden af..den ene vektor er 1,4 Nden anden vektor er 2,1 Nog vinklen mellem dem er 92hvad får i det til ??håber i kan hjælpe.. hilsen nicki -
Gruppeteori?
ForumindlægJeg sidder og skal skrive min indledning til min SSO i matematik...Skal skrive om algebraiske strukturer, og komme ind på grupper, og homomorfi/isomorfi.Nu er jeg så blevet lidt i tvivl:Er homomorfi/isomorfi en del af gruppeteori?? -
Karakter i mat b.niv. Skr?
ForumindlægHej...Er der nogen der har fået karakter i matematik b-niveau skriftlig...?(Sproglige, eller hf'ere???? -
Hej - Jeg er igang lige nu med denne opgave som jeg ikke ved hvordan skal besvares. Håber nogen er friske på at hjælpe.
ForumindlægHåber jeg får et hurtigt svar . :) Opgaven : -
(måske) simpelt spørgsmål vedr. opgave med ligevægtspris og mængde ved oplægning af afgift.
ForumindlægHej studieportalen Jeg sidder med en opgave der driller og håber nogen kan enlighten mig med løsningen. Det er delopgave c i den vedhæftede fil og der er tale om mikroøkonomi på erhvervsøkonomistudiet på AU. Vi får at vide at der pålægges en skat på huslejen, normalt ville jeg tænke denne s... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
integrereingt af 0
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive SSO i matematik A og er stødt inde i et problem..\nKan man integrere 0? Min logik siger mig at integralet af 0 blot bliver en armitær konstant da en konstnt afledt bliver 0, meeeeeen hvis jeg skriver det matematisk op på mit papir:\n ∫0 dx\nså er det jo tilladt...
