Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16541 til 16560 af 153957
  • Rumgeometri

    Forumindlæg
    Hvis jeg får oplyst to punkter A og B i planen, og får oplyst en vektor a, hvorledes bestemmer jeg så ligningen for den plan alpha, som indeholder punkterne A og B, og som er parallel med vektor a?
  • forkorte

    Forumindlæg
    a^2-6a+9/a^2-9 hvordan forkorter man brøken???
  • Hjælp til retning af kort brev

    Forumindlæg
    Hej :) jeg håber der er nogle som vil hjælpe mig, er meget dårlig til at formulere mig og lave korrekt ordstilling når jeg laver skriftlig engelsk. Når jeg skriver bliver det meget dansk at høre på, så derfor håber jeg at nogle kan hjælpe mig så jeg lære at se mine fejl. på forhånd tak for hjælpe...
  • Ibsen.. Dag 2

    Forumindlæg
    Hej.. Tak for svarene til min indledning.. Er der en hjemmeside hvor man kan få bedømt sin opgave, eller måske rettet?
  • YTRINGSFRIHEDEN!!!?

    Forumindlæg
    Forklaring, please :-)
  • KARAKTERBLAD :)

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi skal snart have vores første karakterblad. om ca. 3 uger. Men nogen der kan fotælle om, hvad der mest lægges vægt på. altså har hørt noget om det er Skrifligt mundligt osv. Alstå hvad menes der med det. Ville gerne visse at jeg er mere arktiv i disse ting :)
  • noter

    Forumindlæg
    dette gælder i dansk, såvel som i alle andre fag.. når man skal til eksamen, er det ofte okay hvis man medbringer egne noter.. MÅ DISSE NOTER VÆRE SKREVET IND PÅ COMPUTER?
  • terminsprøve?

    Forumindlæg
    hej alle samme :) jeg går i 9 klasse, og sakl snart til terminsprøve. - Men jeg er idt på den, fordi jeg har ikke rigtig fårstået hvad det er. Er der ikke nogen som kan forklare det for mig ? Og hvilke fag SKAL man op i ? og hvilke fag bliver der tage lod om ? håber i kan hjælpe, på forhånd t...
  • Tysk rettelse.... Karinz, Fingersen, andre tyske eksperter bitte helfen...

    Forumindlæg
    Hey, er der en af jer der vil kigge mit tysk igennem? Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg helst sende den på mail...på forhånd tak!:)
  • Dansk årsprøve..

    Forumindlæg
    Hejsa..Jeg skal til dansk årsprøve om noget tid(går i 2.g)Er der nogle der ved hvilket hæfte i var oppe i sidste år? Altså Eksamenshæftet fra sidste år?Ville gerne høre om man kan finde dem på uvm.dk eller hvor de kan findes?Og hvis der er nogle der ved hvor jeg kan finde hæftet fra Maj-Juni 1997...
  • Historie

    Forumindlæg
    Hej!!ER der nogen som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive som historieopgave??
  • hvad er en synopsis?

    Forumindlæg
    Jeg mangler hjælp til at finde udaf hvad en synopsis er! og vil hører om i kender et sted man kan finde eksempler o.lign....måske i selv ligger inde med en jeg må se?
  • forkortelse.. PLEASE!!

    Forumindlæg
    HEY! KAn i hjælp mig, med at forkorte det her ord.. håber i kan hjælpe?? :D he would they are you have i would we had he will let us you had i will you are i had PS tak for forhånd
  • Hjælp til beregning af gennnemsnit

    Forumindlæg
    HejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama
  • Forskelle og ligheder.

    Forumindlæg
    hvilike fororskelle og ligheder er der mellem centrale begreber i kristendom; islam og buddhisme? :-)
  • SSO - Størrelse

    Forumindlæg
    Hej,\n\nJeg har to spørgsmål, hvoraf det ene måske burde ha ligget under 'generelt', men her er det alligevel:\n\n1. Gælder formler, udregninger osv. med i de maks. 15 sider?\n\n2. Hvad er én side i ord, anslag eller hvad den nu er givet i?\n\nTak på forhånd..
  • Afgangseksamerne

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor man kan se afgangseksamerne fra 2005/2004?
  • Afslutningsprøven! 1.G

    Forumindlæg
    Hej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft !
  • Skifte fra HF til en anden HF når der jun er 6 måneder tilbage

    Forumindlæg
    Hej, det er således at jeg vil flytte til en anden Hf som jeg bor tættere på. Jeg går på 2. år og mangler blot 6 måneder til de sidste eksamener. Tror i det ville være muligt at skifte til en anden hf nu?
  • Kan ikke se Censor ??

    Forumindlæg
    Hvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være?

Søgninger relateret til biologi a skriftlig